Temat został odczytany 3896 razy

Czy od poczatku warto brac odzywki???

zgłoś naruszenie
  • kazik307
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 97
Witam jestem poczatkujacym zaczelem cwiczyc miesiac temu na silowni i nniewiem czy warto brac juz odzywki na MASE czy tylko stosowac narazie Diete?! A jak jzu brać odzywki to jakie zeby wrosla moja msa i masa mieśni??!!

Diablo
1131551515000
zgłoś naruszenie
  • nupel
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4102
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 37701
narazie organizm swietnie se rade daje sam z pomocą twojej diety i odzywki sa narazie zbędne ! za jakis czas zafunduj sobie jakiesj odzwyki bialko/gainer zalezy czego Ci bedzie brakowac w diecei z czasem przyjdzie jescze czas na suple !
CHIQUITAS DE LOS SANTOS

na redukcji nowy płyn Pur pomoże Ci wygrać w walce z tłuszczem

Nie masa a estetyka sie liczy !
1131551756000
zgłoś naruszenie
  • lokowany18
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 66
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 345
najpierw uaktualnij profil i napisz cos o sobie kolego , a tak pozatym to zodzywkami ja dałbym Ci rok na cwiczenia na sucho a za odzywki zabrał bym sie pozniej jak juz bedziesz w temacie i naprawde bedize ciezko cokolwiek osiagnac

Zmieniony przez - lokowany18 w dniu 2005-11-09 17:06:57
Thx MICEN :) << 99% budowania masy to czysta dieta >>
1131552055000
zgłoś naruszenie
  • giecik
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10282
  • Wiek: 31 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 52610
  • Status: Specjalista
odzywki to uzupelnienie diety wiec jesli masz w niej braki to trzeba je jakos uzupelnic
1131552525000
zgłoś naruszenie
  • Czarnyy
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1642
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 16357
odzywki jak pisal Giecik mozna juz brac w zaleznosci od brakow w diecie na suple jest natomiast za wczesnie wg mnie.

Zmieniony przez - Czarnyy w dniu 2005-11-09 17:22:56
"Dzisiaj jestem mały, jutro będe duży"
Najlepsze wg was stacki kreatynowe - ankieta [http://www.sfd.pl/temat245224_strona1/]
1131553355000