SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Chce iść na siłke . Co i jak ;D

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 845

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 72
Witam . W maju bede miał 18 lat, waga ok 70kg wzrost 175-180 .
Ostatnio gadałem ze znajomym i postanowiłem zacząć uczeszczać na siłownie.

Nie cwiczyłem wczesniej w ogole pod wzgledem ciezarów itp , tylko co na wf w szkole i pilka na osiedlu. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach ale gdzie sie nie poradzic jak nie na forum niz czytac tysiace poradników :D To bedzie moj pierwszy cykl w zyciu a planuje narazie poczwiczyc dwa miesiace z Kreatyna i dwa miesiace na rzezbe. Znajomy kupił dla siebie ostatnio zestaw Kreatyny i B12 - dobrze wybrał?
A, To czego od was chce to powiedzenia mi co pokoleij mam robic , jaka dieta, cwiczenia, jakie odzywki itd itp :D Tez gdzies czytalem ze trzeba przed cwiczeniem spalic tluszcz - to prawda?:d

Eh, jezeli bedzie ktos chetny mi to wszystko wytlumaczyc bede bardzo wdzieczny :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 32316
Jaką kreatyna i rzeźba jeśli dopiero zaczynasz. Suplementy odstaw na parę miesięcy a rzeźbić nie masz co i długo jeszcze nie będziesz miał.
http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html 
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1278 Napisanych postów 24351 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 356406
j.w
nie myśl teraz o kreatynie ,skup się na odżywianiu , a co do diety poczytaj http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html