logo
zamknij zamknij

Codzienne treningi

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 430

0 5 0
napisał(a)
Ozzzj
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 63 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 551
Cześć,
Co myślicie o codziennym trenowaniu?
Trochę szkoda mi czasu by czekać 1 dzień, szczególnie że czuje się dobrze następnego dnia po treningu.
Stworzyłem sobie plan na tydzień, codziennie ćwiczę, ale tylko w poniedziałek / środę / piątek w siłowni.
Natomiast wtorek / czwartek w domu, a w weekend biegam.
Niżej wklejam zdjęcia treningów, są one dobrze dobrane? Czy należało by coś poprawić?













Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
takitamjeden
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 239 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3099
Cel staz? Najlepiej uzupelnij ankiete dzialu
napisał(a)
Ozzzj
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 63 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 551
Ciagle zapominam o tych ankietach :D
Płeć : M

Wiek : 16 lat

Waga : 52.3kg

Wzrost : 174

Cel treningowy : Przyrost sily, Masy, zdrowy tryb zycia, Wytrzymalosc

Staż treningowy na siłowni : 2 lata, ale bardzo nie regularnie, teraz chodzę już 6 miesięcy codziennie lub co 2 dni.

Uprawiane inne sporty : Bieganie, Trochę sparingów

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Siłownia, ale trenuje też trochę w domu

Dieta : Na masę, węglowo-białkowa

Przeciwskazania medyczne : zadne

Zażywane suplementy : kreatyna, białko

Ostatnio przerabiany plan: dzis bieganie 40 min + 50 pompek + trening boksu / sparing + brzuszki 70 - 100, a reszta wyzej

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
Martwy ciąg:60kg Przysiad:50kg Podciągnięcia:30 Wyciskanie na barki:35kg Wyciskanie na ławce płaskiej:50kg
napisał(a)
takitamjeden
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 239 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3099
Trenujac codziennie masz wieksze zapotrzebowanie kaloryczne i sam sobie stawiasz klody pod nogi- po co tak kombinowac? Gdzie jest trening nog? Rob sobie FBW skup sie na podstawach- wiecej nie znaczy lepiej
napisał(a)
Ozzzj
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 63 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 551
Trening nóg codziennie na rowerze, wtorek przysiady + weekend biegam po 40 minut.
Ale czy te treningi wyżej byłyby pomocne w osiągnięciu dalszych postępów jeżeli chodzi o siłe/wytrzymałość/mięśnie?
napisał(a)
takitamjeden
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 239 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3099
Rower i bieganie to nei taki trening o jaki chodzi. Zobacz treningi innych parti i porownaj je z nogami. O sile- nie. Spojrz na wyniki powinienes siadac wiecej niz wyciskasz ze o MC juz nie wspomne. Skup sie na masie bo masz spora niedowage
napisał(a)
Ozzzj
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 63 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 551
Na wakacje poprawię znacznie masę, wykupie tutaj dietę.
Mógłbyś powiedzieć o co chodzi z:
"Spojrz na wyniki powinienes siadac wiecej niz wyciskasz ze o MC juz nie wspomne. "
Bo nie zrozumiałem nic
napisał(a)
takitamjeden
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 239 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3099
Przysiad- 50kg, WL- 50kg, MC- 60kg. Przysiad powinien byc mocniejszy od WL, czyli ze powinienes robic przysiad z wiekszym obciazeniem niz wyciskajac
1
napisał(a)
Ozzzj
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 63 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 551
tzn, co do przysiadu to troche boje sie brac wiecej bo sam chodze na silke rano, a mam chyba zle techniki robienia z obciazeniem przysiadow bo jak juz nakladam na lapy to zaczynaja bolec, a jak na kark to po prostu ciezar jest za ciezki.
napisał(a)
Ozzzj
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 63 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 551
I jest to troche z tym przysiadem nie aktualne bo nie robilem juz dosc dlugi czas
napisał(a)
Ozzzj
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 63 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 551
I jest to troche z tym przysiadem nie aktualne bo nie robilem juz dosc dlugi czas
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Studia na SGSP testy sprawnościowe

Następny temat

Używki-alkohol, a budowa muskulatury?

Czy słodziki są bezpieczne dla dzieci?

16.09.2017 „KAMIENNA RZEŹBA 2017” W STRZEGOMIU - WYNIKI

Ostateczna decyzja Akopa!

Marihuana: testosteron, zdrowie – a mięśnie

Co z tymi jajami?

Dlaczego nie należy myć mięsa przed gotowaniem?

Najczęstsze błędy żywieniowe

Leksykon suplementacji: witamina C