SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co dalej z treningiem?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 682

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 216
Mam 17 lat. Na siłownię chodzę regularnie od początku lipca tego roku,więc 3 miesiące.Wcześniej ćwiczyłem trochę w domu , w piwnicy ale nie dłużej nigdy niż 2 miesiące.Teraz chodzę na profesjonalną siłkę z atlasem itp.Moje wymiary z początku lipca :
Waga 70kg
Klatka 91 / 95 (normalnie/napieta)
Biceps 29
Przedramię 26,5
Brzuch 82
Barki ?/31 (razem/osobno)
Aktualnie :
Waga 73
Klatka 93/99
Biceps 31
Przedramie 27,5
Bruch 80,5
Barki 112/32
Ćwiczyłem pierwsze VI tyg planem :
PON klatka biceps
SRO barki triceps
PT plecy brzuch
Drugie VI tyg planem :
PON plecy brzuch
SROD barki biceps
PT klatka triceps

Teraz koncze XII tydzien.Dotychczas nie przywiazywalem sie do planu cwiczeniami tylko grupami i liczbami serii(klatka plecy 16,bark biceps 12 ,brzuch triceps 9)tzn. robiłem w różnych tygodniach różne ćwiczenia zmieniałem czasem jedno czasem dwa , starałem sie nigdy nie robic takiego samego treningu jak tydzien wczesniej jednak nie wiem czy takie zmiany byly dobre. Radzicie przywiazac sie do planu w calosci tzn. cwiczeniami i zmieniac go co 3 miesiace czy tez moze (ja mysle ze to dobry pomysl) przywiazac sie do okreslonych typow cwiczien np :
barki :
unoszenie sprzed głowy
unoszenie bokiem
podciaganie wzdluz tulowia
i robic to np raz na atlasie raz sztanga raz hantlami , raz innym chwytem raz na skosie itd , rozumiecie o co mi chodzi. Prosze o pomoc.W razie czego moge udzielic szczegolowych informacji ,prowadze dziennik cwiczen.
Co do diety to staram sie jesc regularnie (codziennie o tych samych porach) 5 razy i nie dojadam miedzy posiłkami. Nie biorę żadnych sterydów ani odżywek.Moim celem jest zwiększenie masy dalsze , a priorytet t barki i klatka.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 537 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68988
Polecam Ci cwiczyc takim samym planem i za czesto nie zmieniac cwiczen.Jesli widzisz ze efekty są mizerne to dopiero wtedy zastosoj inne cwiczenia albo np przesuń o 1 dzień dane partie

Niech nas nienawidza tak mocno , jak sie nas lękają.
Kaligula

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 216
A co myślisz o ustaleniu planu tylko na rodzaje ćwiczeń tak jak napisałem , a co trening tylko zmienianiu przyrządów , uchwytów , kątów itp ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3dniowy plan

Następny temat

Pomocy !!

Mateusz Kieliszkowski zdobywa 2 miejsce World’s Strongest Man 2018! Mateusz Kieliszkowski zdobywa 2 miejsce World’s Strongest Man 2018! Wiosenny Lunch Box Wiosenny Lunch Box Ilona Świerk po raz drugi została mamą! Ilona Świerk po raz drugi została mamą! Lekcja od Arnolda Schwarzeneggera - pompa vs trening okluzyjny Lekcja od Arnolda Schwarzeneggera - pompa vs trening okluzyjny Piotr Piechowiak niczym grecki Bóg Piotr Piechowiak niczym grecki Bóg Pyszne gotowe posiłki o wysokiej zawartości białka Pyszne gotowe posiłki o wysokiej zawartości białka Mistrzostwa Europy 2018 – super finisz reprezentacji Polski Mistrzostwa Europy 2018 – super finisz reprezentacji Polski Osoby starsze potrzebują więcej białka Osoby starsze potrzebują więcej białka