SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co dalej z treningiem?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 689

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 216
Mam 17 lat. Na siłownię chodzę regularnie od początku lipca tego roku,więc 3 miesiące.Wcześniej ćwiczyłem trochę w domu , w piwnicy ale nie dłużej nigdy niż 2 miesiące.Teraz chodzę na profesjonalną siłkę z atlasem itp.Moje wymiary z początku lipca :
Waga 70kg
Klatka 91 / 95 (normalnie/napieta)
Biceps 29
Przedramię 26,5
Brzuch 82
Barki ?/31 (razem/osobno)
Aktualnie :
Waga 73
Klatka 93/99
Biceps 31
Przedramie 27,5
Bruch 80,5
Barki 112/32
Ćwiczyłem pierwsze VI tyg planem :
PON klatka biceps
SRO barki triceps
PT plecy brzuch
Drugie VI tyg planem :
PON plecy brzuch
SROD barki biceps
PT klatka triceps

Teraz koncze XII tydzien.Dotychczas nie przywiazywalem sie do planu cwiczeniami tylko grupami i liczbami serii(klatka plecy 16,bark biceps 12 ,brzuch triceps 9)tzn. robiłem w różnych tygodniach różne ćwiczenia zmieniałem czasem jedno czasem dwa , starałem sie nigdy nie robic takiego samego treningu jak tydzien wczesniej jednak nie wiem czy takie zmiany byly dobre. Radzicie przywiazac sie do planu w calosci tzn. cwiczeniami i zmieniac go co 3 miesiace czy tez moze (ja mysle ze to dobry pomysl) przywiazac sie do okreslonych typow cwiczien np :
barki :
unoszenie sprzed głowy
unoszenie bokiem
podciaganie wzdluz tulowia
i robic to np raz na atlasie raz sztanga raz hantlami , raz innym chwytem raz na skosie itd , rozumiecie o co mi chodzi. Prosze o pomoc.W razie czego moge udzielic szczegolowych informacji ,prowadze dziennik cwiczen.
Co do diety to staram sie jesc regularnie (codziennie o tych samych porach) 5 razy i nie dojadam miedzy posiłkami. Nie biorę żadnych sterydów ani odżywek.Moim celem jest zwiększenie masy dalsze , a priorytet t barki i klatka.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 537 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68988
Polecam Ci cwiczyc takim samym planem i za czesto nie zmieniac cwiczen.Jesli widzisz ze efekty są mizerne to dopiero wtedy zastosoj inne cwiczenia albo np przesuń o 1 dzień dane partie

Niech nas nienawidza tak mocno , jak sie nas lękają.
Kaligula

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 216
A co myślisz o ustaleniu planu tylko na rodzaje ćwiczeń tak jak napisałem , a co trening tylko zmienianiu przyrządów , uchwytów , kątów itp ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3dniowy plan

Następny temat

Pomocy !!