SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co zjeść przed treningiem?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 576

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1419 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12943
Witam mam małe pytanie, czy przed treningiem bardziej wypadałoby zjeść coś co ma w sobie dużo węglowodanów, czy lepiej coś z dużą ilością białka? Dzięki za odp z góry :)

"Tylko od Ciebie zależy to, czy czegoś dokonasz"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 48446
pełnowartościowy posiłek. Porządna porcja węgli złożonych i do tego coś białkowego.

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 147 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2681
Przykładowy posiłek: ryż brązowy + kurczak + warzywka = pełno wartościowy posiłek.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1419 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12943
Dzięki za nakierowanie :)

"Tylko od Ciebie zależy to, czy czegoś dokonasz"

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4977 Napisanych postów 134583 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 801619
poza tym jeden posilek przed treningowy nie zalatwi calej sprawy zwiazanej z "moca" na treningu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1419 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12943
A dokładniej, co masz na myśli? (jestem laikiem...)

"Tylko od Ciebie zależy to, czy czegoś dokonasz"

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4977 Napisanych postów 134583 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 801619
chodzi, ze glownie bilans z calego dnia ma wplyw na to jak sie czujemy na treningu jak i po, oraz zwiazane z tym kwestie regeneracyjne
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1419 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12943
Ah no tak tylko akurat ruszałem na front, że tak powiem :) Po troszkę dłuższej przerwie i z ciekawości zadałem pytanie bo akurat planowałem coś zjeść :)

"Tylko od Ciebie zależy to, czy czegoś dokonasz"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

sprawdzenie diety

Następny temat

którą kreatynę wybrać?

9 wskazówek na masę dla ektomorfika 9 wskazówek na masę dla ektomorfika Dieta ketogeniczna - na czym polega, zalety i wady Dieta ketogeniczna - na czym polega, zalety i wady 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD Trening na 2 godziny tygodniowo Trening na 2 godziny tygodniowo Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata