SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy takie odżywianie może być?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 322

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 47 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2535
Witam ćwiczę sporty walki 5xtydzień plus praca na nogach.Mam 26 lat 173cm i jakieś 72kg.Chciałbym zredukować około 2 do 4.Mam zarysy 6 paku z tym,że zalega oponka.Czy redukcja wegli o 70g wystarczy? Obecnie spozywam około 300 do 320g wegli 140g bialka i 90g tluszczy.

Drugie pytanie to co zjeść po treningu w godz. Wieczornych? Obecnie zjadam o 22 posilek 100g kaszy 200g pieczonej piersi 250g warzyw.Problem ,że nie mogę zasnąć po tym posiłku czuję się wypchany.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2587 Napisanych postów 63032 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 520229
Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 47 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2535
Problem jest pewnie w moim zapotrzebowaniu.Ćwiczę 5x tygodniowo 2x1,5h intensywnie i 3x1h średnio intensywnie ,praca na nogach 8h nie zbyt ciężka.Dodatkowej aktywności brak.Proszę o pomoc co zmienić w odżywianiu.Oczywiście produkty zmieniam jem łososia,makrelę,orzechy,nasiona,oliwa z oliwek,wszystkie kasze ,ryże,inne owoce również.Nie spożywam pieczywa i umiarkowane ilości nabiału.

napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2587 Napisanych postów 63032 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 520229
Dieta słaba.
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Musisz wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne:
http://potreningu.pl/calculators/bmr 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, budowa masy dodajesz 300 kcal
Spróbuj ułożyć dietę na podstawie art :
http://www.sfd.pl/Potrzebujesz_Diete_Masz_Pytania_ZAJRZYJ-t379384.html 
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html 
Wstaw dietę do poprawy
Pozdrawiam
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2071 Napisanych postów 50791 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 474268
Owoce najlepiej świeże, ryby podobnie. Frytki upiecz sobie sam a nie gotowe.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja

Następny temat

Redukcja tknki tłuszczowej

Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Plan treningowy na masę dla ektomorfika Plan treningowy na masę dla ektomorfika Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Tajemniczy zabieg Alexandry Stasiak Tajemniczy zabieg Alexandry Stasiak Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki