Temat został odczytany 275 razy

Co na obniżenie tkanki tłuszczowej ?

zgłoś naruszenie
  • arturix11
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 23 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47
Witam ! Jeszcze do końca marca zamierzam budować mase, jak to podczas masy odłożyło się trochę tłuszczu. Obecnie procent mojej tkanki tłuszczowej wynosi około 16%. Od kwietnia zaczynam treningi cardio i interwałowe ( juz kiedyś je trenowałem wiec nie bedzie problemu). Przygotowuje się do testów sprawnościowych do szkoły oficerskiej więc od kwietnia spędzę kilka miesięcy ukierunkowane na udoskonalenie mobliności i szybkości. Obecnie mam 174 cm wzrostu i około 76 kg wagi i trenuje według FBW. I teraz pytanie do was: Czy zmieniać w jakiś sposób trenowany przeze mnie FBW (poza dokładniem na jego koniec tradycyjnego cardio) ? I jaka dieta będzie dla mnie najlepsza ? Oraz czy będzie możliwy ciągły przyrost mięśni pomimo treningów biegowych itd ?A może jeszcze kwiecień porobić masę? Ale wtedy na redukcję zostanie mi tylko 2 miesiące czy to wystarczy ? Z góry dziękuje za odpowiedź ! Pozdrawiam :)


Zmieniony przez - arturix11 w dniu 2017-03-01 17:47:15

1488384555000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87539
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 420445
  • Trenuje: wiosna 2009
Rozpisz fbw bo nie iwemy co w nim masz poprawić
Dieta zbilansowana
jak nadwyżka kaloryczna pokryje straty to i pomimo biegania będziesz masował
Nie wiemy ile czasu potzrebujesz na redukcje, nie wiemy jak Twój organizm będzie reagował.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1488389484000
zgłoś naruszenie
  • arturix11
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 23 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47
FBW mam podzielone na treningi A i B w których, podczas A trenuje po 1 ćwiczeniu na każdą partie po około 3/4 powtórzenia przy 6-12 seriach natomiast przy treningu B po około 2 ćwiczenia na każdą parie przy 2 seriach i takiej samej ilości powtórzeń.
1488389858000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87539
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 420445
  • Trenuje: wiosna 2009
I tak to za wiele nic nie mówi, jakie cwiczenia, ciężary.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1488390003000
zgłoś naruszenie
  • arturix11
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 23 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47
Ćwiczenia staram się zmieniać aby się za bardzo mięśnie nie przyzwyczaiły, te które się powtarzają najczęściej do wyciskanie na ławeczce płaskiej i podciąganie nachwytem. Celuje w duże ciężary czyli pod mase. Na ławeczce płaskiej na serie 8 powtórzeń wyciskam około 70kg.
1488390250000
zgłoś naruszenie
  • arturix11
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 23 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47
Na nogi: najczęściej przysiad ze sztangą, Plecy: Podciąganie, wiosłowanie sztangą, Klata: wyciskanie na ławeczce płaskiej i skośnej, Barki: arnoldki, wyciskanie sztangielek nad głowe, Triceps: pompki na poręczy, prostowanie ramion na wyciągu, Biceps: uginanie ramion ze sztangą, uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym, uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku
1488390712000
zgłoś naruszenie
  • deja vu
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5484
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 126721
Przy bf 16 % i mając w planie testy sprawnościowe, to ja bym już redukowała - bo a) bf za duży, żeby mięsnie budować, b) na redukcji osiągi wszelakie spadną, czyli redukcję należałoby skończyć zdecydowanie przed testami, wejśc na bilans zerowy i zdązyć się zregenerować. Plan treningowy oparty na spontanicznym doborze cwiczeń dla osoby początkującej, to niekoniecznie dobry pomysł.
[http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661.html]#

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.
1488394176000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87539
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 420445
  • Trenuje: wiosna 2009
przed sprawnościowymi wszedłbym na wyższe zakresy i potrenował wytrzymałość, i wprowadził dynamiczne ćwiczenia np pół przysiady z wybiciem, jakiś zarzut sztangi.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1488394542000
zgłoś naruszenie
  • arturix11
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 23 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47
W takim razie myślę, że już w tym miesiacu zaczne bieganie na dystans 1km bo zależy mi na jego wyćwiczeniu. I teraz czy biegając w dni nietreningowe i cardio po treningu na siłowni zmienić mój system treningowy FBW 3 razy w tygodniu ?
1488406658000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87539
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 420445
  • Trenuje: wiosna 2009
biegaj tylko w nietreningowe.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1488435259000