SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Cykl (sporty walki)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 763

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 133 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9560
Siema, co myślicie o kuracji w sportach walki. a konkretnie Prop + Win. ? (3 miesiące)


Zmieniony przez - Sotek497 w dniu 2017-02-27 14:30:26
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 668 Napisanych postów 6937 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 136910
http://m.sfd.pl/Doping-f14.html tu pytaj i odrazu w podwieszonych masz ankiete to skopiuj i wklej wypelniona w swoj temat
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 133 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9560
1. WIEK:20
2. WAGA: 95
3. WZROST: 192
4. WYMIARY:
-biceps: na profilu
-klatka: na profilu
-udo:na profilu
-talia:na profilu
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2
6. DIETA:
-białko:190
-węglowodany:400
-tłuszcz:100
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: Metanabol 2016 okres przedwakacyjny
8. TRENING: Boks, CrossFit, Bieganie
9. CEL CYKLU: redukcja "dobra jakoś mięśnia" bez tłuszczu
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA:jak w 7
11. POZIOM BF%:20
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): brak tendencji normalna budowa
13. STAN ZDROWIA: zdrowy
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak
15. PPM (podstawowa przemiana materii): normalna
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata:130
-martwy ciąg:140(brak cięzaru na siłowni w piwnicy)
-przysiad: 140(brak cięzaru na siłowni w piwnicy)


Zmieniony przez - Sotek497 w dniu 2017-02-27 14:39:49
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2420 Napisanych postów 37734 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282737
A w jakim celu ten cykl ? Co chcesz przez to osiągnąć ?

Pisz w dziale doping. Tam Ci pomogą.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 133 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9560
W jakim celu się robi cykle hmm... No nie wiem, żebym na przykład szybciej robił kanapki z rana do pracy.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 229 Napisanych postów 652 Wiek 41 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 34489
Sotek497
W jakim celu się robi cykle hmm... No nie wiem, żebym na przykład szybciej robił kanapki z rana do pracy.


No w sportach walki różne mogą być cele. Szybsza regeneracja, siła, wytrzymałość, masa, zbicie wagi bez utraty masy.


Zmieniony przez - Ernesto_Mendoza w dniu 2017-03-03 15:26:22
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 133 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9560
Głownie chodzi o siłę i wytrzymałość, Cykl chcę zacząć 1 maja obecnie jestem na redukcji ale też nie chcę przytyć na cyklu muszę mieścić się w limicie 91kg
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1051 Napisanych postów 6892 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58852
No ale nie od środków tyjesz, tylko od kalorii. To dalej się nie zmienia, niezależnie co w siebie dodatkowo pakujesz.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 133 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9560
Dieta jest z potreningu.pl trzymana od dechy do dechy 190b 400w 100t. Waga schodzi w dół. Chcę zobaczyć ile zejdzie do 1 maja jak ok87kg już będzie to chcę zacząć bić propa co drugi dzień 1ml. Tak mi się wydaje, że będzie dobrze ale czy Mnie nie pospina
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2420 Napisanych postów 37734 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282737
Sotek497
W jakim celu się robi cykle hmm... No nie wiem, żebym na przykład szybciej robił kanapki z rana do pracy.



To widzę , ze nie masz za bardzo pojęcia o wspomaganiu i nie znane Ci są takie parametry jak siła , wytrzymałość , szybkość...itd

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 182 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3332
U mnie na silce robia koledzy od mma cykl
Propionat + oxa dobre rozwiazanie. EW dodatkowo przed walka na agresje halotestin :)


Zmieniony przez - SaszaUFCC w dniu 2017-03-05 00:35:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta + trening do oceny (redu)

Następny temat

Dieta, trening i ogromny zastój

17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady