SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Codziennie wszystko czy tylko jedną partię ?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1142

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2090
W związku z tym ze nie wiedziałem jak tego poszukać poradźcie mi czy lepiej codziennie ćwiczyć "wszystko" po trochu czy tylko w jeden dzień jedną partię ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1676 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25938
pierwsze 2m-ce robisz wszystkie partie miesniowe na kazdym treningu. trening 3x w tygodniu. nie wiesz jak? wpisz w wyszukiwarke trening ACT
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2090
Dzięki zapoznałem się definicją, niestety nie za bardzo umiem ułożyć sobie jakiś plan, czy pomógł by mi ktoś ?
Mam do dysozycji hantle, 2 x 1 kg, 2 x 5 kg, 10 kg oraz sztanga 35 lub 45 kg
Ważę 55 kg przy wzroście 175 ćwiczę już jakiś czas a na pewno dużo więcej niż 2 mc i widać efekty mojej pracy ale mam wrażenie że "ogólne" ćwiczenia już nic nie dają i stoję w miejscu, zależy mi na podstawowych patriach ciała, nogi, biceps, triceps, brzuch, klata i co tam można jeszcze przy okazji trenować ;) liczę na pomoc i wyrozumiałość, zdaję sobię sprawę ze takich pytań macie setki (choć nie koniecznie identycznych) ale chyba sobie bez Was nie poradzę, pozdrawiam.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2566 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10268
Na początku zacznij od jakiegoś planu na zwiększenie masy bo przy twojej wadze nie masz po co się brać za definicję. Teraz jest najlepszy okres w roku na zwiększanie masy mięśni, więc wykorzystaj to, a na wiosnę możesz zrobić redukcję. Tu masz przykładowe masówki --> http://www.sfd.pl/temat273747/ 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1676 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25938
POCZYTAJ, SPROBOJ SAM ULOZYC TRENING I WKLEJ DO PORAWEK...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2090
http://www.sfd.pl/temat201429/

A czy to się nada ? chociaż widzę tam ćwiczenia z użyciem profesjonalnego sprzętu a ja takowego nie posiadam, tylko podstawowe.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na masę dla początkującego?

Następny temat

Taki problem odnośnie pleców

Nie żyje legenda wrestlingu Bruno Sammartino Nie żyje legenda wrestlingu Bruno Sammartino Calum von Moger otarł się o śmierć i doznał kolejnej kontuzji! Calum von Moger otarł się o śmierć i doznał kolejnej kontuzji! Zdrowe barki w pięciu krokach Zdrowe barki w pięciu krokach Okiem Prezesa: Mistrzostwa Polski PZKFITS Kielce 2018 - Europa, Świat Okiem Prezesa: Mistrzostwa Polski PZKFITS Kielce 2018 - Europa, Świat Cheat tarta serowo - szpinakowa Cheat tarta serowo - szpinakowa Artemus Dolgin chce stworzyć własny konkurs kulturystyki Artemus Dolgin chce stworzyć własny konkurs kulturystyki Bradley Martyn – siła i rozmiar Bradley Martyn – siła i rozmiar Czy odżywki białkowe pomagają w odchudzaniu? Czy odżywki białkowe pomagają w odchudzaniu?