logo
zamknij zamknij

Czy same pompki wystarczą żeby wyrobić klate?

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 30007

0 5 0
napisał(a)
Roksi90
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44
Mam 19 lat, 182cm wzrostu, 80kg wagi i jestem facetem. I mam mały problem, mam lipomastie czyli większą ilość tkanki tluszczowej pod sutkami, normalnie to widać mocno że odstają ale jak jest mi zimno to prawie mam normalne suty. Wiem że jak wyrobie sobie klate to niebedzie tego aż tak widać (zresztą gdzies na sfd mi tak pisali że mam pakować na klate) ale czy same pompki sprawią że będe miał umięśnioną klate przez co suty zanikną? Bo po całym dniu pracy nie mam czasu i ochoty na siłownie. Czy to coś pomoże? Jesli tak to w jakich ilościach? Dodam że mam 33cm w bicepsie
1
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Rafał_B
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 10498 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47524
napisał(a)
wiadomo_kt
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 805 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10721
sama gimnastyka nie wystarczy, zeby pozbyc sie tluszczu, chyba ze w dluzszym okressie czasu przy sprzyjajacych wiatrach. malo kalorii sie spala, a na poczatku jeszcze intensywnosc mala. dodatkowo za diete sie wez.
napisał(a)
bic44
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 22971 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 91855
chcesz pracować nad swoim wyglądem zacznij ćwiczyć

na początek jw trening domatora, lektura postów podwieszonych z odżywiania,

póxniej możesz przejść do treningu dla początkujących, wypróbować act/hst - nie masz siły na siłownie? zacznij ćwiczyć a to sie zmieni, jak poprawisz ogólną wydolność, zauważysz że będziesz miał więcej siły i energii do wszystkiego.
napisał(a)
Mawashi
Ekspert
Szacuny 226 Napisanych postów 17146 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 85754
http://www.sfd.pl/Mapa_działu_Trening_w_domowych_warunkach_-t359765.html 
1

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

napisał(a)
Gość1222
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13
Witam!!
Mam pytanie, robie co drugi dzien cwiczenia, od okolo 5 miesiecy.. Mój plan treningowy wyglada tak:
-Rozgrzewka
-pompoki klasyczne(okolo 40razy)
-brzuszki(okolo 80razy)
-pompki na wasko roztawionych ramionach(15razy)
-przysiady z ciezarem(20razy)
-pompki z uniesinymi nagami(20razy)
-podnoszenie hantli 3 serie po 15 razy( ciezar 10kg)
-podnoszenie hanli lezac na ziemi 5 seri po 50razy(ciezar10kg)
-nastepnie powtarzam pompki, brzuszki, pompki i podnoszenie hantli..
Teraz moje pytanie, czy robie cos zle, bo nie widze rezultatow na klatce. Bicepsy mi sie powiekszaja oraz brzuch
2
napisał(a)
Riobson
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15083
Pasowalo by juz zmienic trening xD
3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening w domu.

Następny temat

Wątpliwości i pytania - ACT (początkujący)

Paula Mocior i Piotr Borecki - ocena sylwetki

Placki warzywne z mozzarellą

Częstotliwość spożywania posiłków a metabolizm

5 warzyw, które warto dołączyć do diety

Triathlon, czyli od zera do bohatera. Część I i część II.

Czy trening aerobowy szkodzi przyrostom siły, mocy i masy?

Niesportowe wyznania Pauli Banot-Leoniewskiej

Najbardziej szkodliwe metody treningowe