SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co brać na długi wysiłek wydolnościowy?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1691

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 180 dni Na forum 298 dni Przeczytanych tematów 14224
Hej,

doradzilby mi ktos co moge brac na dlugie wypady rowerowe? Robiac treningi silowe na 50 km, albo wydolnosciowe powyzej 70 nic nie biore nic do jedzenia tylko wode z kreatyna i beta alanina i na wazeniu po miesiacu pokazalo, ze spalilem prawie 2kg masy miesniowej, a nie na tym mi zalezy.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 277 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3991
Po co na rower beta alanine i krete? Nie wiadomo jak nie wspomoga organizmu. Sam jezdze na rowerze i jem jakis posiłek przed dosc duzo ww i po drodze zjem banana jesli jade na dłużej. Sam w wekendy jezdze rowerem 2-3h po górach czyli jakies 30-35km i mi to starcza i jie widzę lepsZych efektow z suplementami przed jazda. Jesli waga spada to malo kcal dostarczasz. Jazda rowerem kilkadziesiąt km to pare set jak nie tysiax kcal spalisz takze albo mocne ładowanie w ciagu dnia albo rob jak ja czyli po kazdym wypadzie dlugim na rower robie cheata - dzisiaj bedzie pizza na przykład
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4081 Napisanych postów 68456 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560550
Wagi typu tanita to pic na wodę . Tym się nie sugeruj . Jednak tak długie treningi mogą wpłynąć niekorzystnie na mase mięśniowa . Musisz dopracowac diete
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7580 Napisanych postów 106728 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1235398
Mozesz zabrać ze sobią jakiegoś banana, izotonika popijać, żele energetyczne itp.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 777 Napisanych postów 3103 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 69437
polecam Ci zwykla glukoze szybkowchlanialna z apteki

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 0 Wiek 252 dni Na forum 257 dni Przeczytanych tematów 0
Jeżeli na dłuższe dystanse cardio typu rower nie wystarczyłoby 20g BCAA na 1,5-2 litry wody podczas jazdy , gdzieś około 2h przed posiłek b+ww a po rowerku carbo + białko , co myślicie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 777 Napisanych postów 3103 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 69437
rowniez tak moze byc, org bedzie pozyskiwal energie z aminkow

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 180 dni Na forum 298 dni Przeczytanych tematów 14224
A połączenie kreatyny z beta alanina w bidonie i picie powoli podczas jazdy jest bez sensu?

Generalnie myślę, że brak w ogole jedzenia jest najgorszy. Zazwyczaj jak robię około 100 km, to już po 70 przychodzi na 5-10km coś takiego, że już ledwo mam siły i czuję mega ból (w sensie głodu).

Dieta mam ustawiona pod redukcje typowo, ale nie do końca chce redukować mięśnie zamiast tłuszczu xD. U mnie trening na rowerze w tej chwili wygląda tak, że 2-3 razy w tygodniu jakieś interwaly lub wydolnosciowe treningi na trasach 45-50km, co wg wzniosow i wagi pokazuje około 1-1.5 tys kcal spalone (wiadomo te liczniki są tylko poglądowe). Co stanowi 2/5 mojej kaloryczności na dany dzień. Dodatkowo 3 treningi na siłowni nastawione głównie na siłę.

Tak myślę, by zacząć może wozić ze sobą kanapki i np jak w rozopisce - wziąć 2 śniadanie + np tego jakiegoś banana?

Co do bcaa kiedyś brałem, ale zwatpilem w skuteczność a swoje kosztuje. Za to wolę wypić shake białkowy przed jazda powyżej 70km, bo znika na trochę możliwy głód (czuje się pełniejszy) i sam w sobie też aminokwasy ma.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4081 Napisanych postów 68456 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560550
Kreatyna pita podczas jazdy nic Ci nie pomoże , bo ten środek tak nie działa . Bcaa możesz stosować 1-2 g /10 kg masy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 180 dni Na forum 298 dni Przeczytanych tematów 14224
A bcaa samo w sobie działa? W sensie chyba brałem połowę tego ile podane przez Ciebie minimum i może dlatego nie zauważyłem efektów.

A warto w ogole długotrwale inwestować w kreatyne jeśli chodzi o połączenie roweru i siłowni? Bo brałem (jeśli mi się nie zapomniało np) codziennie bez cyklow po 4.4g monohydratu (4 tabletki z Olimpu).

Oraz czy warto te beta alanine brać na rower?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4081 Napisanych postów 68456 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560550
Tak warto nawet w stałej suplementacji . 5 g kreatyny możesz stosować codziennie . Beta alanina rownież się nada
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odchudzanie amatora początek