SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co sadzicie o mojej diecie ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 682

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 87 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2704
Witam wszystkich

Prosilbym o poprawienie mojej diety na mase 3500 kalorii ( B - 200 g, WW - 400 g, Tl - 100 g ) 183 / 80 kg


Sniadanie :

Pol litra mleka 1.5 %
100g platkow owsianych z suszonymi owocami zmielone + 40 g odzywki bialkowej ( forma szejka )

Drugie sniadanie : 125 g ryzu bialego + dwa jogurty odtluszczone + 50 g migdalow

Trzeci posilek : 2 bulki ciemne + serek brie light 100g ( lub mozarella light )+ pomidor + banan
Czwarty posilek przed treningiem: 125 g ryzu bialego + 100 g piersi z kurczaka smazonej na oliwie z oliwek + banan

Piaty posilek po treningu : WEIDER MEGA MASS 4000 - 50 g + 4 jajka bez zoltek

Przed snem 40 gr odzywki bialkowej
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
dieta jest do poprawy. rano zamiast prochu mozesz dac jaja, bo za duzo masz odzywek w diecie.
II: jogurty odtluszczone out, brak tu bialka. ryz bialy zamien na zboza nieczyszczone/ziemniaki/bataty/owoce
III: ser moze byc czasem jako urozmaicenie, ale nie staly element diety, a daj tu lepsze źrodlo bialka jak np. ryba
IV: zamienniki dla ryzu bialego podalam wyzej
V: potreningowy to najwazniejszy posilek, a tu jest kiepski gainer i sprofanowane jaja- czemu wyrzucasz zoltka?
v: zas proch. do zmiany

generalnie brak owoców, roznych tluszczy, warzyw wszedzie, roznych mies i ryb. kcal na oko jest jak dla nastolatki. kolejnym razem diete wrzuc ze zrzutu z potreningu.pl wraz z kcal i BTW

Stop wishing start doing

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1031 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39690
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 178 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5486
kiedy mozesz zjesc swoje kalorie to je jedz, szejki z gainera lub wpc zostawiaj sobie na sytuacje "wyjatkowe", choć uzycie raz dziennie wpc to tez nie problem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 87 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2704
Kocio jestes dietetyczka moze ? Nie rozumiem jednego, mam zamienic ryz na ziemniaki ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1031 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39690
masz tam podane kilka opcji, nie tylko ziemniaki. zboza nie oczyszczone czyli np ryz brazowy itd
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 87 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2704
Współczynnik BMR 1845.78
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3183.97
Węglowodany 55% 1751.18kcal = 437.8gram
Białko 15%% 477.6kcal = 119.4gram
Tluszcz 30% 955.19kcal = 106.13gram



napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1031 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39690
ten kalkulator zle liczy. najlepiej policz 'recznie' zapotrzebowanie, wzor masz w podwieszonych.

a jesli chodzi o diete:
1.moze byc
2.wywal banana daj wegle zlozone + jakies zrodlo bialka, migdaly moga zostac
3.moze byc
4.moze byc
5. wywal ten jogurt daj mieso jakies
7. wywalilbym mleko i dal oliwe lub inne zrodlo tluszczy, a tunczyka w puszcze jest zazwyczaj 120-150g wiec co bedziesz 20g zostawail na poznije ? chyba ze masz wersje 100g
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 87 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2704
W 5 zamiast jogurtow dalem rybe panga 150 g i zamiast ryzu 200 gr ziemniakow. Jesli chodzi o posilek drugi jem go juz w pracy przed samym zaczeciem, wiec z bananem najprosciej. Masz racje tunczyka jest 160 g, zasugerowalme sie druga waga. Moze zamiast banana jakies batony weglowodanowe ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1031 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39690
160g to jest z zapewne z olejem, patrz na ta druga wage mniejsza, wiec skoro ta druga jest 100g to masz 100g ryby (czyli dobrze w planie zapisales). a w drugim posilku zamaist tego banana rownie szybko mozesz zjesc batona owsianego wlasnej roboty lub tez ciastka (bardzo proste i szybkie przygotowanie), lub szejka owsianego opcji jest sporo, kombinuj, ale warto zmienic go na inne zrodlo wegli. ogolnie zajrzyj do dzialu kuchnia sfd tam duzo przepisow ciekawych. co do zmiany ryzu na ziemniaki to 200g ziemniakow = okolo 50g ryzu wiecj jak juz to daj 400g ziemniakow bo bylo tam 100g ryzu :)

Zmieniony przez - karp007 w dniu 2013-10-27 14:31:48
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 87 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2704
Poprawiona : ( Drugi posilek w formie szejka bezposrednio przed praca )



Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w dopracowaniu diety;)

Następny temat

Spalanie Tłuszczu

 Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków?