SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Cardio z rana, siła po południu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 382

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 875
Witam.
Jestem początkującym (miesiąc stażu na siłowni) mężczyzną lat 25, wzrost 180cm, waga 78kg, tkanka tłuszczowa to ok 20%...
Moim celem jest zbliżyć się jak najbardziej do wyglądu facetów np. z okładek MH (tak więm photoshopy lekkie, suple, lata treningu itd. dlatego mówię o zbliżeniu się choćby).

Obecnie dietę mam ułożoną na lekką redukcję (wyliczone kalorie, jak i poszczególny rozkład składników, 5 posiłków itd.), rozpoczynam właśnie trening (naprzemiennie): 3x w tyg cardio+ABS i 3x w tyg mięśnie (klata+bic, plecy+tric, bary+nogi).

Zapału mam od groma, jak i czasu. Założyłem ten temat w celu uzyskania porady/odpowiedzi na jedno pytanie: czy ma sens rozpoczęcie jednak treningu na zasadzie: 5x w tyg. rano na czczo cardio (lubię je uprawiać) + 3x w tyg. po południami trening masowy co drugi dzień, przy diecie na lekki plus kaloryczny?
Czy w ten sposób mógłbym osiągnąć lepsze, szybsze wyniki? Tzn. budować mięśnie jednocześnie tracąc BF (chcę z nim zejść do 10-12%).

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 2034 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 19955
Nie ma możliwości redukowania i budowania masy, najpierw zredukuj a później masuj, ABS odpuść ;)
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2091 Napisanych postów 36156 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260729
Za dużo tych treningów.
Co zrobisz ,gdy redukcja przystopuje? Nie można w nieskończoność ścinać kcal i dodawać systemów energetycznych.

3x trening siłowy i 2x aeroby PO treningu.
Do tego lekki deficyt kcal i tłuszcz będzie leciał aż miło.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do oceny

Następny temat

PLAN TRENINGOWY - Korekta

Kreatyny ranking - najlepsza kreatyna Aminokwasy ranking - najlepsze aminokwasy Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne