SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy dobre na początek ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 712

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 114
Witam to mój pierwszy post na forum mam zamiar rozpoczać pracę nad poprawą sylwetki.

Trening na rzeźbe + aeroby + ABS II

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 86

Wzrost: 189

Cel treningowy: Rzeźba

Staż treningowy na słowni: 0,5 roku

Uprawiane inne sporty: -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga prosta, łamana, sztangielki, bieżnia, skakanka,

Dieta: redukcyjna ok 2283 kcl

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

co cię nie zabije to cię wzmocni

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19714
Witam,
nie za wcześnie na rzeźbę?

podaj wymiary, wyniki w mc, wl, przysiadach, wiośle


pzdr
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 114
Sugerujesz że powinenem zacząć od masy ? wybierając rzeźbe myślałem o spaleniu fatu najabrdziej z brzucha ale wiadomo że nie gubi sie miejscowo tłuszczu

co cię nie zabije to cię wzmocni

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19714
Sądząc po wymiarach nie jesteś masakrycznie zalany. Ja mam podobną sytuację. Robię tak:

trening fbw 5x5 i bezpośrednio po nim korzystam z afterburningu 20 min aeroby (bieżnia / rowerek). Białka do organizmu dostarczam około 1.0 - 1.5g (zależy od dnia i zasobów), węglów 3g na kilogram masy ciała.
W nietreningowe dorzucam tabatę i powiem Ci, że powoli, powoli fat się spala a siła idzie. Masa też - tylko fakt faktem, powoli.


pzdr
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1013 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27082
trzeba miec co rzezbic - daj foty bo wyobraznia zawodzi:)

poza tym wydaje mi sie ze mylisz pojecia, rzezbienie to nie to samo co odchudzanie...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 114
pod rzeźbą bardziej miałem na myśli redukcje :) pomyliłem pojęcia

co cię nie zabije to cię wzmocni

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 114
A więc proponuje tak :

MIESIĄC PIERWSZY

pon, środa, pt - siłka
wtorek,czwartek,sobota - ABS II
nd - basen


wyciskanie w leżeniu sztangi na płaskiej 3x 13
wyciskanie w leżeniu sztangielek na pskośnej 3x 13
rozpiętki w siadzie na maszynie 3x 15

wyciskanie sztangielek stojąc 3 x 13 , 12, 10
wyciskanie sztangi łamanej zza głowy 3 x 13 , 12, 10
podciąganie sztangi łamanej do brody 3 x 13

unoszenie sztangielek bokiem w góre 3 x 13
uginanie ramion ze sztangą łamaną 3 x 15
podciaganie sztangi do klatki piersiowej w opadzie 3 x 12

brzuszki na skośnej 3 x 15


superseria uginanie sztangielek 3 x 13 + wyciskanie na płaskiej sztangi w wąskim uchwycie

co cię nie zabije to cię wzmocni

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19714
Albo jestem zacofany, albo wynalazłeś nowy program gdzie w pierwszym miesiącu ćwiczeń całkowicie nie ćwiczysz nóg i pleców.

Brzuch rób po treningu, 2x w tyg. Unoszenie nóg prostych 2x max i spięcia (lub spięcia skośne) 2x max.

Co do planu, ja bym wybrał taki w którym są mięśnie trenowane w jednym dniu. Same ćwiczenia bazowe, bez zbędnych maszyn i rozpiętek.
Czyli FBW.

ABS 2 - plan okay jak się jest chuderlakiem, który robi tylko brzuch. Natomiast już po samych porządnych przysiadach będzie Ci się niedobrze robiło na myśl, że czeka Cię trening brzucha. Poza tym i tak on odegrał ogromną rolę - stabilizacyjną, w przysiadach.

Jak masz kondycję to rób interwały w dni nietreningowe (20sek sprint, 60sek trucht) - więcej o nich tutaj:
http://www.sfd.pl/Trening_Interwałowy_HIIT_-t268582.html



pzdr
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 114
A pomoże ktoś z dietą ?? i jakieś odżywki chce to zrobić pożądnie i stanowczo od września

co cię nie zabije to cię wzmocni

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19714
Odżywki na początek zbędne, dieta to dział "odżywianie" - podwieszone posty. Naprawdę masz tam wiedzę w pigułkach.


pzdr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o pomoc, atlas czy ławka?

Następny temat

Trening na mase

Orzechy zmniejszają ryzyko śmierci u osób z nowotworem jelita grubego Orzechy zmniejszają ryzyko śmierci u osób z nowotworem jelita grubego Makaron wcale nie tuczy! Makaron wcale nie tuczy! Christopher Schwarzenegger  nie poszedł w ślady ojca Christopher Schwarzenegger nie poszedł w ślady ojca Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Top 10 filmów, które każdy kulturysta musi zobaczyć Top 10 filmów, które każdy kulturysta musi zobaczyć IFBB Diamond Cup Serbia 2018 -  Oliwia wreszcie zauważona! IFBB Diamond Cup Serbia 2018 - Oliwia wreszcie zauważona! Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Katarzyna Boik - ocena sylwetki Katarzyna Boik - ocena sylwetki