SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy powinienem wejść na 0?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 611

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Wiek 26 lat Na forum 165 dni Przeczytanych tematów 959
Witam wszystkich. Od września ubiegłego roku jestem na redukcji. Waga startowa wynosiła 110kg. Pozbyłem się już 18kg. Na początku jadłem ok. 1800kcal i jeździłem średnio 50km na rowerze 3 razy w tygodniu. W porę (połowa października) się opanowałem i ustaliłem dietę ok. 2800kcal + trening FBW 3 razy w tygodniu + 30 min cardio. Ostatnio redukcja trochę zwolniła, a i motywacji jakby mniej. Często robię się głodny. Czy jest to znak, że powinienem dać organizmowi odpocząć i podbić kalorie? BF orientacyjnie wynosi ~18%, a tłuszcz został głównie na dole brzucha. Chciałbym raczej zejść w okolice ~12% zanim zacznę masę.

Cel :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 25
Waga : 92
Wzrost : 190
Obwód klatki : 105
Obwód ramienia : 36
Obwód talii : 83
Obwód uda : 59
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 18%
Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW + 30 min cardio
Odżywianie : dieta zbilansowana
Cel : redukcja do ~12% BF
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : ok
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3543 Napisanych postów 66402 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540203
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2583 Napisanych postów 54464 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 551919
Jeżeli jesteś na redukcji od września, to bez wątpienia warto wejść na zerowy bilans kcal, co najmniej na miesiac.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Wiek 26 lat Na forum 165 dni Przeczytanych tematów 959
Mniej więcej tak to wygląda. Generalnie staram się trzymać rozkład B:190, T:100, reszta węgle. Wiadomo, że nie codziennie jem tak samo. Dodatkowo pracuję na trzy zmiany, więc godziny również są płynne. Staram się stosować do wszelkich wskazówek z tego forum. Jako źródła węgli głównie kasze, makaron pełnoziarnisty, płatki owsiane, ryż, pieczywo na zakwasie (aczkolwiek często wpadają bułeczki fitness z lidla), białko to: mięso, jaja, odżywka; a tłuszcze to jaja, oliwa z oliwek, orzechy, sporadycznie na dobicie makro masło orzechowe (wiem, wiem..). Co do przejścia na zerowy bilans, to jak to zrobić? Zerowy bilans w moim przypadku to okolice 3200-3300 kcal. Od razu podbić na taką wartość, czy np 2 tyg 3000 i obserwacja, a następnie 2 tygodnie 3300?





Zmieniony przez - mckarmi w dniu 2018-02-15 14:50:24
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3543 Napisanych postów 66402 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540203
W jakim celu dajesz ten miód w ostatnim posiłku ?
Spokojnie wskakuj na zerowy bilans i mozesz się zainteresować tematem ;
http://m.sfd.pl/Długa_redukcja_Mężczyzno_zbadaj_się!-t1125995.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Wiek 26 lat Na forum 165 dni Przeczytanych tematów 959
Dla smaku :P Pasuje mi ten serek na słodko po prostu. Czyli wrzucić 3000-3100 kcal, zbadać się, pociągnąć miesiąc i kontynuować redukcję do zadowalającego poziomu BF?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2583 Napisanych postów 54464 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 551919
Tak. Jednak zamiast miodu możesz dać np. erytrytol plus owoc.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Posiłek potreningowy

Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki