SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Creapure Monohydrate czy Creapure Citrate?!?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2937

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2561 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 14340
BImek...a tak wygląda...)ale looz
pozatym ...własnie sproobooj) ten kolega z usa to pewnie ph zajada jak orzechy..wiec niedziwi brak powera..

pozdro
to ja !!!!-Wasz bigger

biger

bigger tm

napisał(a)
bimsalabim ZASŁUŻONY
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2399 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8832
ZEBY wam bylo przyjemniej to ja jako jeden z pierwszych przed prawie miesiacem zakupilem u jednego z waszch dystrybutors po dwie PACZKI nowosci Olimpa !!! zaraz je pootwieralem , porozsypywalem , posmakowalem ....a jezor po tylu latach mam taki ze jak mi dacie tablatke W2 .... to wam powiem po cmoknieciu czy to orginal .... zreszta wszyscy mnie z tej hmmmm ......handlowej strony znali kiedys w polsce ....
tak wiec na pólce mam po dwi kisty noje :krea olimp i przysiegam ze je zapodam na sprobe !!!! aaaa jaaak !!! taki jestem -- olimpa bede jadl
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2561 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 14340
Bimek.....jakis dzisiaj taki spiety,naładowany jestes..wyloozooj))

pozdro
bigger

biger

bigger tm

napisał(a)
bimsalabim ZASŁUŻONY
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2399 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8832
LALKA mnie stresuje .... bo cos mi stale zazuca ....
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 219 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1615
Bigger powiadasz ze Creapure Monohydrate leprzy ok te tak walasnie sadzilem. To fakt ze o wile lepiej jest brac te dwa srodki na raz jednak trzepie to po kieszeni, wiec wybralem Monohydrat. Powiedz mi jeszcze jak mam to dawkowac z gory THX

...::-B0rn To PlaY EverydaY-::...

...::-B0rn To PlaY EverydaY-::...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 62881
Mono bierz zwlaszcza po treningu 5-6g w dni niestreningowe 5g rano nadczczo lub o podobnej porze co w dzien treningowy. Kazda porcje mieszaj z 30-50g glukozy.

Jeżeli moja wypowiedż Ci się spodobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a, a zajmie Ci to tyle samo czasu! Dzięki
.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Michał G. "GÓRAL"

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 4480 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 32133
uwielbiam posty bimsalabima...facet ma tyle energii,że mnie budzi z marazmu i nudy jaka tu czasami panuje, hehehe!

Pitbull..nie odpowiedziałeś mi co z tą kobietą?

Pozdrawiam
Wasz don Zwierz

Jeżeli moja wypowiedż Ci się spodobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a!
członek-mafia.suple.hardcor.pl
Moderator Działu Suplementacja

Pozdrawiam
Wasz don Zwierz

Jeżeli moja wypowiedż Ci się spodobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a!

członek-mafia.suple.hardcor.pl

Moderator Działu Suplementacja

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 3704 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23096
hahah Zwierzu widze ze podzielasz moja pasje
Ale ja to juz dawno powiedzialem ) Bimek pewnie jedzie na jakims towarze w nocy ) to co wypisuje to dziela sztuki )

.:: Czlonek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Doradca w dziele suplementacja.

...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 4480 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 32133
Clarity byłem dzis na Twoim forum...nie jest źle, widze ze sie rozwija.

Pozdrawiam
Wasz don Zwierz

Jeżeli moja wypowiedż Ci się spodobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a!
członek-mafia.suple.hardcor.pl
Moderator Działu Suplementacja

Pozdrawiam
Wasz don Zwierz

Jeżeli moja wypowiedż Ci się spodobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a!

członek-mafia.suple.hardcor.pl

Moderator Działu Suplementacja

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 3704 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23096
fajnie ze zajrzales mam nadzieje ze bedziesz czesciej wpadal...
puki co nudzi mi sie tam jako modowi ) jeszcze nic konkretnego nie zrobilem :P tutaj to macie wypas :P ale pozyjemy zobaczymy

.:: Czlonek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Doradca w dziele suplementacja.

...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

skutki uboczne

Następny temat

serwatka-Ultimate,Pythochem?????czy coś innego

Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki