SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Codzienne przysiady bez obciążenia?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3454

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 214 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2706
Czy warto robić codziennie przysiady bez obciążenia? Czytałem, że zaczyna się od 20 i codziennie dodaje po 2 i dochodzi się do 100 lub więcej - niektórzy nawet mówią o 250 każdego ranka. Ja zacząłem parę dni temu od 20 dziś było 30 - na razie śmiech nie zamierzam jednak przekraczać 100 - teraz pytanko czy ma to sens i czy też robić w dzień kiedy trenuje się normalnie z obciążeniem? Czy może z takiej 100 każdego dnia polecić dużo z masy?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 2410 Napisanych postów 38303 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 285562
A co chcesz byc przysiadowym ksieciem? Jesli tak to zakladaj sztange i laduj z obciazeniem, a nie...

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 214 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2706
Z obciążeniem to na razie raz w tygodniu. Mnie chodzi też o poprawienie wytrzymałości. Więc pytam czy warto robić codziennie bez obciążenia + oczywiście raz w tygodniu standardowo z obciążeniem. Piszę bo znam gościa co siada ze 170kg ale 100 razy bez obciążenia w życiu nie zrobi. Ja tak po 60-70 powt. już nie mogę utrzymać tempa.

Ps. Czy to znaczy że jak ktoś ćwiczy klatkę to już nie może robić pompek? A co z tymi co robią codziennie po kilkadziesiąt? Skoro można pompki, to dlaczego nie siady?

Zmieniony przez - Syltron w dniu 2010-10-14 21:55:18
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW 2 razy w tygodniu do oceny

Następny temat

wcieklywaz/ droga do AMP 2011

Ćwiczenia poszerzające talię, których unikać? Ćwiczenia poszerzające talię, których unikać? Kreatyna wspomaga czujność i redukuje zmęczenie Kreatyna wspomaga czujność i redukuje zmęczenie Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach Mariusz Tomczuk  w federacji WPF "zostałem w.... jak sz...a" Mariusz Tomczuk w federacji WPF "zostałem w.... jak sz...a" Podsumowanie Diamond Cup Warsaw  2018 Podsumowanie Diamond Cup Warsaw 2018 GABA i melatonina - na sen i regeneracje GABA i melatonina - na sen i regeneracje Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go