logo
zamknij zamknij

Cykl (sporty walki)

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 633

0 5 0
napisał(a)
Sotek497
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 79 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 717
Siema, co myślicie o kuracji w sportach walki. a konkretnie Prop + Win. ? (3 miesiące)


Zmieniony przez - Sotek497 w dniu 2017-02-27 14:30:26
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
kamilplnk
Ekspert
Szacuny 320 Napisanych postów 4920 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 98216
http://m.sfd.pl/Doping-f14.html tu pytaj i odrazu w podwieszonych masz ankiete to skopiuj i wklej wypelniona w swoj temat

napisał(a)
Sotek497
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 79 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 717
1. WIEK:20
2. WAGA: 95
3. WZROST: 192
4. WYMIARY:
-biceps: na profilu
-klatka: na profilu
-udo:na profilu
-talia:na profilu
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2
6. DIETA:
-białko:190
-węglowodany:400
-tłuszcz:100
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: Metanabol 2016 okres przedwakacyjny
8. TRENING: Boks, CrossFit, Bieganie
9. CEL CYKLU: redukcja "dobra jakoś mięśnia" bez tłuszczu
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA:jak w 7
11. POZIOM BF%:20
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): brak tendencji normalna budowa
13. STAN ZDROWIA: zdrowy
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak
15. PPM (podstawowa przemiana materii): normalna
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata:130
-martwy ciąg:140(brak cięzaru na siłowni w piwnicy)
-przysiad: 140(brak cięzaru na siłowni w piwnicy)


Zmieniony przez - Sotek497 w dniu 2017-02-27 14:39:49
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1781 Napisanych postów 33491 Wiek 2016 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 230480
A w jakim celu ten cykl ? Co chcesz przez to osiągnąć ?

Pisz w dziale doping. Tam Ci pomogą.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw). Konsultacje treningowe i dietetyczne. Naturalna forma : http://www.sfd.pl/Sprawno%C5%9B%C4%87%2C_estetyka_i_harmonia%2FRonie220_%2C_forma_str._162-t1075096-s188.html

napisał(a)
Sotek497
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 79 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 717
W jakim celu się robi cykle hmm... No nie wiem, żebym na przykład szybciej robił kanapki z rana do pracy.
napisał(a)
Ernesto_Mendoza
Ekspert
Szacuny 139 Napisanych postów 508 Wiek 41 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5704
Sotek497
W jakim celu się robi cykle hmm... No nie wiem, żebym na przykład szybciej robił kanapki z rana do pracy.


No w sportach walki różne mogą być cele. Szybsza regeneracja, siła, wytrzymałość, masa, zbicie wagi bez utraty masy.


Zmieniony przez - Ernesto_Mendoza w dniu 2017-03-03 15:26:22
napisał(a)
Sotek497
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 79 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 717
Głownie chodzi o siłę i wytrzymałość, Cykl chcę zacząć 1 maja obecnie jestem na redukcji ale też nie chcę przytyć na cyklu muszę mieścić się w limicie 91kg
napisał(a)
emenems
Ekspert
Szacuny 1048 Napisanych postów 6892 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58852
No ale nie od środków tyjesz, tylko od kalorii. To dalej się nie zmienia, niezależnie co w siebie dodatkowo pakujesz.
napisał(a)
Sotek497
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 79 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 717
Dieta jest z potreningu.pl trzymana od dechy do dechy 190b 400w 100t. Waga schodzi w dół. Chcę zobaczyć ile zejdzie do 1 maja jak ok87kg już będzie to chcę zacząć bić propa co drugi dzień 1ml. Tak mi się wydaje, że będzie dobrze ale czy Mnie nie pospina
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1781 Napisanych postów 33491 Wiek 2016 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 230480
Sotek497
W jakim celu się robi cykle hmm... No nie wiem, żebym na przykład szybciej robił kanapki z rana do pracy.



To widzę , ze nie masz za bardzo pojęcia o wspomaganiu i nie znane Ci są takie parametry jak siła , wytrzymałość , szybkość...itd

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw). Konsultacje treningowe i dietetyczne. Naturalna forma : http://www.sfd.pl/Sprawno%C5%9B%C4%87%2C_estetyka_i_harmonia%2FRonie220_%2C_forma_str._162-t1075096-s188.html

napisał(a)
SaszaUFCC
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 177 Wiek 33 lat Na forum 235 dni Przeczytanych tematów 2968
U mnie na silce robia koledzy od mma cykl
Propionat + oxa dobre rozwiazanie. EW dodatkowo przed walka na agresje halotestin :)


Zmieniony przez - SaszaUFCC w dniu 2017-03-05 00:35:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta + trening do oceny (redu)

Następny temat

Dieta, trening i ogromny zastój