SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Chodzi o plan na brzuch

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5667

napisał(a)
Temat przeniesiony przez apokalipsa z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 170 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 677
Witajcie
Mam 14 lat
178cm/70kg
2 lata ćwiczeń..
ale to jest mało ważne.. chodzi mi o brzuch
(dodam foty już nie długo) ps:mam wystające żebra
Cwiczę brzuch:połączyłem ABS z a6W ..
w pierwszym miesiącu ćwiczyłem na ławce i drązku .
a obecnie w domu
skończyłem 2 miesiąc ćwiczeń..
Nie stosuje diety..
teraz nadchodzi 3 miesiąc
i czy taki trening będzie dobry na kaloryfer??
a więc:

z rana:
Wypchnięcie nóg w leżeniu 30 powtórzeń- x2
skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 30 powtórzeń- x2
rowerek 30 powtórzeń x2
i jeszcze raz to samo..

w sumie 300 brzuszków

popołudniu:
wznosy zgiętych kolan w zwisie 10 powtórzeń x3
wznosy wyprostowanych kolan w zwisie 10 powtórzeń x3
ławka pod ostrym kątem 10 powtórzeń x3
oczywiście będę zwiększał powt. do 25:)
w sumie 90 brzuszków

na wieczór:
to samo co rano :)
czyli też 300 brzuszków

Czy ten plan treningowy pomoże mi zbudować kaloryfer..
dochodzę do końca 2 miesiąca ćw. a efekty są nie za dobre..




Zmieniony przez - marcin3710 w dniu 2010-02-26 16:01:49
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2473 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45320
ja w tym wieku oglądałem powtórki tsubasy a nie robiłem 1000 brzuszków i Tobie polecam to samo.

14 lat i 2 lata treningu? jakiego treningu.

drążek/basen/sport wydolnościowy na siłkę przyjdzie pora.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 170 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 677
noo tak :)
ale .. chodzi mi o zakrycie żeber
które są pod klatką piersiową :)
bardzo mi na tym zalezy..
a te dwa lata ćwiczeń to tylko były ćw. na klate i łapy noo i troche na plecy
ale od stycznia zacząłem intensywnie ćwiczyć-brzuszek .
Oczywiście gram też w klubie(piłka nozna) no więc ciało pracuje fizycznie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 598 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4452
Podstawa jest dieta mlody kolego tym bardziej jesli chcesz kaloryfer.
dochodzę do końca 2 miesiąca ćw. a efekty są nie za dobre.. - a czego spodziewales sie po a6w ?
Cwiczysz takim planem dziennie ? jesli tak to kiedy nastepuje regeneracja.

14 i branie sie na powaznie za kulturystyke i silownie to jak dla mnie troche za malo.
Aktywnosc i sporty w tym wieku dadza same wiele :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1239 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8563
PRzystopujlepiej bo wiecej z tego zlego jak dobrego wyjdzie. Jak wyzej, basen, jakies pompki, drazek i ogolna aktywnosc fizyczna wystarcza w takim wieku. Zdobywaj wiedze na razie, czytaj posty i rozne tematy a jak w wieku 16 lat zaczniesz treningui to bedziesz rosl z dnia na dzien. korzystaj z wiedzy jaka jest zawarta na tym forum, ja niestety nie mialem takiej mozliowsci w Twoim wieku. Na sztange przyjdzie pora pozdro

Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.

www.wolny-finansowo.pl - zarabianie online i revshare
www.treningnamase.com.pl - indywidualne diety i plany treningowe

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7377
Ehh. Zawsze mnie to zasmuca jak widze osobnika w wieku 13/14-15/16 lat, który chce powazną rozpiske treningową w dziale dla zaawansowanych...Najgorzej jest jak 14-latkowie przechwalają się w rekrodach takich ćwiczeń jak martwy ciąg. Biorąc pod uwagę, że mizerna technika w takim wypadku jest bardzo możliwa-to BARDZO źle rokuje na ich przyszły stan zdrowia...



Autorze-j/w w sumie-basen, jakaś piłka nożna, bieganie, ewentualnie drążek, jakies pompki jednak okazyjnie, z dbaniem o technike, a nie o ilość powtórzeń-i będzie ok. Nie powinieneś sie w tym wieku zajmowac treningiem kulturystycznym. Jezeli itneresuje ciebie ten sport-nic straconego-póki co czytaj, dowiedz się tego i owego, zwróć uwagę np. na technikę wykonania różnych ćwiczeń...w przyszłości będziesz miał lepszy start na siłowni, jak nie wejdziesz na siłownie z totalnym brakiem wiedzy i unikniesz niektórych podstawowych błędów. Póki co daj sobie na wstrzymanie, ja dopiero w liceum poszedłem na siłownie, a w twoim wieku byłem tak chudy, że kazdy lekki powiew wiatru mógł mnie chyba zdmuchnąć.

Zmieniony przez - MOREPOWER w dniu 2010-02-27 01:12:02
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 170 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 677
dzięki za odpowiedzi :)
ale nie długo będzie lato..
a trzeba też bez bluzki chodzić.
a te żebra mi psują sylwetkę :(
no więc musze jakoś ten brzuch wyrobić
pomóżcie mi albo zastosujcie mi plan na brzuch( zaczyna się 3 miesiąc)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 170 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 677
i czy mój plan jest dobry lub za ostry jak na ten wiek
proszę o pomoc :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 359 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4035
jak ci widać żebra to nie skupiaj się na treningu brzucha tylko na jedzeniu kolego masz dopiero 14 lat ja w twoim wieku grałem w piłke
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4380
Słuchaj dobrych rad powyżej. Jak nie posłuchasz ludzi którzy w tym długo siedzą to skończysz z niczym, rozumiesz? Nie dość, że nie zakryjesz tych twoich żeber to jeszcze zrobisz sobie krzywdę i będziesz miał gorsze rzeczy do końca życia.
Jak Abwehra i inni- normalne zajęcia rób jakie powinieneś w Twoim wieku, a nie pakowanie. Gimnastykiem nie jesteś na olimpiadę nie jedziesz czyli za wcześnie dla ciebie. Jedz, bo bez żarcia nawet jednego żebra nie przykryjesz. A na przyszłość czytaj uważnie- od pytań jak Twoje jest forum przeznaczone dla początkujących.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 170 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 677
;]
dzięki za radę
jeśli chodzi o jedzenie to potrafię dość sporo zjesc
aaa i jeszcze jedna rada skoro już zacząłem ćwiczenia na brzuch
to robić tak jak na samym początku czy iść raz zrobic mało a intensywnie ??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny - FBW

Następny temat

Wypchnięcia nóg w leżeniu ABS II

Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Trening na 2 godziny tygodniowo Trening na 2 godziny tygodniowo Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych  Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie? Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie? 9 wskazówek na masę dla ektomorfika 9 wskazówek na masę dla ektomorfika