SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Crack17 str. 6,7,8,9,10

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 23757

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2527
Witam chcialbym abyscie mnie ocenili




klatka



plecy



biceps z tylu



biceps z przodu



lydka

staz treningowy: 5 miesiecy
wzrost: ok 167/68
waga: 60 kg

Moje zdj:http://www.sfd.pl/_Crack17_str._6,7,8_-t545081.html

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, którą można robić w ubraniu... :D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2111 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34922
jak to po 5miesiącach.
Rewelacji nie ma trzymaj miche a bedzie dobrze;]
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1904
zapowiada się dobrze...masuj dalej.. jeszcze pare kg by się przydało.../.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1435 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25954
Tak naprawde to niechciałbys zebysmy Cie ocenili
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 919 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18478
fajny lancuch

a po za tym spoko biceps

Co Cię nie zabije to Cię dwa razy wzmocni !!!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1054
keta jak u mnie heheh ;)

no miche trzymaj i all bedzie dobrze.

http://www.sfd.pl/17,5_Lat_Adriano-t504551.html

"Bo nie ma goscia o takich rozmiarach co mialby wiecej w łapie i w barach".

Bluszcz - kulturysta.mp3

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4497
b. ładne prostowniki, ale na fotki imo troche za wczesnie

Ogień w pięściach, garda chroni skronie.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 789
Klate by się przydało pomęczyć bo na razie to jest wróbelek. :)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1643 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25594
Nie jest źle.

Łapa chyba najlepsza. Plecy też niezłe.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1204 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 21585
Bardzo fajne prostowniki.

"Mam takie sukcesy jak w*******enie 30 dresiarzom na raz , i zmuszanie do gryzienia krawężnika takich pseudosiłaczy jak ty.
Czarny pas w mordobitsu freestylowym. Takze swoje plastikowe medale mozesz co najwyzej uzyc jako ochraniacze na zęby. "

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 494
Moim zdaniem Staż treningowy jest oszukany...
Ja sadze ze każdy początkujący amator ma zero pojecja o diecie o ćwiczeniach treningach. Jak idzie sie pierwszy raz przez pierwsze miesiące poznaje się poprawne techniki i ogólnie robi się ogolnorozwojowke w 5 miechów tego nie zrobiłeś i jestem tego pewien ;] Moje zdanie i tyle.

PS Ostatnio na forum tez był taki jeden farmazon co sobie fotki przerabiał i myślał ze fajny ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

moje fotki dopiero 3 miechy

Następny temat

16 lat, w pogoni za masą