SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co zrobić w takiej sytuacji??proźba o pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 969

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 165
Witam wszystkich.Mam wielką proźbę do was pomóżcie mi ułozyć plan treningowy i dietę dla mojej dziewczyny bo kompletnie nie wiem jak się za to zabrać.
Bo jest taki problem że może zemną chodzić na siłownie tylko co drugi tydzień bo praca jej nie pozwala bo ma na popołudnie co drugi tydzień i staram się
jej ułozyc taki plan żeby jeden tydzień 2-3 razy w tygodniu ćwiczyła na siłowni a następny tydzień w domu.Diety też dla niej szukam tylko przy takim trybie pracy ciężko
utrzymać dietę
Cele: -schudniecie
-pozbycie się celulitu
-poprawić wygląd brzuszka nóg i żeby znikneły boczki
Dane : wzrost 170
waga 58
Proponowane odżywki:
OLIMP CLA, Zielona Herbata, Karnityna

ACTIVITA L-karnityna 135 kap.

MUSCLETECH Hydroxycut Hardcore 120 Liquid

OLIMP Vita-Min Plus dla kobiet

OLIMP HCA 60 kaps.


Wymyśliłem taki Plan treningowy i chciałbym żebyście go poprawili bo ja niewiem jak dziewczyny powinny ćwiczyć(niewiem ile powinno być seri i powturzeń)

Tydzień na siłowni:
Rowerek
Klatka wyciskanie na ławeczce prostej,skośnej w dół i górę

Nogi :Prostowanie nóg w siadzie,Uginanie nóg w leżeniu ,Odwodzenie nogi w tył

Brzuch:brzuszki na skośnej ławeczce,uginanie nóg wisząć na drążku

Tydzień w domu
Pompki,Przysiady,Brzuski,Nożyce,ćwiczenia aerobiczne weidera,steper


Płeć: Kobieta

Wiek: 20

Waga: 57,5

Wzrost: 170

Obwód klatki: 87

Obwód ramienia: 26

Obwód talii: 67

Obwód uda: 50

Obwód łydki: 36

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: niewiem

Aktywność w ciągu dnia: Praca,średnia

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: jazda konna raz w tygodniu,siłownia 2-3 razy w tygodniu

Odżywianie: jem wszystko co nadarzy się do zjedzenia od gotowanych wazyw do pieczonego mięsa

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia 2-3 razy w tygodniu co drugi tydzień,praca przeszkadza chodzic na siłownie

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak-są wymienione wyżej w poście

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1399 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8961
Ojej...A z czego ty chcesz to biedne dziewczę odchudzić? Jeśli już koniecznie trzeba, to zacznij od diety, bez tego ani rusz. Zwłaszcza, że osobie z nadwagą jest łatwiej o pierwsze efekty, a w przypadku twojej dziewczyny, która ma dobrą wagę będzie potrzeba więcej wysiłku.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 393 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7337
Hmm odpusc dziewczynie takie cwiczenia jak tu napisales.Lepiej niech ona na tej silowni pojezdzi rowerkiem pobiega steper itd.Dziewczyna ma bardzo mała wage.Ułóz jej diete poczytaj podiweszone posty.Lepiej niech pobiega niz chodzi na silownie.Szybciej nabierze masy niz schudnie.

Wchodzisz, Walczysz, Wygrywasz, Jak Mistrz

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 165
zgadzam się koledzy waga nie musi koniecznie spaść chodzi mi o to żeby się tak nie "trzęsła"wydaje mi się że w takim przypadku musiała by spalić tłuszcz i zastąpić go trochę masą mięśniową wtedy waga by niespadła a efekt "trzęsienia" zniknąłby
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1399 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8961
Ale ja jestem koleżanką...

A może jakieś zajęcia fitness? Generalnie wszyscy tutaj propagują siłownię, ale ja jednak będę obstawać przy swoim. Sama chodzę na fitness od dwóch lat i wg mnie jest to dobra forma aktywności na początek i daje dobre efekty takie jak: schudnięcie,poprawa sylwetki, poprawa kondycji i ogólnej formy, bo jest to trening ogólnorozwojowy, nabiera się gibkości, ciało jest rozciągnięte. Moim zdaniem wszystko w jednym, dodatkowo takie zajęcia nie są nudne i z powodzeniem można ćwiczyć również w domu, potrzebny jest tylko podkład muzyczny.Ponadto jest to świetny sposób odstresowania się, zbiorowe brykanie przy muzyce powoduje, że wszystkie problemy ulatują i ma się energię na cały dzień, dużo kobiet tylko z tej przyczyny na takie zajęcia przychodzi. A siłownię można oczywiście z czasem dołożyć.

Zmieniony przez - Camel84 w dniu 2008-03-17 09:36:42
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 3212 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10998
Camel można tez połączyć przyjemne z pożytecznym i chodzić na fitness i do siłowni

A pza tym zalezy co ta osoba lubi... Ja nie lubię zajęć fitness i nikt mnie na nie nie zaciągnie Uwielbiam za to pływać... Trzebaby się zainteresowanej zapytać.

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
Zapewne, nalezy robic to co sie lubi, ale skoro chlopk uklda jej ta silownie, to niech i tak bedzie, moze wspolnie chodza. Zgadzam sie z Camel w jej przypadku klasyczne aerobiki w fitnessstudio tez dadza oczekiwane efekty.

Plan uloz jej taki sam jak mezczyznom (no daruj sobie szrugsy ), to co ulozyles to tragedia , czyz dziewczyny nie posiadaja tych samych miesni co mezczyzni. Nie przesdzaj tez z klatka, nie widze powodu by cwiczyla, i skos w gore i dol i prosta, wystarczy skos w gore i rozpietki na plaskiej np.
Zakres powtorzen ok 15-20 i 3 seriach (gora 3 cwiczenia na okreslona grupe miesni) i krotkim odpoczynkiem miedzy seriami. A generalnie na forum znajdziesz tez ACT dla dziewczyn, niech to robi na silowni a w tygodniu "domowym" skoncentruje sie na cwiczeniach aerobowych.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 8680 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31712
podpisuję się pod wypowiedzią Obliques
W odchudzaniu nie ma magii. Przede wszystkim trzeba zacząć od diety. Proponuję trzymać się na początek 10 przykazań żywieniowych, potem jak zajdzie potrzeba będziecie się bawić w liczenie kalorii.
Co do treningu, to Twój się faktycznie do niczego nie nadaje. Na początek proponuję zdecydowanie ACT. W tygodniu kiedy ćwiczy w domu, niech się stosuje do treningu domatora (jeśli nie zamierza specjalnie rozbudowywać masy mięśniowej to po prawdzie i samo to wystarczy ) http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp
Przychylam się też do opinii, że pomocna będzie jakakolwiek aktywność sportowa, niekoniecznie siłownia.
Trzecia sprawa to suple, które też niezbyt szczęśliwie dobrałeś. Jeżeli koniecznie chcesz te wszystkie specyfiki o nie do końca potwierdzonej skuteczności, to lepiej kup od razu jakiś lekki spalacz typu therma line czy TSE. Jednak przy dobrej diecie i treningu równie dobrze można się i bez tego obejść

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1399 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8961
Madu, ja właśnie to przyjemne z pożytecznym łączę - fitness+siłownia. Oczywiście każdy powinien wybrać to, co mu odpowiada, to była tylko moja sugestia, ponieważ wydaje mi się, że mozna zacząć trening od czegoś lżejszego, ogólnorozwojowego, aby trochę ciało rozruszać.Mi akurat taka forma odpowiada, ale i tak zdecydowałam się na siłownię, ponieważ z tego fitnessu raczej już nic więcej nie wyciągnę dla swojej sylwetki.

Jeśli będą razem chodzić, to jak najbardziej. Mi niestety nie udaje się mojego męża nakłonić...Z tego względu chodzę na siłownię dla kobiet - większy komfort psychiczny

No i podpisuję się pod waszymi wypowiedziami odnośnie treningu, chociaż sama od początku trenuję splitem - wygodniejsze w publicznej siłowni i w ogóle odpowiadami ten trening. Oczywiście dieta to podstawa, choć w przypadku dziewczyny autora wydaje mi się, że wystarczy po prostu bilans zerowy. Sama od niedawna trzymam dietę, ale jestem zadowolona - super się czuję, nie chodzę głodna, ogólnie same plusy.

Wracając jeszcze do treningu - dziewczyny ćwiczą tak samo jak faceci Przypomniał mi się jeden post w którym dziewczyna stwierdziła, że pobliska siłownia jest słabo wyposażona, bo jest tylko rower i bieżnia, a reszta to same rzeczy dla facetów Jak już ktoś wspomniał - mamy te same mięśnie, co najwyżej mniej siły...

Zmieniony przez - Camel84 w dniu 2008-03-17 14:15:32
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mamusia :]

Następny temat

oliwa z oliwek 2 litry za 24,99 ??!! :D

Bóle stawów, przyczyny i leczenie Bóle stawów, przyczyny i leczenie Ćwiczenia na płaski brzuch Ćwiczenia na płaski brzuch Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Chia właściwości zdrowotne Chia właściwości zdrowotne Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki CLA - suplement warty uwagi? CLA - suplement warty uwagi?