logo
zamknij zamknij

Czy potrzebna modyfikacja treningu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 185

0 5 0
napisał(a)
krzysztofwisniewski
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 116 dni Przeczytanych tematów 308
Chcialem sie zapoznać z waszą opinia co do moich treningow. Czy należy cos zmienić. Moj cel to progres w sylwetce. Wzrost beztluszczowej masy przy obniżaniu tkanki tluszczowej. Takze utrzymanie dynamiki ciala oraz zwiększanie sily miesniowej.
Waga - 96
Wzrost - 186
Staż w sporcie - 16 lat
Syplementacja - bez towaru/ obecnie odzywki (aminokwasy, witaminy, boostery)
Poniedziałek:
Nogi:
Przysiady ze sztanga z tylu:
-100 x 10
-110 x 10 i tak az do 180/190. Krotkie odpoczynki.
Wykroki 90/100 kg 3x8
Wyciskanie na suwnicy 280,290'300,310x10
Prostowanie podudzia na maszynie 12/14x4
Przykleki z noga zakroczna na ławce 3x10
Uginanie podudzia na maszynie 4x10
Jaskółka/sklony na prostych nogach 4x10
- BRZUCH to jest 4/5 cw po 3 serie.
Wtorek i Piatek robie klatke z barkami i plecami. Nie rozpisuje cw bo tu nie mam jakis problemów.
Środa to treningi na worku, bieganie i trening obwodowy.
W czwartek robie znowu nogi.
Przysiad ze sztanga z tylu:
-100kgx10
-105kgx10 i tak az do 135/140 metoda ekscentryczna i reszta cwiczen wyglada podobnie jak w poniedzialek tylko ze ruch jest metoda ekscetryczna.
Chcialbym sie tez zapytać czy taka intensywnisc jest dobra. Ogolnie nogi mam zmeczone caly tydzien, od treningu do treningu.
Co do jedzenia to dieta ketogeniczna.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1404 Napisanych postów 39573 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 220544
Ale chcesz poprawić nogi ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
krzysztofwisniewski
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 116 dni Przeczytanych tematów 308
Tak glownie chodzi o nogi alby jak najbardziej rosly. Problem jest tez z ich regeneracja bo nie zawsze sa wypoczete do nastepnego treningu
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1404 Napisanych postów 39573 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 220544
To znak, że brakuje im regeneracji przez co nie wydalają. Jeden trening w skali tygodnia zrób lżejszy aby dać im czas na lepszą regenerację. To duża partia i często potrzebuje nieco więcej czasu
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase

Następny temat

Jaki trening wybrać odpowiedni po zimie ?

Plan treningowy dla początkujących kobiet

Ziemniaki a odchudzanie

Pas treningowy – używać czy nie?

WIELKI powrót Marty Banasik!

Ekspresowa "pizza" z ciecierzycy

Co dają spalacze tłuszczu?

Prosty sposób na dostarczenie wapnia i magnezu

Mateusz Zagórowski - Mistrz Polski w kategorii Kulturystyka Mężczyzn do 90 kg