SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Chad Waterbury Complex - dobry trening pod SW ?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 452

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 732 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4124
Witam po pierwsze od razu zamieszczam ankietę:

1.PŁEĆ : Mezczyzna
2 .WIEK: 20
3 .WAGA: 82
4.WZROST: 177
5 .WYMIARY:
-Biceps: 38
-Klata: 111
-Udo: 60
-Talia: pas 83
6 .STAZ NA SILOWNI: prawie 3 lata
7.CEL TRENINGOWY : poprawienie swojego BF, lekka redukcja
8.UPRAWIANE INNE SPORTY : 3x tydzień MMA 3x tydzień siłownia
9.DOSTĘP DO SPRZĘTU (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : para hantli, sztanga, ławeczka, drążek + obciążenie
10 .POZIOM BF% - 15%
11 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): endomorfik
12 .WYNIKI SILOWE;
-Klata: 120 skoks
-Przysiad: 100
-Martwy ciąg: 120
13. CZY MASZ DIETĘ; [jaką, jak oceniasz jej skuteczność]? mam działa bez najmniejszych zarzutów
14.PRZECIWWSKAZANIA MEDYCZNE : brak
15. CZY STOSUJESZ ODZYWKI, SUPLEMENTY : omega-3, vitamin-multpile sport, białko treca na wszelki wypadek do ewentualnych braków w diecie


TERAZ PROBLEM:
Mam trzy cele które chce spełnić:
1---> polepszenie ogólnej kondycji ew. też dynamiki
2---> zredukowanie tkanki tłuszczowej
3---> niedopuszczenie do straty masy mięśniowej

Mój dotychczasowy trening wyglądał tak:
Pon: Plecy + biceps
Wt: MMA
Śr: Barki + Nogi
Czw: MMA
Pt: Klatka + triceps
Sob: MMA
Nd: Off

Nie był to za dobry sposób więc po miesiącu zmieniłem na:

Pon: FBW
Wt: MMA
Śr: FBW
Czw: MMA
Pt: FBW
Sob: MMA
Nd: Off

jest juz lepiej ale od przyszłego miesiące chce zmienić na trening obwodowy (w temacie)
wyglądałoby to tak:

Pon: trening obwodowy
Wt: MMA
Śr: trening obwodowy
Czw: MMA
Pt: trening obwodowy
Sob: MMA
Nd: Off

trening ten znalazłem na stronie Tmuscle.com
Jest to trening dla zawodników MMA stworzony przez Chada Waterburego.

wygląda on następująco:

Reverse Lunges, 6 reps on each leg
Romanian Deadlift, 12 reps
Good Morning, 12 reps
Front Squat, 6 reps
Military Press, 6 reps
Bentover Row, 6 reps
Floor Press, 12 reps

Odpoczynek 60 sekund i powtórka tak z 3-4 razy.

Czy wykonując zaprezentowany plan 3 razy w tygodniu osiągnę trzy cele które zamieściłem wyżej ? Oczywiście skupiamy się tylko na treningu dieta jest oczywistą.

Z góry dzieki wszystkim za rady

a poniżej zamieszczam kilka filmików

to są niektóre ćwiczenia:

FLOOR PRESS




Reverse Lunge




oraz Bent-Over Barbell Row


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 732 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4124
podbijam

Zmieniony przez - pempuszek w dniu 2009-12-16 08:28:29
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 36566 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113951
wg mnie ujdzie

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 732 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4124
miałem właśnie wątpliwości czy obiegówka 3 razy w tygodniu nie przyczyni się do spadków mięśnia.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 36566 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113951
ee

micha jak jest
to powinno być ok

suple jakieś?

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 732 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4124
Podstawa: omega-3, vitamin-multpile sport, białko Treca tylko po treningu z wodą i ewentualnie na wszelki wypadek kiedy czegoś w lodówce zabraknie :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 36566 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113951
styknie
w sumie to jak michę masz to się nie martw

ja osobiście bym tak ćwiczył

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 732 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4124
ok dzieki.

stosować progresje ?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 36566 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113951
no ja bym co obwód dodawał ileś kg

a ile? to zależy od Twoich możliwości

no i progresja co 1-2treningi chociaż o 2,5kg

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 732 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4124
w sumie cały trening opiera się na dwóch hantlach :) więc mysle że zaczne od 10 kg na rękę i będę dodawał co trening to 2,5 na rękę :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 36566 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113951
styknie

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chce zebyscie icenili moj plan na mase...

Następny temat

przysiady / mc po wycieciu kawalka lakotki?

Fit Family - Kasia i Damian Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka Węglowodany w trakcie treningu: tak czy nie? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki Pigwa i jej cenne właściwości Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Kłopoty Pauli i Piotrka! Trening na masę - 5 złotych zasad