SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy kotś w końcu oceni mój plan?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 529

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1983
Wtam

Ćwiczę 3 razy w tygodniu. Co do planu co serię zwiększam ciężar. Jedną partię mięśni robię 4 razy w miesiącu ;))
jeśli chodzi o brzuch staram się zawsze pod koniec treningu go robić

Oto mój plan piszcie wszystko co jest w nim złe, krytykujcie, nie oszczędzajcie mnie xd Wasza opinie zmobilizuje mnie do ułożenia nowego planu jeśli ten jest do du...


PONIEDZIAŁEK
KLATKA + TRICEPS


1.WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE PŁASKIEJ: 12 12 8 8
2.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 12 12 8 8
3.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W DÓŁ 12 12 8
4.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 10 10 8 8
5.KRZYŻOWANIE LINEK WYCIĄGU W STANIU 10 10 8 8
6.PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ 10 10 8 8

1.PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 12 10 8 8
2.WYCISKANIE "FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 12 10 10 8
3.PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU W PŁASZCZYŹNE POZIOMEJ STOJĄC 12 12 10 10
4.PROSTOWANIE RAMIENIA PODCHWYTEM NA WYCIĄGU STOJĄC 12 10 10 8
5.PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU W PŁASZCZYŹNE PIONOWEJ STOJĄC 12 10 10 8



ŚRODA
PLECY + NOGI
1.PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 12 12 10 8
2.ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM
(NACHWYT): 12 10 10 8
3.ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE PODCHWYTEM 12 12 10 8
4.UNOSZENIE TUŁOWIA Z OPADU 12 12 10 8
5.MARTWY CIĄG 12 10 10 8
6.PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 12 12 10 8

1.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 12 10 10 10
2.WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY(MASZYNIE) 12 12 10 10
3.UGINANIE NÓG W LEŻENIU 12 10 10 10
4.PRZYWODZENIE NÓG DO WEWNĄTRZ 12 10 10 8
5.WSPIECIA NA PALCE W STANIU 12 12 12 12
6.PRZYSIADY WYKROCZNE 12 12 10 10

PIĄTEK
BARKI + BICEPS

1.WYCISKANIE SZTANGI Z ZA GŁOWY 12 10 10 8
2.ARNLODKI 12 10 10 8
3.UNOSZENIE SZTANGIELEK W OPADZIE TUŁOWIA 12 12 12 10
4.UNOSZENIE RAMION W PRZOD ZE SZTANGIELKAMI 12 12 10 8
6.UNOSZENIE RAMION W GÓRE BOKIEM Z LINKAMI WYCIĄGU 12 10 10 8

1.GINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z "SUPINACJĄ" NADGARSTKA) 12 10 10 8
2.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA "MODLITEWNIKU" 12 10 10 8
3.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ(Z SUPINACJĄ NADGARSTKA) 12 10 10 8
4.UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJĄC 10 10 10 8
5.UGINANIE RAMION PODCHWYTEM STOJĄC-Z RĄCZKĄ WYCIĄGU 12 10 8 8

Pomogłem? Nie zapomnij dać soga

www.pajacyk.pl ----> Jeden click, jeden obiad ;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 33 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 798
nie napisałeś czy chcesz sie redukować czy rosnąć - to bardzo ważne przy ocenie planu bo od tego zależy obiętość- liczba seri ,powtórzeń
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 67 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 642
Proponuje zmniejszyc liczbe serii na 3, i zastosowac stala liczbe powtorzen bez progresjii

"... W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś, albo nie ...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 33 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 798
Plecy i nogi to dwie największe grupy mieśniowe i trzeba im poświęcić dużo siły i czasu - moim zdaniem powinno się je robic w różnych dniach inaczej to drugie podczas sesji będzie zrobione bele jak.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1983
celem jest zwiększenie objętości mięśni, przyrost masy i siły ;]

Pomogłem? Nie zapomnij dać soga

www.pajacyk.pl ----> Jeden click, jeden obiad ;)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2638 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12276
poczytaj troche na forum bo masz zero pojecia. plan przeladowany chcesz sily masy? poczytaj:http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=2284 aha i uloz sobie diete ale to w innym dziale pomoga Ci przy tym tematy podwieszone

I come back...
Prawdziwi rzeźnicy wychodzą z piwnicy..

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny.

Następny temat

ekto i rzeźba ^^

Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness! Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness!