SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Chleb typu KR-IRL

temat działu:

Kuchnia SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 33427

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 22 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 561


Nie jest to oczywiście mój przepis... kumpel znalazł w sieci stronkę http://www.magdalirl.com.pl/ WARTO ją odwiedzić

UWAGA:
Przepis na CHLEB typu KR-IRL (kasza, ryż), może Pani/Pan omówić szczegółowo w trakcie rozmowy telefonicznej
z konsultantem __INSTYTUTU IRL KRAKÓW. (szczerze zachęcamy !!)

Chodzi oczywiście i wyłącznie o chleb, który powinien "jako jedyny chleb" być produktem zalecanym do spożycia przez człowieka, z uwagi na jego naturalne składniki.
Są to produkty zbożowe, takie jak: kasze (różne), ryż oraz warzywa strączkowe.

Chleb przygotowany w oparciu o takie składniki, również przyprawy, może być pieczony (w piekarniku 200-250oC na papierze do pieczenia) lub smażony (150-200oC na patelni z dodatkiem kilku kropli tłuszczu i wody).

Produkt taki zawiera około 10% białka, 2% tłuszczu roślinnego, około 70-80% naturalnych energetycznych węglowodanów (niskich) oraz witaminy, składniki mineralne, błonnik i wodę o zawartości zgodnej z użytymi składnikami.

Przygotowany chleb wzbogacamy i przyprawiamy solą kamienną lub morską, pieprzem (czarnym też kolorowym) oraz jednoskładnikowymi ziołami wg uznania.

Spożywanie CHLEBA typu KR-IRL gwarantuje nam trwale szczupłą sylwetkę, ogromnie dużo energii, 0% toksyn, wzorcowe odżywienie komórek nerwowych mózgu, sprawne i kreatywne funkcjonowanie narządów wewnętrznych organizmu.

Przypominamy jednocześnie, że chleb dostępny w handlu nie tylko zawiera ogrom trujących nasze organizmy toksyn (polepszacze smaku, konserwanty, sztuczne barwniki, spulchniacze), to składa się również z mało wartościowej mąki i sztucznie wyhodowanych drożdży, co czyni rzekome jego wartości odżywcze bardziej przekazem marketingowym niż identyfikuje produkt jako biologicznie korzystny dla organizmu, którym zdecydowanie nie jest !

Należy też dodać, iż chleb pszenno-żytni podnosi poziom cukru we krwi po jego spożyciu bardzo wysoko (jak biały cukier), a gloryfikowany chleb razowy z dodatkiem przyciemniającego go karmelu również podnosi wysoko poziom cukru we krwi po spożyciu, co uzasadnia i tłumaczy rozszerzanie się nie tylko plagi otyłości, ale również cukrzycy typu 2.

Wszystkie rodzaje mąki tj. pszenna, żytnia, orkiszowa i inne w procesie ich obróbki (przemiał ziarna) zmieniają strukturę, co skutkuje rozerwaniem wiązań międzycząsteczkowych w skrobi, powodując tym samym szybsze i w większej ilości uwolnienie się glukozy do krwi. Taki stan rzeczy powoduje, co oczywiste, podniesienie się poziomu cukru (we krwi) po spożyciu takiego pieczywa, do wartości porównywalnej z wartością cukru białego tj. sacharozy.

Przepis WZORCOWY wypieku CHLEBA typu KR-IRL (mini chlebki). Przykład 1.

Kaszę jaglaną 400g. oraz ryż biały lub brązowy, również 400g., gotujemy w jednym garnku (pojemność 4l.) przez ok. 15 minut.
Przyprawy to: sól kamienna nie oczyszczona, również pieprz, kminek, ew. ziała wg uznania.
Po zakończeniu gotowania całość pozostawiamy pod przykryciem na ok. 5-10 minut.

Ugotowane kasza i ryż (masa razem 800g.) wchłaniają wtedy całą użytą (2,5l.) do gotowania resztę wody, co następnie ułatwia formowanie i lepsze klejenie się tzw. "mini chlebków".
Dużą łyżką stołową nabieramy zmieszaną masę tj. kaszę z ryżem, i z takiej objętości FORMUJEMY chleb tzw. cienkie "mini chlebki" ew. ugniatamy palcami.

Kładziemy na papierze do pieczenia, którym uprzednio pokryliśmy powierzchnię blachy.

Pieczemy w piekarniku (temp. 250oC przez ok. 50-60 minut) tj. do momentu uzyskania tzw. "przyrumienienia".

UWAGA: wszelkie dodatki np. miód, rodzynki WYKLUCZONE !!. Takie dodatki sprzyjają OTYŁOŚCI oraz CUKRZYCY typu 2.

Szczegółowa identyfikacja CHLEBA typu KR-IRL (mini chlebki):
1. białko roślinne 10,5%
2. tłuszcz roślinny 2,9%
3. węglowodany 78,9%, tzw. NISKIE węglowodany, tj. GLUKOZA naturalna.
4. witaminy: z grupy B (B1, B2, B6, PP), E
5. składniki mineralne: fosfor, wapń, magnez, cynk, żelazo i mangan
6. błonnik 3,2%
7. woda ok. 5-7%

Poziom cukru po spożyciu takiego chleba przez ok. 4-5 godzin utrzymuje się we krwi w kategoriach zalecane i dozwolone, powodując tym samym TRWAŁE UCZUCIE PEŁNEJ SYTOŚCI !!.

Człowiek odczuwa również ogromną energię, którą wnoszą węglowodany dostarczone w dużej przecież ilości.
Witaminy i składniki mineralne, podobnie jak i wszystkie pozostałe składniki są w tym chlebie bezsprzecznie
w najlepszym gatunku.

Ryż przecież obniża poziom "złego-LDL" cholesterolu we krwi, o czym powszechnie wiadomo.

CHLEB typu KR-IRL (tzn. mini chlebki) po upieczeniu smakuje jak luksusowy produkt zbożowy upieczony bez skórki w tosterze. Można go przechowywać w chłodziarce przez ponad 15 dni.

Na śniadanie i kolację zaleca się spożywanie 2-3 kromek średniej wielkości (150-200 g), jako wariant odżywienia "minimum".

Spożycie CHLEBA typu KR-IRL GWARANTUJE powrót do sylwetki bez nadwagi i otyłości w okresie 3-8 m-cy oraz wzorcowe odżywienie komórek nerwowych mózgu tj. polepszenie kreatywności myślenia, również dużą energię eliminującą zmęczenie.

Wszelkie choroby związane z otyłością pominiemy, jeśli wyeliminujemy otyłość. Aby tego dokonać należy spożywać CHLEB typu KR-IRL, oraz żywność wg wartości liczbowych tzw. Indeks Żywieniowy, tj. IŻ produktu.
Jemy bez większych zahamowań, smacznie i dużo, a przede wszystkim energetycznie oraz bez uczucia głodu.
Zmęczenie jest nam wtedy obce, a kreatywność myślenia zaskakuje nas samych. Zdrowiejmy i szczuplejmy zatem !!

Takie odżywianie NIE JEST DROGIE, a wręcz WYJĄTKOWO TANIE !!
(koszt 1 szt. mini chlebka to 18-20 groszy czyli całodzienne wyżywienie 1 osoby nie przekracza 2,00 zł).
Zjadamy mniej droższych produktów, a to dlatego; iż Chleb typu KR-IRL syci niewyobrażalnie przez 4-5 godz. gwarantując przy tym odżywienie,
BIOLOGICZNIE WZORCOWE !!.
Ta wiedza to puenta zdrowego i energetycznego życia. Świadkami są: Chińczycy 1,2 mld ludzi, Hindusi 900 mln ludzi, oraz cały DALEKI WSCHÓD. ICH twórcza ENERGIA, POSTĘP jaki czynią, nie mają sobie równych na ŚWIECIE. Energię i odżywienie MÓZGU, mają przecież GŁÓWNIE z RYŻU i wszystkich KASZ. Są to oczywiście węglowodany, tzw. NISKIE węglowodany.

P. S. CHLEB typu KR-IRL pieczemy osobiście czyli toksyny = 0% (polepszacze, konserwanty, spulchniacze oraz inne trucizny, zwyczajnie co oczywiste, ich nie dodajemy).

Realizacja tego przepisu stanowi istotny prozdrowotny, przełom w żywieniu organizmu człowieka.
Dobre samopoczucie i NISKIE KOSZTY są nagrodą za tę wiedzę dla wszystkich pragnących zdrowo żyć.
3
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4979
Strona wygląda na nawiedzono-sekciarską, ale przepis nie najgorszy chyba. W łikendzik jak dostanę przypływu mocy, godnego chińczyka czy innego hindusa, to sobie takie upiekę.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 22 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 561
No te teksty o Azjatach są dobre... no ale to jest w sumie stronka instytutu naukowo-badawczego a nie sekty. Ja jeszcze tego cuda nie zrobiłem ale postaram się na dniach...
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 15479 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90594
ciekawy ten przepis

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 232 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3728
musze sprobowac tego kiedys, ale fajnie naukowo wytlumaczone
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1852 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9839
Zrobie na dniach, bo robi sie krotko i na 4 porcje bede miec
na poczatku nie chcialo mi sie nawet tego czytac
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39
Dzis zrobilem ;] bardzo dobre, polecam kazdemu ;]

Jutro tez bede robil tylko ze wiecej :D
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43246 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Czy kasza i ryż ugotowana a następnie jeszcze pieczona 50 minut w piekarniku nadal ma tak niskie ig;)?

Jakoś mnie się nie chce w to wierzyć :P
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 311 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6003
Czyżby to znowu ten oszołom, który nawiedzał fbb?

Człowiek to ogniwo pośrednie ewolucji: pomiędzy małpą a istotą myślącą.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 1977 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 27200


A ja zrobiłam z ciekawości czy będzie smakować jak zwykły ryż,tyle ze w formie placuszków. Moje "chlebki" były z kaszy jaglanej i ryżu (mieszanka parboiled i dziki) + przyprawy. Trochę się tylko pomyliłam w proporcjach, bo myślałam,że mam torebki ryżu po 100g,a później zorientowałam się, że były po 125,więc ostatecznie okazało się,że dałam 200g kaszy i 250g ryżu (bo chciałam zrobić z połowy porcji). No i powiem tak. Pierwszego dnia są bardzo chrupiące i nawet odbiegają od zwykłego ryżu, a przyprawy dodatkowo mogą nadać całości charakteru. Resztę wstawiłam w pojemniczku do lodówki i jeśli tak je przechowamy to tracą całą chrupkość po czym już faktycznie przypominają smacznie przyprawiony ryz. Ogólnie nie są złe,ale mniej roboty byłoby po prostu zjeść sobie ryz,kaszę czy nawet mieszankę jednego z drugim. Doprawić tez można Ten pomysł może się za to sprawdzić,jak ktoś chce ryż na wynos,ale nie lubi bawić się z sypkim ryżem, pojemnikami itd. Takie „chlebki” można złapać w łapę i szybko wszamać. Po prostu wygodniej.

www.pajacyk.pl
-----------------------------



----------------------------

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1485 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17897
z tym, ze taki chleb to dobra opcja dla ludzi, ktorzy musza zjesc na miescie a nie chca ciagac widelcow i pojemnikow
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

S jak Sernik

Następny temat

student na stancji - jak jeść zdrowo i smacznie ;)

Problemy ze stawami - co robić? Problemy ze stawami - co robić? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Mąka kokosowa - właściwości Mąka kokosowa - właściwości Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka! Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata! Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata! Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Kiedy robić przerwę w treningu? Kiedy robić przerwę w treningu? Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki