SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Cykl 6 tyg + 6 tyg

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1322

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 728
Witam, mam 15 lat, na siłowni ćwiczę jakieś 4 miesiące, chcę zakupić suplementy, na pierwszy 6 tygodniowy cykl planują kupić nitrobolon2 i magnum8000, a nastepne 6 tygodni przejade na kreatynie, dextrozie i mass xxl a do całości dołożę dibencozide. Diete mam taką ogólną, czyli obfite i pozywne sniadanie, obfity obiad i koktajl po treningu. Wyliczając w diecie to srednio dziennie przypadalo mi bedzie ok 2g bialka, 1.5g tluszczy i 3.9g wegli. Prosze o ocene i ewentualne korekty. Pozdrawiam Damian
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 2157 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38624
to sie nazywa ostry start.
daruj sobie odzywki jeszcze na jakis czas,
skup sie na porzadnej diecie, a nie 2 obfitych posilkach i szejku
podaj cos o sobie, wiek, wage, cel.
na pierwszy cykl sproboj mono, ew. ka.
btw, po co Ci dibencozide?
w zaleznosci od wagi i celu, jezeli chcesz ostro przybrac to napewno bedziesz muisial zwiekszyc ilosc węgli.

Zmieniony przez - emilooos w dniu 2007-01-08 13:47:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 728
Jeśli chodzi o posiłki to sporzywam ich ok. 5-7 dziennie. A czy taki start by mi zaszkodził? Mam 15 latek, 66kg wagi 176cm wzrostu. Cel to nabranie suchej masy z rzeźą i siła.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 2157 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38624
Tak Ci wszystko stanęło przez 4 miesiące, ze juz nie rosniesz?
Naprawde, zajrzyj do dzialu odzywianie, uloz lub skorzystaj z jakiejs diety, urozmaić sobie pod względem Twoich smaków,
a z odzywkami zaczekaj, na dopelnienie diety mozesz kupic gainera/białko.

btw, podobny temat -> http://www.sfd.pl/Odżywki_dla_15_latka...-t265059.html
nikt Ci nie broni, bo to nie saa, ale wykorzystaj wlasny potencjal ile mozesz

Zmieniony przez - emilooos w dniu 2007-01-08 14:17:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 728
No przez pierwsze wlaściwie 5tygodni bylo super, a teraz to tylko mi siła idzie a masa praktycznie minimalnie... a apropo tej diety, to jesli mialbym te suplementy zazywac bez scislej diety to efekt bedzie dobry czy mizerny ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 2157 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38624
to zależy,
jezeli bedziesz szamal 3 porcje gainera + to, co tam sobie jadasz na to sniadanie i obiad, to pewnie i przytyjesz, ale napewno pojdzie w tluszczyk, druga sprawa - opieranie diety na odzywkach (gaienry bialko) jest bledem, gdyz sa to tylko uzupelnienia, po trzecie, zawsze normalne zarcie jest zdrowsze niz proch, a po czwarte, dieta daje Ci mozliwosc poznania siebie, reakcji na ilosc bialka, tluszczy i wegli w diecie.
jedz i cwicz a nie mysl o nitro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 728
Czyli radzisz mi abym kupil tylko gainera i nim diete uzupełniał?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 2157 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38624
<yes>
tzn kup to, czego Ci w diecie najbardziej brakuje,
np. ja nie mam problemow z dostarczeniem wegli, a raczej wlasnie problem z dostarczaniem ich za duzo, dlatego ja decyduje sie na bialko,
przeczytaj ten temat: http://www.sfd.pl/Robimy_mase_-_fakty_nie_mity_by_qaz-t173140.html
ustal Twoje zapotrzebowanie, skorzystaj lub uloz diete,
to podstawa, w koncu z czegos te miesnie trzeba budować,
z dod. supli, omega3, jakis preparat witaminowy, carbo potreningowe, i starczy narazie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 728
Ok, to dzięki, wieczorkiem albo jutro ułoze sobie taka prawidlowa diete wg. moich zapotrzebowan i tutaj zapodam do ocenki. Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1722 Napisanych postów 46938 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 475327
za wczesnie na kreatyne

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1435 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34561
daj diete do odeny w dziale odrzywianie

"yyyyyyyyy poprosze 4 pudelka ryzu, takiego no wie pani na mase bo ja na silowni cwicze..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TEST : Show must go on!(Nitric Blast+Xpand by Thiago) - PODSUMOWANIE str. 65

Następny temat

Cell Pump, kiedy brać, dziwny problem ;)