SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Chce przeprowadzic test...ale na czym?!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3675

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35012
Witam, w styczniu chcialbym przeprowadzic test na lamach forum, problem w tym, ze nie wiem co wybrac.
Do tej pory nie bralem za wiele kreatyny. Dotychczasowe cykle to:
TCM Olimpu 300caps nastepnie Kre-Alkalyn Olimpu a ostatnio Cell Pump 665g+Knockout 500g.
Jak widac bylo tego bardzo malo. Z dwoch cyklow bylem bardzo zadowolony, z Kre-alkalyn juz mniej.
Obecnie jestem w posiadaniu 925g Xpanda recovery. I nie wiem co do niego dokupic, zastanawialem sie nad horsepower, ale spotkalem sie z negatywnymi opiniami. No i trzeba wziasc pod, ze bardzo malo zjadlem do tej pory. Tak wiec moze nie potrzebuje tak mocnego stacka? Chcialbym aby cykl potrwal 50dni, tak wiec moze jakis jablczan dokupic czy cos? Moge przeznaczyc na to 150zl, ale zaznacze przy tym, ze najlepiej by bylo,gdyby czesc tej kwoty zostala w portfelu. Chodzi mi tu o suplement cena/jakosc najlepszy. Licze na wasze pomoc. Oczywiscie sogi beda... Narazie skupie sie na kreatynie potem pomyslimy nad reszta.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 51286
hp jest bardzo dobry co do dzialania przynajmniej w moim odczuciu bardzo sobie chwale jedynie na co mozna nazekac to na rozpuszczalnosc i smak


ja bym dokupil tcm/ka/Cp/hp do wyboru zalezy od tego ile chcesz wydac wyniki koncowe i tak beda podobne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 724 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8439
2 x Xp i będzie spoko :] przynajmniej przy końcowym efekcie niebędzie takich spekulajci ze to przez produkt X a nie przez xp itd ;]
Powodzenia

Dajcie coś wygrać

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 14655 Napisanych postów 235564 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1130813
to poleć na samym x pandzie

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35012
No wlasnie efekty i tak beda podobne... TCM Olimpu 450kapsow moge miec za 83zl. To malo w porownaniu do horsepower(140zl+12,50 za przesylke). Dlatego zastanawiam sie czy warto. Jest jeszcze jedna opcja-Nitrobolon II, nie za drogi a juz od dlugiego czasu sie przymierzam. Co wy na to?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3705 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 56036
masz 150zl
hm mzoe to byc xp+xpe,clout(ciut drozszy niz 150zl,noz,nitrobolon2 700g,
hp(ja bymbral hp),orotanine mana mzolwiwosic jest wile chocby nawet KA
olimpu w prochu

Wszędzie dobrze, ale najlepiej tam gdzie się czujesz dobrze )))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35012
A co bys polecil cena/jakosc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44860 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
bezkonkurencyjnie 2x xp. zawsze dziala.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 560 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7720
wlasnie dlatego ze chcesz to na test 2xp powinno byc ostatnim zestawem jaki wezmiesz
wyprobuj cos nowego... a nie martw sie cyklu napewno nie zmarnujesz bo czy wzialbys np. xp + hp, 2xp, xp + cp to efekt bedzie generalnie taki sam
sprobuj cos z nowych wynalazkow

alter ego...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35012
Wypiszcie mi jeszcze wiecej suplementow to bede mial troche mniejszy metlik w glowie ;)
Xpand energized-dobry przed treningiem na pobudzenie...
Calkowicie zglupialem. Czemu na rynku nie ma samego mono i nie byloby problemu?!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3705 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 56036
hp +KA
XP+XPE
NIOTRO2 +XP
CP+KA
XP+OROTONINE
CLOUD+OROTONINE
opcji jest duzo

Wszędzie dobrze, ale najlepiej tam gdzie się czujesz dobrze )))

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

HP + KA

Następny temat

CP z ??