logo
zamknij zamknij

Codzienne przysiady bez obciążenia?

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3233

0 5 0
napisał(a)
Syltron
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 214 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2706
Czy warto robić codziennie przysiady bez obciążenia? Czytałem, że zaczyna się od 20 i codziennie dodaje po 2 i dochodzi się do 100 lub więcej - niektórzy nawet mówią o 250 każdego ranka. Ja zacząłem parę dni temu od 20 dziś było 30 - na razie śmiech nie zamierzam jednak przekraczać 100 - teraz pytanko czy ma to sens i czy też robić w dzień kiedy trenuje się normalnie z obciążeniem? Czy może z takiej 100 każdego dnia polecić dużo z masy?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1437 Napisanych postów 34487 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 200926
A co chcesz byc przysiadowym ksieciem? Jesli tak to zakladaj sztange i laduj z obciazeniem, a nie...

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Syltron
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 214 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2706
Z obciążeniem to na razie raz w tygodniu. Mnie chodzi też o poprawienie wytrzymałości. Więc pytam czy warto robić codziennie bez obciążenia + oczywiście raz w tygodniu standardowo z obciążeniem. Piszę bo znam gościa co siada ze 170kg ale 100 razy bez obciążenia w życiu nie zrobi. Ja tak po 60-70 powt. już nie mogę utrzymać tempa.

Ps. Czy to znaczy że jak ktoś ćwiczy klatkę to już nie może robić pompek? A co z tymi co robią codziennie po kilkadziesiąt? Skoro można pompki, to dlaczego nie siady?

Zmieniony przez - Syltron w dniu 2010-10-14 21:55:18
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW 2 razy w tygodniu do oceny

Następny temat

wcieklywaz/ droga do AMP 2011

Jak poprawić wytrzymałość?

Orzechowe kluski jaglane

HOT weteranki polskiej sceny Bikini Fitness

Metody progresji: piramida – plusy i minusy

Ile kilogramów można schudnąć w miesiąc?

Ostro trenuję a nie chudnę - poznaj 3 powody, dlaczego tak się dzieje

Czekoladowe muffiny

3 najczęstsze urazy na siłowni