SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy potrzebna modyfikacja treningu

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 228

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 331
Chcialem sie zapoznać z waszą opinia co do moich treningow. Czy należy cos zmienić. Moj cel to progres w sylwetce. Wzrost beztluszczowej masy przy obniżaniu tkanki tluszczowej. Takze utrzymanie dynamiki ciala oraz zwiększanie sily miesniowej.
Waga - 96
Wzrost - 186
Staż w sporcie - 16 lat
Syplementacja - bez towaru/ obecnie odzywki (aminokwasy, witaminy, boostery)
Poniedziałek:
Nogi:
Przysiady ze sztanga z tylu:
-100 x 10
-110 x 10 i tak az do 180/190. Krotkie odpoczynki.
Wykroki 90/100 kg 3x8
Wyciskanie na suwnicy 280,290'300,310x10
Prostowanie podudzia na maszynie 12/14x4
Przykleki z noga zakroczna na ławce 3x10
Uginanie podudzia na maszynie 4x10
Jaskółka/sklony na prostych nogach 4x10
- BRZUCH to jest 4/5 cw po 3 serie.
Wtorek i Piatek robie klatke z barkami i plecami. Nie rozpisuje cw bo tu nie mam jakis problemów.
Środa to treningi na worku, bieganie i trening obwodowy.
W czwartek robie znowu nogi.
Przysiad ze sztanga z tylu:
-100kgx10
-105kgx10 i tak az do 135/140 metoda ekscentryczna i reszta cwiczen wyglada podobnie jak w poniedzialek tylko ze ruch jest metoda ekscetryczna.
Chcialbym sie tez zapytać czy taka intensywnisc jest dobra. Ogolnie nogi mam zmeczone caly tydzien, od treningu do treningu.
Co do jedzenia to dieta ketogeniczna.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2350 Napisanych postów 46538 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 492451
Ale chcesz poprawić nogi ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 331
Tak glownie chodzi o nogi alby jak najbardziej rosly. Problem jest tez z ich regeneracja bo nie zawsze sa wypoczete do nastepnego treningu
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2350 Napisanych postów 46538 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 492451
To znak, że brakuje im regeneracji przez co nie wydalają. Jeden trening w skali tygodnia zrób lżejszy aby dać im czas na lepszą regenerację. To duża partia i często potrzebuje nieco więcej czasu
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase

Następny temat

Jaki trening wybrać odpowiedni po zimie ?

Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje! Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje! 20 najbardziej muskularnych aktorów 20 najbardziej muskularnych aktorów 5 powodów kontuzji barków 5 powodów kontuzji barków 3 sposoby na naprawę barków 3 sposoby na naprawę barków Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP