SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

CZY NIE ZA DUŻO TYCH ĆWICZEŃ ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1040

napisał(a)
Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 313 dni Przeczytanych tematów 1276
Witam.Staż siłowy mam już 6 miesiąc ,2 razy w tyg (3 czasami w domu) robiąc wszystkie partie na raz.Obawiam się ,że trochę mam za dużo ćwiczeń.Co sądzicie o takich ćwiczeniach ?
Również pytanie mam ,jakie partie pierwsze robić ? Bo zawsze robię NOGI/PLECY/KLATA,BARY,BIC,TRIC ,chcę żeby ktoś poradził dobrą kolejność i napisał dlaczego tak.

Na początek:
20 brzuszków

NOGI:
PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 2x20
WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY 4x15

KLATA:
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 8x10
WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 8x10
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 8x10

BARKI:
Unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x20
Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3x20
Unoszenie ramion w przód ze sztangą 3x10
Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3x10
Unoszenie hantlami odworotne do góry 3x10

PLECY:
Podciąganie końca sztangi leżąc 4x10
Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 10x10
Przyciąganie klamer wyciągu górnego 4x10
Ściąganie drążka za głowę 5x10
Przyciąganie z góry na dół na maszynie siedząc 7x10
Przyciąganie do siebie na maszynie siedząc (2 różne chwyty) 4x10 /4x 10



BIECEPS+TRIECEPS
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 4x10
UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 4x10
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU” 2x10
UGINANIE RAMION PODCHWYTEM STOJĄC-Z RĄCZKĄ WYCIĄGU 4x10
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU W PŁASZCZYŹNE POZIOMEJ STOJĄC 3x10
WYPROST RAMIENIA (CIĄGNIĘCIE LINKI NA DÓŁ) TRIECEPS 5x10
WYPROST RAMIENIA (CIĄGNIĘCIE DRĄŻKA NA DÓŁ) 4x10
ĆWICZENIE RĘKI NA ZMIANE HANTLAMI (1 RĘKĘ Z HANTLĄ TRZYMAM PRAWIE NA ŚRODEK,2 POMPUJE I TAK NA ZMIANE) 4x10

Trochę tego jest hehe
Dzięki za pomoc !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5073 Napisanych postów 95906 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 755618
To chyba go robisz ze 4 godziny, jak robisz taki trening to pewnie nie używasz odpowiednich ciężarów, więc machanie od tak sobie za wiele Ci nie da zacznij od artykułu pierwszy rok treningów http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 36989 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 271788
Porażka. Tutaj nawet nie ma czego przebudowywać. Przy Twoim stażu polecałbym FBW, z którego wyciągniesz najwięcej zysków. Czy zastosujesz się do rad to już Twoja decyzja.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1817 Napisanych postów 43148 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 370039
Bardzo słaby plan treningowy i w ogóle taki bez ładu i składu. MAsz w postach podiweszonych dobre plany treningowe.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 313 dni Przeczytanych tematów 1276
Zrozumiałem ,że robię za dużo ćwiczeń.
Czas się zabrać za FBW


Zmieniony przez - pytoN9 w dniu 2017-09-19 12:57:06
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 36989 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 271788
pytoN9
Zrozumiałem ,że robię za dużo ćwiczeń.
Czas się zabrać za FBW



Zmieniony przez - pytoN9 w dniu 2017-09-19 12:57:06


Zgadza się. Zamiast stymulować mięsnie do wzrostu to je niszczysz. Ja robię mniej ćwiczeń a mam staż ponad 8 lat.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 313 dni Przeczytanych tematów 1276
ronie220
pytoN9
Zrozumiałem ,że robię za dużo ćwiczeń.
Czas się zabrać za FBW





Zmieniony przez - pytoN9 w dniu 2017-09-19 12:57:06


Zgadza się. Zamiast stymulować mięsnie do wzrostu to je niszczysz. Ja robię mniej ćwiczeń a mam staż ponad 8 lat.




Trening FBW będę robił we Wtorek i Sobote.

A
Nogi:
-Przysiady na sztandze
Plecy:
-Martwy ciąg
-Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki
Klatka piersiowa:
-Wyciskanie sztangi leżąc na maszynie
-Rozpiętki
Barki:
-wyciskanie żołnierskie sztangi
Bicepsy:
-Uginanie ramion ze sztanga
Tricepsy:
-Prostowanie ramion na wyciągu


B
Nogi:
-Przysiady na sztandze
Plecy:
-Wiosłowanie sztanga
-Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki
Klatka piersiowa:
-Wyciskanie sztangi leżąc na maszynie
-Wyciskanie sztangielek, skos górny
Barki:
-Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia
Bicepsy:
-Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem
Tricepsy:
-prostowanie ramion ze sztangą od czoła leżąc na ławce

Jak mam zacząć ? Ile powtórzeń i jaki ciężar dobrać ? Przypominam ,że zależy mi na masie mięśniowej.


Zmieniony przez - pytoN9 w dniu 2017-09-20 20:33:10
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 36989 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 271788
W B zrób wykroki zamiast przysiadów i tam przenieś martwy ciąg, bo na jednej sesji z siadami będzie cięzko.
3-4 serie po 8-10 powtórzeń będzie ok.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 313 dni Przeczytanych tematów 1276
ronie220
W B zrób wykroki zamiast przysiadów i tam przenieś martwy ciąg, bo na jednej sesji z siadami będzie cięzko.
3-4 serie po 8-10 powtórzeń będzie ok.


Już zmienione:
A
Nogi:
-Przysiady na sztandze
Plecy:
-Wiosłowanie sztangą
-Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki
Klatka piersiowa:
-Wyciskanie sztangi leżąc na maszynie
-Rozpiętki
Barki:
-wyciskanie żołnierskie sztangi
Bicepsy:
-Uginanie ramion ze sztanga
Tricepsy:
-Prostowanie ramion na wyciągu


B
Nogi:
-Wykroki ze sztangą
Plecy:
-Martwy ciąg
-Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki
Klatka piersiowa:
-Wyciskanie sztangi leżąc na maszynie
-Wyciskanie sztangielek, skos górny
Barki:
-Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia
Bicepsy:
-Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem
Tricepsy:
-prostowanie ramion ze sztangą od czoła leżąc na ławce


A od jakich obciążeń zacząć ? I ile czasu robić przerwy od serii ?


Zmieniony przez - pytoN9 w dniu 2017-09-21 16:40:27
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 36989 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 271788
W zestawie A zostaw już tylko to wiosłowanie na plecy.

Nie wiem ile dźwigasz, więc nie doradzę. Ale generalnie tak, by wszystkie serie robić z zapasem na conajmniej 2-3 ruchy. Później można stopniowo zwiekszać.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 313 dni Przeczytanych tematów 1276
ronie220
W zestawie A zostaw już tylko to wiosłowanie na plecy.

Nie wiem ile dźwigasz, więc nie doradzę. Ale generalnie tak, by wszystkie serie robić z zapasem na conajmniej 2-3 ruchy. Później można stopniowo zwiekszać.



Myślę ,że można dodać przenoszenie sztangielki zza głowę do zestawu A żeby była zgodność po 2.
Z początku mam zacząć od normalnych ciężarów a w następnym treningu dokładać ? Czy w trakcie treningu przy seriach ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

siatkówka sezon

Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy...