SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ciekawe systemy treningowe - FBW/5x5/HST/i inne

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 43672

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 36566 Wiek 23 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113983
no, doznania są bezcenne

będę mutował sobie właśnie tabatę
bieg okserski kusi mnie już od tygodnia
i chyba jutro już wplotę sobie do tabaty

co do "trzymania" efektów po tabacie to generalnie treningi metaboliczne trzymają 2 dni
a odczuwalne jest to dopiero jakieś 2-3h po treningu

ja z takich interwałów mam mega frajdę, natomiast zwykłych aero nie toleruję. Kiedyś trochę biegałem, ale np. taki rowerek stacjonarny to porażka już.

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

napisał(a)
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 47 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47895
no, doznania są bezcenne

Rozne zakwaszenia mialem, a sportu sie nie boje, ale to bylo cos rodem z Matrixa...

Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-12-17 21:54:38
napisał(a)
MARIO M. Cieśliński
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1733 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9689
Jak powiadają:"z głodu się jeszcze nikt nie zes..ał",tak samo w esencją mocnych treningów odpowiednio dobranych jest progresja.wszystko na plus.Jeśli trenujesz odpowiednio długo,to musisz albo zwiększać opór zewn.,zwiększać intensywność lub objętość(długość)treningu.W inny sposób popada się w stagnację-niby się trenuje a efektu nie ma.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 36566 Wiek 23 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113983
Zrobiłem dzisiaj tabatę kombinowaną:
przysiady z wymachami + bieg bokserski

daje w kość o wiele bardziej niż same przysiady

zamierzam taką tabatę zrobić jeszcze 2-3 razy a potem wpleść trzecie ćwiczenie: brzuszki "bokserskie", czyli jednocześnie uginamy nogi i tułów. Co sądzisz Mariusz o tym?

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

napisał(a)
MARIO M. Cieśliński
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1733 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9689
To jest to.Mieszane ćwiczenia angażują całe ciało,bieg bokserski sam w sobie jest prostym ćwiczeniem ale wykonane w reżimie ruchowym i intensywności + tabata=ZAJEZDNIA. Z czasem możesz spróbować samego bigu a za jakiś czas na 0,5kg hantelki.Po funcie na łapce podczas tabaty i ręce "zajechane jak koń szmaciarza".Reszta człowieka też

Zmieniony przez - mariuszc w dniu 2009-12-18 15:50:38
napisał(a)
MARIO M. Cieśliński
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1733 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9689
Na przysiadzie przy wyproście możesz wykonać frontkick w momencie gdy wstajesz .
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 36566 Wiek 23 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113983
nie wiem czy za sztywny nie jestem
odważę się, ale nie teraz jeszcze

a bieg mnie rozwalił
do teraz to czuję, ale pozytywnie

jakieś "gratisy" dorzucę 30-40min przed tabatą i fat będzie trzymany w ryzach.
Będę pisał jak tam dalsze zmagania

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

napisał(a)
MARIO M. Cieśliński
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1733 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9689
GO FOR IT!- jak powiadają Rosjanie.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 47 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47895
Dajta filmik, do tego biegu bokserskiego...
U mnie na razie aeroby, to noszenie desek i workow na budowie, wiec z masa krucho, ale na wiosne znow cos rusze z interwalami....

Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-12-18 17:15:47
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 36566 Wiek 23 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113983
to taki normalny bieg w miejscu
lewa ręka/prawa noga
prawa ręka/lewa noga

Rocky tak robił chyba jak pamiętam, ale głowy nie daję zawsze wolałem Rambo

bolek - rób sobie w domu tabatę, to tylko 4 minuty...a efekty mega zadowalające. Siłką się nie przejmuj, też mam i będę miał długie OFF.

Zmieniony przez - King_Odin w dniu 2009-12-18 17:27:24

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ciekawe systemy treningowe - FBW/5x5/HST/Complexy...

Następny temat

Trec - pytanie xD

Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Larissa Reis w ciąży! Larissa Reis w ciąży! Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe