SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy ktos pomoze ulozyc mi diete?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2676

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 593 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4172
Mam (jak bardzo duzo innych osob) ptoblem z brzuchem. Jestem endomorfikiem. Nie mam stalych posilkow, czesto jem slodycze. Chcialby wyrzezbic brzuch, narazie bez suplementow. Pozniej (bo nawet mam juz zakupione) bede bral Xenadrine. Ale teraz poki, nic nie biore, chcialbym miec dobra odtluszczajaca diete.
Reszta potrzebnym rzeczy jest w profilu. Nie wie co mam jeszcze podac..
Potrafie zrobic wiele wyrzeczen, ale jakos nie moge sie pozbyc nalogu slodyczy... Moze macie jakas rade?

Dzieki wszystkim ktorzy mi pomoga


3-majcie się!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 854 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12542
Lubisz słodycze ,nie masz stałych posiłków i chcesz się pozbyć tłuszczu zalegającego na brzuchu? Oj,ciężko będzie chłopie.Jeżeli jesteś endomorfikiem podstawowym czynnikiem w walce z tłuszczem jest dieta.Musisz ograniczyć spożycie tłuszczu i cukru ,inaczej zapomnij.Powinienes też spożywać 5-6 posiłków w regularnych odstępach czasu(co 3 godz.).Pamiętaj,aby nie były one obfite,wystrzegaj sie potraw mącznych,ogranicz nieco spożywanie mleka i jego przetworów(pij mlko i jogurty z zerową zawart. tłuszczu).Jedz tylko tyle weglowodanów(ryż,makaron razowy, ziemniaki,otręby pszenne) ile potrzebujesz,nie opychaj się nimi(szczególnie po godz.18,wyjątek stanowi posiłek potreningowy).Postaraj się wzbogacic dietę w błonnik pokarmowy,a nasilisz w ten sposob odchudzanie,korzystaj z dobrych jakościowo źrodel biąlka jak piersi kurczaka lub indyka,chude ryby oraz biąłka jaj.Trzymaj dietę,minie miesiąc a twoje kubki smakowe polubią pakerskie żarcie,wnet zapomnisz o konserwach,parówkach i tłustych żeberkach,a na twoim brzuchu zaczną pojawiać się pierwsze zmiany na lepsze.W miarę możliwósci uprawiaj ćwiczenia aerobowe,na początek 3 razy w tyg. po 30min.(np.rowerek stacjonarny-5min rozgrzewki 20min na docelowej częstotliwości uderzeń serca na min. i 5min.chłodzenia),A także inne sporty ogólnorozwojowe,bądź aktywny.Z czasem zwiększ objętość aerobów,stracisz sporo tłuszczu nie tylko z brzucha(nie istnieje lokalne odtłuszczenie).Pij duże ilości wody niegaz.,zażywaj witaminy i mikroelementy.Jeśli w nocy obudzi cię głód sięgnij do lodówki po niewielka przekąskę np.kanapkę z raowego pieczywa z odrobiną tuńczyka.Trenuj miesnie brzucha,najlepszym ćwiczeniem jest dieta(tak mówi Flex Wheeler).Powodzenia.

MBlaster

MBlaster

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 593 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4172
Dzieki, postaram sie dostosowac do tych instrukcji :)
Tylko nie za bardzo wiem, jakby mialy wygladac te posilki co 3 godziny? Znaczy ile mniej wiecej kalorii na dany posilek powinno przypadac? I ile z tego maja byc to weglowodany?

3-majcie się!!!
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10612 Napisanych postów 43219 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Jeżeli chcesz jeść co 3 godziny( a tak jest najlepiej dla naszego organizmu ),to musisz spożywać po około 300 kalorii;przy odchudzaniu w większosci musi to być białko
( 20-30 gramów ).O węglowodanach też nie zapominaj,ale mają to być przede wszystkim węglowodany złożone.Jeżeli chodzi o słodycze,to nie jest to twój indywidualny problem.Słodycze możesz zastąpić właśnie słodyczami... tylko w wersji light,są tak samo dobre,a kalorii mają znacznie mniej.


Jedz przede wszystkim:ryż,płatki owsiane i ryżowe,ciemne pieczywo,piersi z kurczaka i indyka,całe jajka i białka z jaj,chudy twaróg i spalaj tłuszcz,tego tobie życzę.

Kamiński Artur
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1520 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31223
Czy to prawda ze rano sobie mozna pozwolic na cos slodkiego?
Podobno slodycze z rana daja duzo energii szczegolnie jak sie idzie potem na silownie.
Nie mowie zeby od razu jest 1kg nutelli.
Tak gdzies slyszalem
Czy to prawda?

BLo

BLo

hmmmm

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10612 Napisanych postów 43219 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Jeżeli już jeść słodycze,to oczywiście najlepiej z rana.Dostajesz wtedy energetycznego kopa( węglowodany proste ) i wówczas dostarczone do organizmu kalorie szybciej mogą być spalone,gdyz jesteś w tym czasie najbardziej aktywny.Z rana to czego najbardziej organizm potrzebuje to właśnie węglowodany( proste i złożone ).

POZDRAWIAM...



Kamiński Artur
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1520 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31223
Zatem czy mam przyzwolenie na zjedzenie powiedzmy 300-400kcal slodyczy?

BLo

BLo

hmmmm

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10612 Napisanych postów 43219 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Jeśli mogę się wtrącić - podam Ci przepis na rzeźbę w ciągu jednego miesiąca. Mój kumpel to stosował i kiedy go zobaczyłe to nabrałem chęci aby też się tak pomęczyć na wiosnę:

Więc...
Cały cykl odchudzania ciała trwa 26 dni i jest podzielony na dwa etapy. Etap pierwszy trwa 13 dni.
W ciągu pierwszych 5 dni tego etapu zmniejsz o połowę spożycie węglowodanów w ciągu dnia. Zmniejszenie spożycia węglowodanów powoduje zmniejszenie rezerw glikogenu w mięśniach i w wątrobie, co z kolei pobudza organizm do spalania tłuszczu. Trzeba na to poczekać dzień lub dwa.
Jednocześnie zmniejszając spożycie węglowodanów, zwiększ spożycie białka do 3-4g na każdy kilogram masy ciała (zamiast normalnych 1.5-2.5 gramów) i zdecydowanie podwój wypijanie ilości wody. Pij nawet 6-7 litrów dziennie. Tylko na początku będziesz często sikał, potem organizm się unormuje. Jedzenie większej ilości białka spowoduje, że organizm że raczej wykorzysta białka obecne w pokarmie, niż białka naszych mięśni. Końcowy rezultat: spalanie tłuszczu bez jednoczesnej utraty mięśni. W dniach 6-10 zwiększ ilość treningów areobowych. Daj z siebie wszystko, bo organizm już dawno spala tłuszcz. Niech zrobi to teraz z pełną parą. Również w tym czasie włącz do diety trójgliceryd o średnim łańcuchu MTC.
Mct to radzj tłuszczu, który zmniejsza utratę mięśni, gdy maleją rezerwy glikogenu. Wówczas MCT są szybko spalane i ułatwiają powstawanie ciał ketonowych, które z kolei powodują oszczędzanie mięśni, przeciwdziałając wykorzystaniu ich jako żródła energii. Przyjmuj dwie łyżki dziennie, powinno wystarczyć.
W ostatnich trzech dniach pierwszego etapu odpocznij - nie wykonująć ćwiczeń areobowych - oraz zwiększ 3-krotnie spożywaną ilść węglowodanów. Zmniejszenie spożycia węglowodanów to skuteczny sposób zrobienia rzeżby, ale jeśli zbyt długo je się mało węglowodanów, wówczas zwalnia metabolizm. Te dodatkowe węglowodany nigdy nie odłożą się wpostaci tłuszczu, ponieważ spragnione glikogenu mięśnie muszą najpierw uzupełnić jego zapasy zanim organizm zacznie przerabiać go na tłuszcz. Ćwiczenia areobowe natomiast powodowałyby w tym okresie zaburzenie w organiźmie zdolność do uzupełniania rezerw glikogenu w mięśniach. Pod koniec pierwszego etapu, czyli w 13 dniu diety odstaw MTC.

Drugi etap trwa jużdo końca diety.
Powtarzasz w nim po kolei wszystkie rzeczy jakie robiłeś przez pierwsze 13 dni w pierwszym etapie ale z zastosowaniem następujących modyfikacji:

-zmniejsz spożycie węglowodanów o 75% w dniach 14-16

-w dniach 17-19 zmniejsz je o 50% . Jeśli zazwyczaj spożywasz ok.500g węglowodanów dziennie , to w dniach 14-16 spożywaj ok. 80g a w 17i18 ok.170g. Tak jak w etapie pierwszym 170g zjadasz aż do 23 dnia a potem znów przez trzy dni początkowe 500g (to przykład - sam policz ile powinienneś jeść).

W dniach 14-26 stosuj suplementy, które pomogąCi spalić tłuszcz, i tak:
- w dniach 14-19 wypijaj codziennie na czczo mocną kawę, oraz zażywaj 600mg L-Karnityny dziennie w dwóch dawkach - rano na czczo i przed treningiem lub po południu.
- w dniach 20-26 dorzuć glutaminę. Glutamina może być wykorzystana do produkcji energii podczas okresów zmniejszonego spożycia kalorii lub intensywnej aktywności fizycznej. Nadal stosuj L-karnitynę.

I tutaj... 26 dzień - koniec diety. Zrób sobie kilka dni wcześniej, a potem możesz wszystko powtórzyć z użyciem oxandrolonu. Zapewniam Cię że wyniki będą przednie, ale zwracaj uwagę na to,co jesz.

- Sporzywaj węglowodany złożone, proste tylko po treningu aby jak najszybciej zwiększyć stężenie cukru we krwi co pozwoli od razu budować mięśnie, zapobiegając katabolizmowi.
- Wszystkie tłuszcze, których ma być jak najmniej spożyj przed godziną 15:00 każdego dnia
- pamiętaj o piciu dużej ilości wody. Wysokie spożycie wody łącznie z niskowęglowodanową dietą działa jak silny środek moczopędny, przez co od razu nabiera się smuklejszego wyglądu. Przeciwdziała to również zwalnianiu metabolizmu wskutek zmniejszenia liczby zjadanych dziennie kalorii.
- spożywaj częstsze i mniejsze posiłki (np. 5-6xco 3h) co przyśpieszy Twój metabolizm.
- w każdym posiłku dostarczaj ok.20-30g białka, aby stale utrzymywać dodatni bilans białkowy w organiźmie
- spożywaj witaminy - np. witamina C może być Ci bardzo pomocna
- pamiętaj, że robienie wielu brzuszków nie spala tłuszczu na brzuchu. Nie ma miejscowego spalania tłuszczu, za wszystko odpowiedzialna jest dieta i ćwiczenia areobowe...
To są tylko podstawowe rady, jest ich więcej, ale myślę że i tak osiągniesz bardzo dobre efekty trzymając się tylko tych rad.


Uff, ale się napisałem. Trochę przydługi ten post, ale mam nadzieję, że mogłem pomóc. Idę teraz spać, bo jutro czeka na mnie trzy godzinny trening klatki i tricepsów, więc muszę mieć siły aby zniszczyć mięśnie.
Ten post jest moim debiutem na forum, więc jeśli robięcoś źle to mówcie.

Trochę przydługi ten post, ale mam nadzieję, że Ci pomoże.
To mój debiut na SFD, więc jeśli coś źle robię, to mówcie :)

Pozdrawiam wszystkich,
MASTERONE )
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10612 Napisanych postów 43219 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
masterone wszystko okay, ale trening trzygodzinny?? skad Ty to wziales? w drugiej polowie tego treningu nie bedziesz mial juz sily, zeby cokolwiek niszczyc

chyba nie tedy droga

pozdrawiam
manson
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10612 Napisanych postów 43219 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Mansonique: To zależy od organizmu i charakteru ćwiczącego,jeden ćwiczy przez godzinę i potrafi tak wymęczyć ciało,że na cały dzień ma już spokój,natomiast inny będzie ćwiczył 2-3h i jeszcze będzie mu mało.Wszystko zależy od koncentracji.
blo:przyzwolenia to ja tobie nie daję,bo wszystko zależy od ciebie,ale te 300kcal pochodzących ze słodycze to nie jest tak strasznie dużo( najlepiej jakieś 60-70g czekolady,dobrze działa na pracę mózgu-pobudza ).

POZDRAWIAM...

Kamiński Artur
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10612 Napisanych postów 43219 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Mansonique, już jestem po treningu i nie rozumiem dlaczego uważasz, że 3h to za dużo. Jestem bardzo zmęczony ale żyję, a z treningu miałem jeszcze siłę wrócić 3km na piechotę, bo nie chciało mi się jechać tramwajem. Normalnie kiedy mam szkołę moje treningi trwają tylko (niestety) 50 min albo 2x50 min, ale mam ich za to 6 w tygodniu i na jednym treningu robiętylko jedną partię ciała, nie łącząc np. klata+tricepsy. Wtedy wystarcza mi 15 serii na duże mięśnie i 12 na mniejsze. Teraz kiedy mam czas zrobiłem 24 serie na klatkę (3 ćwiczenia po 3 serie na dolny i 5 ćw. po 3 serie na górny mięsień klatki) oraz 18 serii (6 ćwiczeń po 3 serie) na triceps. Potem jeszcze 3 serie na brzuch, jak zawsze po treningu. Wszystko leży w istocie pokonania bólu. Jeśli potrafisz powstrzymać się w momencie kiedy bardzo potrzebujesz się odlać a nie ma WC i nie lejesz w majty, to przy odp. koncentracji znajdziesz również u siebie siły na pokonanie bólu i zrobienie 3-6 dodatkowych serii na siłowni. Korzystaj z wolnego czasu, póki go masz. Powodzenia :)

Pozdrawiam wszystkich,
MASTERONE )
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ryż biały vs Ryż brązowy

Następny temat

odchudzanie

11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Dieta a KFC? Dieta a KFC? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki