SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co po regeneracji grupa I cykl I ?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1372

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1430
Jestem cholernie zdenerowowany... bo jest tu mnóstwo specjalistów w każdym z działów... a nikt nie potrafi mi odpowiedź na proste pytanie !! Trenuje intensywnie 2 miesiące nie przemyślanym treningiem... robię tereaz regeneracje GRUPA I CYKL I, a później mam przejść do tego ACT CYKLU I czy lecieć od CYKLU II MASOWEGO... Dodam iż właśnie na masie w tej chwili najbardziej mi zależy, a po tych dwóch miesiącach to w zasadzie przygotowałem organizm do ciężarów mi się tak wydaje? Naprawdę odpowiedźcie mi tylko na to pytanie, ponieważ naprawdę szkoda mi czasu troszkę (6 tygodni) jednak jeśli to ACT jest obowiązkowe to zrobie to! Pytam specjalistów jedna krótka odpowiedź po regeneracji ACT czy CYKL II Grupy I ??

TrEninG CzYni MiStRzA!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1430
Odpowie mi ktoś?? Proszę...

TrEninG CzYni MiStRzA!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44374 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ja tam proponuje Cyklu II masowego.
Cheba ze jeszcze sie znajdzie ktos komu sie to niespodoba
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44374 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ty z Czewy jestes?J atam studiuje.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 104474
Niestety Ci nie odpowiem bo nie mam pojęcia na czym polagają te cykle , to inicjatywa Michaila i nie zagłebiałem się w to.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1430
Na polibudzie? ja to dopiero LO

TrEninG CzYni MiStRzA!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1430
No właśnie tylko Michaila nie ma przez dłuższy okres czasu:/ On by wiedział doskonale...

TrEninG CzYni MiStRzA!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1430
Bo w zasadzie ja znalazłem takie rozwiązanie pomiędzy :D
Mianowicie CYKL I ACT trwa 6 tygodni podzielony jest na 4 fazy
1. Dwa Tygodnie (2 obwody stałe obciążenie)
2. Dwa Tygodnie (3 obwody stałe obciążenie)
3. Tydzień (3 obwody zwiększamy po 1 obwodzie 2 i 3 taki sam)
4. Tydzień (2 obwody zwiększamy po 1 obwodzie)
No i ja skróciłbym te dwie pierwsze fazy tesh do jednego tygodnia i wyszło by mi 4 tygodnie... Uważam, że w sumie i tak by mi to wystarczyło po 2 miesiącach treningów aby odpowiednio przygotować mieśnie. No i ja bym był bardziej zadowolony zawsze 2 tygodnie do przodu... a jak sami widzicie późno zaczołem ćwiczyć:/

TrEninG CzYni MiStRzA!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 104474
zależy co robiłeś wcześniej przez te dwa miesiące, jeżeli cwiczyłeś wszystkie parie mięśniowe i różnicowałeś ćwiczenia np. na biceps nie robiłeś tylko uginań sztanga ,a na klate tylko wyciskania to może wystarczyć te 4 tygodnie.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1430
W zasadzie robiłem wszystko na każdą partię męśni... i to był naprwdę nie przemyślany trening coprawda ćwiczyłem kazdą partię raz w tygodniu ale np
klata 4 ćwiecznia po 3 serie albo barki 4 ćwieczenia po 3 seire i teraz potrzebuje porządnej regeneracji... ale większość możliwych ćwiczeń robiłem bo czasem tesh zamieniałem...

TrEninG CzYni MiStRzA!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44374 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ja proponu cos takiego.Michail mi cos takiego roponowl,i wydaje mi sie ze to jest dobre.Ja tak cwicze i mi to pomaga.

ZAŁOŻENIA TRENINGOWE:

-wykonujemy 4 treningi w tygodniu w systemie: 2 dni treningu-1 dzień wolny-dwa dni treningu-dwa dni wolne
(A-B-W-A-B-W-W)

-każda grupa trenowana jest 2x w tygodniu

-w tygodniu zawsze przeplatamy treningi lżejsze z ciąższymi-tj.:

ciężki-lekki-wolne-lekki-ciężki-wolne-wolne lub
lekki-ciężki-wolne-ciężki-lekki-wolne-wolne

Chodzi o to, by każda grupa była trenowana na przemian raz w tyg. lekko a raz ciężko-nigdy z tą samą intensywnością na obu treningach w tygodniu.

SUGEROWANY PODZIAŁ GERUP

A: klatka, barki(przód i bok), tricepsy, brzuch, łydki
B: uda, grzbiet, tył barków, bicepsy

-przerwy pomiędzy seriami(TRENING CIĘŻKI):
ćwiczenia złożone 120 sekund,
izolowane 60 sekund

-przerwy pomiędzy seriami(TRENING LEKKI):
ćwiczenia złożone 150 sekund,
izolowane 90 sekund

-progresja tylko w ćwiczeniach złożonych/podstawowych (oznaczenie "PROG") 1<2<3 czyli zwiekszamy obciążenia w każdej kolejnej serii (TRENING CIĘŻKI)

-progresja tylko w ćwiczeniach złożonych/podstawowych (oznaczenie "PROG") 1<2=3 czyli zwiekszamy obciążenia w DRUGIEJ serii A W TRZECIEJ TAKIE SAMO, CO W DRUGIEJ (TRENING LEKKI)

-w ćwiczeniach izolowanych stały ciężar

-ilość powtórzeń:
ćwiczenia złożone/podstawowe 12-10-8 (z zapasem 2-3 powt.),
izolowane 12 (z zapasem 2-3 powt.)

-ilość serii: 3 we wszystkich ćwiczeniach
-bezpośrednio po treningu siłowym ćwiczenia aerobowe 10 minut z tętnem 70% cardio max (220 minus wiek)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak ulozyc trening??

Następny temat

Jakie aeoroby wybrac?