logo
zamknij zamknij

Co na obniżenie tkanki tłuszczowej ?

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 374

0 5 0
napisał(a)
arturix11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 20 lat Na forum 171 dni Przeczytanych tematów 47
Witam ! Jeszcze do końca marca zamierzam budować mase, jak to podczas masy odłożyło się trochę tłuszczu. Obecnie procent mojej tkanki tłuszczowej wynosi około 16%. Od kwietnia zaczynam treningi cardio i interwałowe ( juz kiedyś je trenowałem wiec nie bedzie problemu). Przygotowuje się do testów sprawnościowych do szkoły oficerskiej więc od kwietnia spędzę kilka miesięcy ukierunkowane na udoskonalenie mobliności i szybkości. Obecnie mam 174 cm wzrostu i około 76 kg wagi i trenuje według FBW. I teraz pytanie do was: Czy zmieniać w jakiś sposób trenowany przeze mnie FBW (poza dokładniem na jego koniec tradycyjnego cardio) ? I jaka dieta będzie dla mnie najlepsza ? Oraz czy będzie możliwy ciągły przyrost mięśni pomimo treningów biegowych itd ?A może jeszcze kwiecień porobić masę? Ale wtedy na redukcję zostanie mi tylko 2 miesiące czy to wystarczy ? Z góry dziękuje za odpowiedź ! Pozdrawiam :)


Zmieniony przez - arturix11 w dniu 2017-03-01 17:47:15
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4229 Napisanych postów 91910 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 563342
Rozpisz fbw bo nie iwemy co w nim masz poprawić
Dieta zbilansowana
jak nadwyżka kaloryczna pokryje straty to i pomimo biegania będziesz masował
Nie wiemy ile czasu potzrebujesz na redukcje, nie wiemy jak Twój organizm będzie reagował.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
arturix11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 20 lat Na forum 171 dni Przeczytanych tematów 47
FBW mam podzielone na treningi A i B w których, podczas A trenuje po 1 ćwiczeniu na każdą partie po około 3/4 powtórzenia przy 6-12 seriach natomiast przy treningu B po około 2 ćwiczenia na każdą parie przy 2 seriach i takiej samej ilości powtórzeń.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4229 Napisanych postów 91910 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 563342
I tak to za wiele nic nie mówi, jakie cwiczenia, ciężary.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
arturix11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 20 lat Na forum 171 dni Przeczytanych tematów 47
Ćwiczenia staram się zmieniać aby się za bardzo mięśnie nie przyzwyczaiły, te które się powtarzają najczęściej do wyciskanie na ławeczce płaskiej i podciąganie nachwytem. Celuje w duże ciężary czyli pod mase. Na ławeczce płaskiej na serie 8 powtórzeń wyciskam około 70kg.
napisał(a)
arturix11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 20 lat Na forum 171 dni Przeczytanych tematów 47
Na nogi: najczęściej przysiad ze sztangą, Plecy: Podciąganie, wiosłowanie sztangą, Klata: wyciskanie na ławeczce płaskiej i skośnej, Barki: arnoldki, wyciskanie sztangielek nad głowe, Triceps: pompki na poręczy, prostowanie ramion na wyciągu, Biceps: uginanie ramion ze sztangą, uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym, uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku
napisał(a)
deja vu
Ekspert
Szacuny 1055 Napisanych postów 6485 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 223801
Przy bf 16 % i mając w planie testy sprawnościowe, to ja bym już redukowała - bo a) bf za duży, żeby mięsnie budować, b) na redukcji osiągi wszelakie spadną, czyli redukcję należałoby skończyć zdecydowanie przed testami, wejśc na bilans zerowy i zdązyć się zregenerować. Plan treningowy oparty na spontanicznym doborze cwiczeń dla osoby początkującej, to niekoniecznie dobry pomysł.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4229 Napisanych postów 91910 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 563342
przed sprawnościowymi wszedłbym na wyższe zakresy i potrenował wytrzymałość, i wprowadził dynamiczne ćwiczenia np pół przysiady z wybiciem, jakiś zarzut sztangi.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
arturix11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 20 lat Na forum 171 dni Przeczytanych tematów 47
W takim razie myślę, że już w tym miesiacu zaczne bieganie na dystans 1km bo zależy mi na jego wyćwiczeniu. I teraz czy biegając w dni nietreningowe i cardio po treningu na siłowni zmienić mój system treningowy FBW 3 razy w tygodniu ?
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4229 Napisanych postów 91910 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 563342
biegaj tylko w nietreningowe.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta, trening i ogromny zastój

Następny temat

trening na bombie Masa

Superfood - jakie produkty do nich zaliczamy?

Wady i zalety treningu góra-dół

Jesteś wegetarianinem? Sprawdź, jak zapewnić odpowiednią ilość witamin i składników mineralnych.

CT Fletcher – naturalny zawodnik czy sprytny manipulator?

Przejście na dietę - jakie zamienniki słodyczy stosować?

Redukcja tkanki tłuszczowej - kiedy czas na spalacz?

Niesportowe wyznania Żanety Szlęzak

Zatrzymanie wody w organizmie - przyczyny