SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co dziś zjadłem?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 304

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 83
Witam serdecznie. Jestem amatorem siłowni od jakichś 4 miesięcy. Mam 16 lat, około 180 wzrostu, a moja waga to 64,5kg. Od jakiegoś czasu(ostatnie dwa tygodnie) zacząłem porządnie jeść. Co to znaczy? Zacząłem czytać o dietach, aczkolwiek nie wybrałem żadnej konkretnej. Staram się jeść około 5 posiłków dziennie. Dowidziałem się, że to jest to optymalna ilość. Zwracam uwagę, na wartości energetyczne produktów, a także jakość i pochodzenie wszystkich zjadanych przeze mnie posiłków. Poniżej zamieszczam link do tabeli, w której umieściłem wszystko co dziś zjadłem.

http://www.tabele-kalorii.pl/raporty.php?g_data_poczatkowa=2014-01-21&g_data_koncowa=2014-01-21&g_rodzaj_raportu=3&g_rodzaj_posilku_raportu=0

Chciałbym zapytać czy taka ilość węglowodanów, białek, tłuszczy oraz kalorii jest odpowiednią ilością co do mojej wagi. Warto dodać również, że jestem ektomorfikiem.

PS. Jeżeli ma to jakieś znaczenie to trenowałem koszykówkę 3 razy w tygodniu przez 3 lata.



Zmieniony przez - faniuuu w dniu 2014-01-21 20:39:47

Zmieniony przez - faniuuu w dniu 2014-01-21 20:42:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2120 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 15700
Ta tabela jest pusta.

Dziennik Treningowy, redukcja:

[ http://www.sfd.pl/[DT]_Gobi__PROJEKT_REDUKCJA-t1016892.html ]

Pomogłem?
Nie żałuj soga

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 83
Banan 200g (180 kcal) B 2g W 40g T 1g
Chleb orkiszowy 75g (187.5 kcal) B 6g W 37g T 1,5g
Chleb wieloziarnisty ciemny 80g (236.8 kcal) B 10g W 36g T 4,8
Fix do potraw chińskich 39g (127.14 kcal) B 3g W 24g T 2g
Jogurt Jogobella truskawka i poziomka 350g (332.5 kcal) B 12g W 51g T9g
Mleko Łowickie 3,2% 200g (120 kcal) B 6g W 10g T 6,5g
Owsianka królewska 100g (357 kcal) B 12g W 62g T 7g
Smażona pierś kurczaka 250g(332.5 kcal) B 70g W 2g T 5g
Serek wiejski 200g (224 kcal) B 24g W 5g T 12g
Szynka gotowana z piersi indyka 30g (16.32 kcal) B 6g W 1g T 1g
Słonecznik łuskany 100g (561 kcal) B 24g W 25g T 43g
Twaróg półtłusty 100g (124 kcal) B 19g W 4g T 4g
Wafle 7 ziaren z ryżem dzikim 40g(154.4 kcal) B 4g W 32g T 1g
Makaron Spaghetti 200 (715.2 kcal) B 20g W 150g T 3g

Razem wychodzi 3660 kcal, 216g białek, 480g węglowodanów, 100g tłuszczy.

PS. Od jutra zaczynam cykl kreatynowy.

Zmieniony przez - faniuuu w dniu 2014-01-21 21:15:20
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

budowa oraz pytanie o redukcje

Następny temat

Trening z dwoma hantlami

Siłownia i selfie - czy to tylko próżność? Siłownia i selfie - czy to tylko próżność? Protein Cookie Hemp - ciasteczka z konopi wzbogacone o izolat białka Protein Cookie Hemp - ciasteczka z konopi wzbogacone o izolat białka Redukcja tłuszczu z pleców - poznaj powody, które utrudniają docięcie grzbietu Redukcja tłuszczu z pleców - poznaj powody, które utrudniają docięcie grzbietu 6 rzeczy, których nie powinieneś robić przed treningiem na siłowni 6 rzeczy, których nie powinieneś robić przed treningiem na siłowni Niesamowite przemiany celebrytów Niesamowite przemiany celebrytów BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar