SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co mam zrobić żeby szybko spalić dużo tłuszczu?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3084

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Co mam zrobić żeby szybko spalić dużo tłuszczu?Jestem zupełnie zielony.chciałbym nieżle wyglądać i przy tym zwiększyć siłe.Wchodzi w rachubę częsty trening i jakieś środki wspomagające, przyspieszające, oraz niwelujące zakwasy? Można coś takiego kupić i jak to zażywać?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6265 Napisanych postów 76018 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754780
Dieta i aeroby to podstawa. Poczytaj w odzywianiu posty podwieszone, uloz sobie diete i trening.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 963 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 18182
co do maigcznych srodkow to naprawde dzialaja te oparte na efedrynie ale bez diety i arebow to szkoda zdrowia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 25514 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 110527
j/w a skoro zakwasy az tak Ci dokuczaja/przeszkadzaja to eca tymbardziej odpada, pij duzo wody, uzupełniaj wit i minerały
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1213 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 25292
Przed aeorbami: ALC+ ECA ( to niezdrowe moze byc sama kofeina)+Aero2 ( dla mnie na dzień disiejszy numer jeden w wspomaganiu aeorobów)+ BCAA + 1gr witamin C przed ok 1 h

Po : glutamina + WPI +Aero2