SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Chodzenie podczas przerw miedzy seriami

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1710

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2192
Zainspirowany zdaniem w poscie http://www.sfd.pl/Pytanie_o_posiłek_potreningowy-t380276.html
pytam: Jakie ma znaczenie to czy chodzimy czy siedzimy podczas przerw miedzy seriami?
Nigdy o tym nie pomyslalem nawet a to sie okazuje,ze swoim chodzenie trace/zyskuje

Twoja stara...ma lepsza diete

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2623 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42219
sadze ze lepiej sie jakos ruszac, niz siedziec.

zreszta przerwy u mnie w wiekszosci cwiczen nie trwaja tak dlugo, zeby oplacalo sie siadac.

chwilowy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 771 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23343
ja chodze

"idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach".
Z.Herbert

napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19678 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52778
Ja miedzy seriami dokladam ciezar

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!
--==GAINER TEAM==--
AllianceBJJ

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 353
Tutaj jako ciekawostka: (z exrx.net)

Active Recovery

Following intense exercise, lactic acid removal from the blood is attenuated with an active recovery as compared to a resting recovery. The optimal intensity of recovery exercise to promote blood lactic acid removal is approximately 30-40% of VO2 max (Dodd S, et al. 1984). Higher intense exercise would likely increase blood lactic acid levels and therefore hinder removal. (Dodd 1984)


Active Recovery

Light activity between sets can improve recovery. In a study conducted at University of Kansas, subjects completed six sets of squats (85% 10RM) with 4 minute rest periods between sets. Rest periods consisted of either sitting quietly (passive recovery) or cycling at 25% or 50% of VO2max (active recovery). Blood lactate was significantly lower when cycling at 25% of VO2max compared to the other two types of rest periods. Following the initial workout, the 25% VO2 recovery group continued to perform more repetitions to exhaustion (65% if 10RM) compared to the other two recovery groups.

Corder K, Potteiger J , Nau K, Figoni S, Hershberger S (1998). Effects of active and passive recovery on lactate, RPE, and performance during resistance training. Medicine and Science in Sports and Exercise, 30(5), Supplement abstract 194.

Corder KP, Potteiger JA, Nau KL, Figoni SE, Hershberger SL (2000). Effects of active and passive recovery conditions on blood lactate, rating of percieved exertion, and performance during resistance exercise. Journal of Strength and Conditioning Research, 14: 151-156.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3037
ja sie rozciagam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 771 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23343
"ja sie rozciagam"
....niezbyt dobry pomysł

"idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach".
Z.Herbert

napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 4738 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21452
To zależy przed jakimi ćwiczeniami i zależy czy cwiczę sma czy z partnerem. Jak z partnerem to stoję za nim w czasie gdy np. on wyciska i odwrotnie. Jak sam to najczęściej dołożę cieżaru i siadam, czasami pochodzę, porobie jakieś wymachy itp..

Specjalista w dziale "Odżywki i suplementy"
9 kg czystej masy mięśniowej w 2 tygodnie - allegrowicze nie wierzcie w takie bzdury

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 563 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5107
Nigdy nie siedze miedzy seriami. Nawet po wykanczajacym MC (wtedy leze ). Na serio to zawsze przeszkadza mi, gdy partner, z ktorym cwicze, siedzi albo - jeszcze gorzej - lezy na lawce od wyciskania. Strasznie to demobilizuje i muli.

Mortis: swietny cytat!

Zmieniony przez - -MJ- w dniu 2008-02-02 23:03:17
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 18684 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 117415
zauwazylem ze jak leze w przerwie to sa w nastepnej serii gorsze "osiągi" niz jak stoję, chodzę.
poprawia sie przeplyw krwi zylnej. poza tym jak sie lezy i nie rusza wcale miesniami w czasie przerw to gromadzi sie wiecej kwasu mlekowego.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brzuch na HST pytanie

Następny temat

Ćwiczenia na drążku

11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Dieta a KFC? Dieta a KFC? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki