logo
zamknij zamknij

Co po diecie kopenhaskiej?

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 101219

0 5 0
napisał(a)
Olago
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 739 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 638
Witam!
Mam 47 lat, 153 cm wzrostu, ważę teraz 82,5 kg. Całe życie byłam utuczona, raz mniej, raz więcej, w zależności od okresów odchudzania.
Jestm właśnie po diecie kopenhaskiej, pierwszy dzień, jeszcze nie rzuciłam sie na jedzonko. Nie lubię ćwiczeń, ruchu, jak robię, to z musu. Jestem zdecydowana na robienie jakis brzuszków, kupiłam sobie rowerek treningowy, mogę codziennie popedałować, w czasie ogladania wiadomosci na przykład. Mam zamiar stosować teraz dietę długofalową, aby zgubic przynajmniej 20 kg. Jestem trudnym klientem, gubi mnie przede wszystkim łakomstwo, nie głód fizyczny. Dobrze, abym w czasie tej diety raz na jakis cxas mogła sobie pozwolić na kanapeczkę, ziemniaczki (młode będą), piwo czy drineczka. Generalnie tez jestem mięsożerna, ale zielsko zjem, a już szczególnie ukochaną sałatkę jarzynową .
I tu moje pytania:

1. Jaką dietę radzicie mi po tej kopenhaskiej, do zastosowania terz, za dzień na przykład?
2. Czy na tym fuj rowerku mozna pedałowac na przyklad 3 razy po 15 minut dziennie, czy trzeba ciurkiem te 30-40 minut? To nudne!

Precz z dietą!!!

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ivona23
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 70 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 239
Sorki, że się wtrącam ale 3x po 15 minut nic ci nie da! Tłuszcz zaczyna się spalać dopiero po 25-30 minutach aerobów! Dlatego tzeba je wykonywać przez MINIMUM 30 minut. amiast rowerka może być bieżnia, bieganie, stepper, szybki marsz itd.

Najtrudniejszy jest zawsze początek...

napisał(a)
głodziu
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1976 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 25814
dieta ckd

http://www.sfd.pl/_Life_is_to_short_to_be_small_-_droga_do_formy_by_g%C5%82odziu-t449075.html moj dziennik, zapraszam :)

napisał(a)
Olago
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 739 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 638
Ivona23, nie wtącasz się, a udzielasz cennych odpowiedzi na pytania i podtrzymujesz mnie na duchu Ale ten fuj rowerek wole od tych wszystkich bieżni (pisze fuj, bo nie wiem, jak najodpowiedniejsze słowo "cholerny" by tu zostało przyjęte ) Czyli pół godziny ciurkiem?

Precz z dietą!!!

napisał(a)
Ivona23
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 70 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 239
minimum pół godziny, ja jeżdże 6x w tygodniu po 50-60 minut i jestem na CKD

Najtrudniejszy jest zawsze początek...

napisał(a)
Ivona23
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 70 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 239
oprócz tego oczywiście 3x w tygodniu siłownia i suplementy

Zmieniony przez - Ivona23 w dniu 2005-06-06 11:24:37

Najtrudniejszy jest zawsze początek...

napisał(a)
Marko112
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 279 Wiek 2016 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1946
ważysz 83 kg x 24 czyli twoje zapotrzebowanie na kcal to 1990 kcal nie wiem jak tryb życia prowadzisz czy strikte siedzący czy troche aktywny ale zakładam że troche jesteś aktywna więc te 1990 x 1.1 =2190kcal no nie masz za bardzo z czego obcinać ale te 2200kcal -500kcal =1800kcal(powinno spadać 2kg na miesiąc) doba więc podziel to na 5 to masz 360 kcal na jeden posiłek.
Teraz twoje potrzeby chcesz diete niskowęgle zakładma 72gx4=288 kcal z WW
nie ciwiczysz więc 1,5 kg białka na kg wagi =125g x4=500 reszta to tłuszcze
a więc
WW=72g = 288kcal
B =125g=500kcal
T =112g =1008 kcal
i tak kup wage kuchenną i wszystko trzeba dokładnie wazyć
tłuszcze to oliwa z oliwek olej lniany ,może być rzepakowy ale tłoczony na zimno,wogóle jak oleje to tłoczone na zimno,nie smażyć,ale dusić gotować,grilować jak już smażysz to słonina lub smalec ,polecam ryby morskie mogą być wędzone,warzywa duże ilości ale z warzyw nie wlicza sie błonnika zresztą tu możesz sobie pozwolić na swobode nie przejmując sie za bardzo,owoce można ale w małych ilościach,na początku wogóle bym ich nie spożywał przez te 14 dni pozostałe produkte które są zalecane masz w poście o ckd sery chude mięsa chude ,ale musisz zachiwać proporcje B do Tłuszczy więc najlepsze rozwiązanie dodawać oleje do warzyw i przyprawy nawet nieźle to smakuje
już na koniec jestem już pare miesięcy na diecie i niewyobrażam sibie bym wrócił do poprzedniego sposobu odrzywiania

Nie spodziewajcie się niczego po człowieku, który pracuje wyłącznie dla potrzeb własnego życia, a nie dla swego trwania w wieczności.

napisał(a)
Olago
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 739 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 638
Marko112, bardzo dziękuję! Pomagasz, to Cię jeszcze pozamęczam
Dużo tych kalorii, można mniej w niektóre dni? Szczególnie, że tryb mam siedzący, no te 30 minut rowerku wprowadzę. Ryb nie jadam, ewentualnie szprotki z puszki do twarożku. A są jakieś zakazy co do łączenia produktów? Np. czy można wtentegować ze dwa młode ziemniaczki z koperkiem i masełkiem? A majonez, choćby własnej roboty?
Teraz idę kombinowac do tego posiłki I kto mówił, że odchudzanie jest proste!

Precz z dietą!!!

napisał(a)
Zawodny
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19678 Wiek 2016 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52778
ehh... dieta to masa wyrzeczen, wiec odpusc sobie majonezy kanapeczki itp tylko zajmij sie soba bo z takim podejsciem do niczego nei dojdziesz

A jesli chodzi o ten rowerek to tetno trzymaj 220- wiek czyli 220-47 (50) 170 i 70% z 170 to bedzi ejakos 120 takei tetno trzymaj podczas jazdy, na poczatku staraj sie jezdzic te 30min a pozniej zwieksz to do 45 min najlepiej wiem ze to nudne ale efekty za to jakie sa aeroby daj rano na czczo lepsze spalanie tluszczu bedzie, lub po treningu gdy poziom glikogenu w miesniach bedzi eniski ale raczej treningu nei masz wiec proponuje wstawac z lozka troszke wczesniej i rano rpzed sniadaniem rowerek

POwodzenia

Czy jest forma Czy nie! Ja i tak KOKSUJE! --==GAINER TEAM==-- AllianceBJJ

napisał(a)
Marcinecki
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Wiek 2016 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 44966
no coz...
bez zmiany podejscia do odzywiania sie nie obejdzie

kopenhaska jako wstep (2 tyg) do zdrowego odzywiania tak, ale u ciebie trzeba to rozlozyc na kilka miesiecy
wiec sam zdecyduj co chcesz osiagnac i czy ciebie to w ogole interesuje bo juz teraz wyszukujesz sobie wymowki

pierwsza by zobaczyc twoje oczy... druga, druga... by zobaczyc twoje usta... trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz... A.W.O.L.

napisał(a)
Olago
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 739 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 638
Nie interesuje! Nie lubię!! Nie chcę!!! Ale muszę, bo zdrowie, bo zaczyna mi być wstyd przed ludźmi....
Cholera, i schudne, i będę katować ten cholerny rowerek, niech się nawet rozwali! Jak mogłam rzucic z marszu palenie, a dochodziłam prawie do 2 paczek dziennie, to mam silna wolę!
Zawodny, i pocoś mnie zdenerwował, z nerwów się tyje Jak nie schudnę, będę miała na kogo winę zwalić
A poważnie, w jakiejś diecie każą wręcz jeść tłusto, majonez wskazany, co mi szkodziło tu zapytać, to przeciez oliwa z oliwek w większości.

Precz z dietą!!!

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

olej arachidowy czy kukurydziany ?

Następny temat

Ryz YS Płatki ryzowe