SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Chmura95 - Pompujemy bajcepsa :D

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 949

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 272
Witam,
Jestem Szymon. Cwicze od jakis 2 lat, strasznie nie systematycznie i z długimi przerwami, czas sie wziac za siebie i wrócic na silownie. Hmm, zalozylem dziennik treningowy, dla pewniej systematycznosci i po to abyscie mi troche pomogli i mnie zmotywowali. Cwicze sysmtematycznie od jakis miesiac po 8 miesiecznej przerwie. Nie smiejcie sie, ale jestem troche zalany. Moje cele sa takie zeby do konca kwietnia masowac i od maja robie wycinke. Potrzebuje jakiejs pomocy w sprawie diety, to u mnie chyba najbardziej kuleje.


O mnie :

Wiek - 17lat
Wzrost - 181cm
Waga - 83kg
Klatka - 107cm
Biceps - 36 cm
Pas: 98 cm
Udo: 60 cm
Łydka: 39cm


Trening:

Bede wrzucac, codziennie z treningu, co i jak robilem. a tak z grubsza:

Poniedziałek: Klatka + Biceps
Sroda: Plecy + Triceps
Sobota: Barki + Nogi.


Dieta:

Wiem, ze dieta jest najwazniejsza, duzo jem , staram sie wyelminowac słodycze i pic sama wode, prosze o pomoc, jakies poprawki, przykładowa dzisiejsza dieta:

Posilek 1: 10.00
Jajecznica z 4 jajek+ płatki owsiane z orzechami z jogurtem.
Posilek 2: 13:00
Kurczak+ Ryz brazowy+2 pomidory.
Posilek 3 16:00
Tunczyk 140g+ Makaron.
Posilek 4 19:00
Kurczak+ Makaron.
Posilek 5 22:00
Jogurt Naturalny.


Suplementy:

Stosuje tylko białko rano, jak w szkole jestem i po treningu.

Postaram sie wrzucic zdjecia jutro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 272
Trening z tamtego tygodnia:
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 694 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8822
Sezonowiec :D:D
Nie no zartuje, trening sie nie dodal
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 272
hmm, bardziej nazwal bym siebie LEŃ
Dobra lece na silke.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 272
Dzisiejszy trening:

Pompki na poreczach
x5
x5
x5
x5

WL
x6 40kg
x6 50kg
x6 60kg
x6 65kg
x4 67,5kg(juz nie moglem zrobic 2 ostatnich powtórzen)

Wiciskanie hantelków skos:
x10 12,5kg
x10 12,5kg
x10 17,5kg
x10 17,5kg

Wiciskanie Sztangi Skos:
x6 30kg
x6 35kg
x6 40kg
x6 45kg

Młotki
x12 12,5kg
x12 12,5kg
x12 12,5kg
x12 12,5kg

Wyciskanie sztangi łamanej na modlitewniku
x12 20kg
x12 20kg
x12 25kg
x12 25kg

Dobry dzien miałem dzis na trening i ładnie dzis klatka poszła, musze sprawdzic rekordy w WL, i dzis postaram sie wrzucic fotki
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 694 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8822
WL ładny wynik. Dotykasz sztanga klaty? Zarzuc fotki ;d
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 272
WL mi zawsze dobrze szło i siła zawsze rosnie hmm, jak cwicze to dotykam mostka i w koncowej fazie wyciskania nie prostuje rąk, bardziej klatke czuje. Fotki beda, spokojnie :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 272
Prosze o wyrozumiała krytyke










Zmieniony przez - Chmura95 w dniu 2012-03-19 23:11:27
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1929 Wiek 104 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29416
bede zagladac :P bedziesz trzymac miche to szybko pojdzie
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
60 kg = ładny wynik w WL po dwóch latach ćwiczeń?

Na zdjęciach nie wyglądasz jakbyś w życiu dotknął sztangi.


W diecie na pewno za mało tłuszczy; zakładam, że warzyw nie wliczasz w bilans.

Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2012-03-20 11:35:50
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 272
Pandarek prawie nie cwiczylem rok i mnie troche oblalo i ogólnie miałem duzo przerw i nie cwiczylem reguralnie, ale zaczelem cwiczyc systematycznie, sam widze, ze jest słabo, ale pracuje nad tym Pozatym od maja planuje redukcje, zeby troche fatu spadło.
Tłuszcze? mozesz troche jasniej? mam małe pojecie o diecie.

Zmieniony przez - Chmura95 w dniu 2012-03-20 15:58:00
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

porownanie lawek na grzbiet

Następny temat

man without legs - dziennik pokładowy

Fit Family - Kasia i Damian Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka Węglowodany w trakcie treningu: tak czy nie? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki Pigwa i jej cenne właściwości Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Kłopoty Pauli i Piotrka! Trening na masę - 5 złotych zasad