SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co na mase za 250zł????? Pomóżcie!!!!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2076

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 142 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1849
Siemka cwicze 4 miesiace mam 17 lat i 168cm wzrostu wazne 63kg i chciałbym sobie kupic coś na mase jakas sprawdzona która da mi tej masy dosc sporo!! DO DYSPOZYCJI MAM 250 ZŁ!!!!!!!!

Co byście polecili mi na mase do kupienia aby efekty były znaczne????/
Nie mam diety!!!!!!!!!!!
Ponizej zamiszczem swój plan treniingowy!!!

Poniedziałek : Klatka, biceps



Klatka :

Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej : 6 serii (10-8-6-4-2-8 powtórzeń)

Rozpiętki na ławce poziomej : 4 serie (12-10-10-10)



Biceps :

Uginanie ramion ze sztangą stojąc : 4 serie (10-8-6-8)

Uginanie ramion ze sztangielkami siedząc na ławce skośnej : 4 serie (10-8-6-8)

Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku - 4 serie (10-8-6-8)

Seria pompująca - uginanie ramion ze sztangą stojąc : 1 seria, łącznie zawiera ona 21 ruchów wykonywanych w 3 zakresach. 1 zakres, czyli pierwsze 7 ruchów to ruch od pozycji wyjściowej, czyli trzymania sztangi w opuszczonych wyprostowanych rękach do ok. 90 stopni zgięcia w stawach łokciowych. 2 zakres, czyli kolejne 7 ruchów to ruch od 90 stopni zgięcia do pełnego zgięcia w stawach łokciowych, czyli do pozycji końcowej uginania ramion ze sztangą. 3 zakres to pełne uginanie ramion, od pozycji wyjściowej do końcowej.



Wtorek : Plecy, triceps



Plecy :

Podciąganie szerokim chwytem na drążku : 4 serie (10-10-10-10) [można ewentualnie 2 i 3 serię wykonywać z dodatkowym ciężarem dopiętym np. do pasa treningowego]

Martwy ciąg : 4 serie (10-8-6-8)

Ściąganie wyciągu z do brzucha siedząc : 4 serie (10-8-6-8)

Ściąganie wyciągu z góry do karku : 4 serie (12-10-8-10)

Skłony tułowia z leżenia przodem : 4 serie (12-12-12-12)



Triceps :

Francuskie wyciskanie sztangą łamaną leżąc : 4 serie (10-8-6-8)

Wyciskanie sztangi leżąc w wąskim uchwycie : 4 serie (10-8-6-8)

Pompki na poręczach : 4 serie (10-10-10-10) [można ewentualnie, np 2 i 3 serię wykonywać z dodatkowym ciężarem dopiętym np do pasa treningowego]

Seria pompująca - francuskie wyciskanie sztangą łamaną leżąc : wymaga asekuracji, cięzar z którym jesteśmy zdolni wykonać koło 12 powtórzeń, po wykonaniu maksymalnej ilości powtórzeń samodzielnie,z pomocą osoby asekurującej wykonujemy dodatkowe 2 ruchy, a następnie przenosimy sztangę nad klatkie piersiową i wykonujemy ruchy wyciskania sztangi. Wykonujemy znów maksymalną ilość powtórzeń samodzielnie plus dodatkowe 2 ruchy z pomocą osoby asekurującej.



Czwartek : Barki, nogi

Barki :

Wyciskanie sztangi stojąc : 4 serie (10-8-6-8)

Wyciskanie hantlami siedząc : 4 serie (10-8-6-8)

Unoszenie hantli bokiem : 4 serie (12-10-8-10)

Podciąganie sztangi do brody stojąc : 4 serie (12-10-8-10)



Nogi :

Przysiady ze sztangą : 5 serii (12-10-8-6-8)

Prostowanie nóg na maszynie : 4 serie (10-8-6-8)

Zginanie nóg na maszynie : 4 serie (10-8-6-8)

Wspięcia na palce z obciążeniem : 4 serie : (12-10-8-10)



Piątek : Klatka, brzuch



Klatka :

Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej : 4 serie (10-8-6-8)

Wyciskanie hantlami na ławce skośnej : 4 serie (10-8-6-8)

Wyciskanie hantlami leżąc na ławce poziomej : 4 serie (10-8-6-8)



Brzuch :

Spięcia brzucha : 4 serie (do bólu)

Unoszenie nóg w zwisie pionowym : 4 serie (do bólu)

Skręty tułowia : 4 serie (do bólu)

Skłony boczne tułowia ze sztangielkami : 4 serie (do bólu

Sobota: DODATKOWO JESZCZE RAZ ROBIE BICEPS TE SAME CWICZENIA NA BICEPS CO W PONIEDZIAŁEK


Z góry dzieki za porade POZDRAWIAM

Koksujcie bo to samo zdrowie!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 142 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1849
zapomniałem wam powiedziec dieta juz sie układa przed chwila byłem w dziale odżywianie

Dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam Tomek

Koksujcie bo to samo zdrowie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 4102 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37701
2x maly cel pump i za reszte carbo

CHIQUITAS DE LOS SANTOS

na redukcji nowy płyn Pur pomoże Ci wygrać w walce z tłuszczem

Nie masa a estetyka sie liczy !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 698 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19745
plan lekko dziwny .
ja bym proponował mono+dextroza+gainer+carbo jak starczy.
sporo masyto za szybko sie nie spodziewaj.
powodzenia.
.

"...znasz nas przecież, my chcemy żeby było lepiej..."

~~faith~~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 223 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2527
jakbyś dożucił troche więcej $$ to mozna by było lepszy zestawik ułożyć , a tak to bym polecał coś takeigo.
jezeli by była to Twoja pierwsza kreatyna to możesz zwykły monohydrant , na cykl to ok 40-50 zł(jeżeli juz jadles mono to mozesz wziasc CP)
do tego dextroza to wydatek 20 zł. kolejna rzeczą do uzupełnienia diety to gainer polecam mass xxl treca (tanie i dobre) , ale jest też mase innych gianerów godnych polecenia(byle nie megabol gainer 737 :P...nie berz tego nigdy w życiu :P)mass xxl 2kg to 60 zł...dobrą rzeczą byłoby też jakieś białeczko (na sen bardzo git sprawa)...do tego Tauryna MegaCaps z olimpu i sprawa git :)...zestaw ten powinien Cie wynieśc coś koło 200-230 zł...nie chce mi sie tego dokladnie liczyc , do CP bys musiał troche dołożyć :)

pozdro!

Słownik kulturystyczny od A do Z ~> http://www.sfd.pl/temat261144/ <~
Podstawowe informacje na temat odżywek i suplementów ~>http://www.sfd.pl/temat265308/<~ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 319 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2350
ja polecam WPI90 plus -za***iscie dzial http://www.activita.pl/INDEX2.asp 

Zolnierze nie gina , trafiaja do piekla aby sie przegrupowac...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 223 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2527
powiedz jeszce ile już ćwiczysz , jakei cyklony już miałeś , czy trzymasz dietke , kiedy żarłeś ostatnio kretke...no i to syćko , daj te ifno , to dziświeczorkiem(o ile nie zapomne) ułoże ci zestawik(albo pare)

Słownik kulturystyczny od A do Z ~> http://www.sfd.pl/temat261144/ <~
Podstawowe informacje na temat odżywek i suplementów ~>http://www.sfd.pl/temat265308/<~ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3208 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 17274
10 serii na klatkę piersiową i 12 na biceps? albo ja źle widze albo cos jest nie tak jak powinno być?

Istnieją trzy rodzaje kłamstwa: przepowiadanie pogody, statystyka i komunikat dyplomatyczny.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 358 Napisanych postów 37367 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125759
rambo100 -źle masz ułożony trening, jak wyżej zauważono także w proporcjach, ilości ćwiczeń i serii/ktatkę robisz w pon. i piąt.- czemu tak?/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 142 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1849
ćwicze 4 miesiace nic wczesniej nie brałm rzadnek kreatyny rzadnego białka nic!! Diety nie mam i nie zamierzam miec!

Koksujcie bo to samo zdrowie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1303 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11175
człowieku dieta to podstawa suple i odżywki to tylko uzupełnienie diety!!
jak chcesz zrobic mase jak nie będziesz miał odpowiedniego bilansu kalorycznego??

Jesteśmy tymi, którzy muszą rozkazywać by być wolnymi...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

xp cp??

Następny temat

dopasowanie !!!pomozcie