SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy to możliwe?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1148

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2650
Od prawie miesiąca ćwiczę na siłowni. Trening ułożył mi trener, więc na pewno jest ok. Czasowo zajmuje łącznie z rozgrzewką i aerobami na zakończenie 2 godziny. Staram się chodzić 5-6 razy w tygodniu, z czego np. poniedziałek, środa, piątek to ćwiczenia siłowe na poszczególne partie mięśni plus aeroby ok godzinne, a pozostałe dni same aeroby (dłuższe niż w dni treningu siłowego) i o tego brzuch (który oczywiście trenuję codziennie). Podobają mi się zmiany sylwetki i jędrniejsze ciało, więcej energii i optymizmu ale... zawsze jest jakieś ale... Otóż wagowo przytyłam 5 kg, obwód talii +3cm, biceps +2cm, uda +2cm. Faktem jest że startowałam z poziomu wyniszczenia organizmu i spalonych mięśni (50kg na 173cm po długotrwałych głodówkach i zaburzeniach odżywiania) ale czy ten przyrost nie jest zbyt gwałtowny? Czy waga w końcu przystopuje i czy możliwym jest by przy tak aktywnym trybie życia te 5kg stanowił w części tłuszcz? Już ze strachu kupiłam thermo speed extreme...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1740 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 17642
Od prawie miesiąca ćwiczę na siłowni. Trening ułożył mi trener, więc na pewno jest ok.

Zamieść go na forum

Spokojnie, spokojnie ten thermal sprzedaj albo odstaw na za rok albo dwa. Pierw robisz mase, potem spalasz tłuszcz z jak największym zachowaniem "masy mięśniowej" nie panikuj. A co do diety odwiedź dział odżywianie. Jak chcesz przytyć to po co aeroby ?

Destiny is in your hands.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 925 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13211
j/w
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 340 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2181
Na poczatku zawsze waga idzie szybko potem sie unormuje a jeszcze poznije stanie w miejscu i bedie coraz ciezej zdobywac nowe kg i cm (mowa tu oczywiscie o kg masy miesniowej a nie tluszczowej)

Każdy z nas ma swój charakter-i ten jest naszym bogiem,
sprawcą szczęścia lub nieszczęścia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
2 godziny prawie codziennie - dobry ten trener

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2650
Ale mi absolutnie nie zależy na przyrostach, nie chcę być przypakowana tylko ładnie ukształtować mięśnie i spalić tkankę tłuszczową aby ta moja praca była widoczna. Sam trening ułożony przez trenera nie trwa absolutnie aż dwóch godzin ale ja na własną ręke wydłużam rozgrzewkę i aeroby na zakończenie. A oto mój trening (acha dodam jeszcze że obciążenie sama sobie dobrałam w zależności ile jest w stanie wytrzymać dana partia mięśni):
Dzień1
Klatka: 4 serie po 15 powtórzeń z ok 1 minutową przerwą, obciążenie 5 kg
Pośladki: wykroki z hantlami 5 kilogramowymi, 4x15 (4 serie, 15 powtórzeń)
Przywodziciele ud: 4x20, 21kg
uda: 4x15, 10kg
grzbiet:j/w (na takim urządzeniu gdzie nie ma obciążenia tylko opieram stopy i uda na podpórce i odchylam tułów do tyłu)
biceps: hantlami 4x15, po 4 kg każdy
I jeszcze do tego dochodzi seria ćwiczeń na brzuch na różnych sprzętach. Najbardziej zależy mi na teg właśnie partii więc więc wykonuję do 25 powtórzeń w czterech seriach z obciążeniem 25kg lub 50kg (inne urządzenie) i jeszcze na ławeczce ćwiczenia na skośne mięśnie.
Wszystkie te ćwiczenia poprzedzać powinnam 10 minutową rozgrzewką na rowerku stacjonarnym (tętno ok 155) ale wydłużam do 25min a na zakończenie mam jeszcze 30min bieżni lub orbitreka ( ale ja z reguły robię 20min bieżni i 15 min orbitreka)
Dzień 2
tutaj mam tylko 25min rowerka na początek, brzuch jak w dniu 1 i ponownie aeroby (zalecane 25min, wykonywane 40min lub więcej )
Dzień 3:
Plecy: 4x15, 3kg
Pośladki: 4x15, 10kg
Odwodziciele ud: 4x20, 21kg
uda: 4x15, 5kg
grzbiet:4x15, 30kg
triceps: na drążku z ciężarem 2kg, 4x15
Brzuch i aeroby jak w dniu 1

No i problem w tym że masa coś za szybko idzie: 5kg mięsa w niecały miesiąc, wzrost obwodów. Hmm kobietom raczej na tym nie zależy, ale za to jak fantastycznie się czuję z tą masą ach żeby tylko nie rosło już więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2650
Acha te 3 dni wykonuję w kółko bez dnia przerwy, no chyba że jadę do domu na weekend to piątek i sobotę tylko rower czy jakies aeroby na gazelle freestyle, bez ćwiczeń siłowych bo sprzętu nie mam ale jeżdżę raz na 2 tygodnie więc z regułu te 6 lub 7 treningów jest w tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1716
ja też ostatnio miałem podobne problemy wazylem ok 88 kg troche tluszczyku i chcialem rzezbic i teraz mam ok 5 kg mniej i troche zaluje moim zdaniem jest tak mierzysz 173cm to zrub za 85kg masy i wtedy zacznij spalac

Tylko na szczycie jest sie zauważonym

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Kuknij do Fitnessu - tam jest sporo ciekawych treningów.

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 7165 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 30760
bambuczmen - czytaj ze [bzrozumieniem!. Po pierwsze to jest kobieta, która chce się wyrzeźbić, a nie przytyć. Jakby wyglądała kobieta o wzroście 173 i wadze 85 ?

Kaczka360 - rzeźba to przede wszystkim ujemny bilans kaloryczny. Co do ćwiczeń to utarł się stereotyp, że potrzeba dużej ilości powtórzeń (20-30) z małym ciężarem i tutaj wiele osób się nie zgadza, ja także. Sam robię masę nawet do 20 powt... tak jak ktoś już tu napisał - zajżyj do działu "Odżywianie"
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

miesnie piersiowe / plastyka klatki

Następny temat

Jak ćwiczyć??