SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 196001

Ankieta

napisał(a)
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31442
na pewno szybciej bedzie jak sam przetlumaczysz.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 602
Hej Wodyn,
Ja mam na okrecie taka brame do ktorej podczepiam drazek i jakos idzie, troche musze kombinowac ze stojakami, ale najwazniejsze ze twoj plan dziala.
Pozdr
napisał(a)
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31442
wstaw kiedys foto - chetnie zobacze ten wynalazek

pozdr

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 510
Hej,

2 pytania dotyczące planu z YT:

Jak dobierać ćwiczenia na pozostałe partie?
Od pierwszego tygodnia atakować z maksymalnymi obciążeniami?

Pozdrawiam!
napisał(a)
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31442
NIGDY NIE ROB MAX OBCIAZEN OD PIERWSZEGO TYGODNIA
Zreszta tak zaprogramowalem liczbe powtorzen zeby to utrudnic - wyzsza liczaba powtorzen w pierwszym tygodniu - nizsza w drugim itd a w ostatnim najnizsza - wiec takze najwieksze ciezary

co do liczby powtorzen - ciezar doieraj tak zeby miec moze ze 1-2 powtorzenia w zapasie

2 tygodnie srednio
2 tygodnie ciezko
2 tygodnie bardzo ostro [ale bez zadnych wymuszonych powtorzen z czyjas pomoca]


co do pozostalych partii -

plecy:
http://www.sfd.pl/PLECY_w_splicie_wg_Wodyna-t513602.html

mozesz odniesc sie do :
http://www.sfd.pl/BLOG_No_Retreat_No_Surrender!_Reactivation-t655575.html 

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 602 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2370
Witam, od poniedziałku jadę planem z pierwszej strony.
Krótkie pytanie.
Jakie robić przerwy między seriami i miedzy ćwiczeniami?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 6283 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 131166
darek rob przerwy takie, zeby zlapac oddech i chwile odpoczac, ale bez przesady

musisz sam wyczuc ile potrzebujesz, 2 minuty czy dluzej

WODYN a ja juz zadam pytanie na przyszlosc

patrzac w kalendarz kazdy widzi, ze 1 listopada wypada w poniedzialek

wiadomo z czym sie to wiaze (w przypadku osob, ktore nie maja swojej silowni w piwnicy)

i co teraz, czy poprostu odpuscic 15ki i w srode dychy robic, czy w srode zrobic zalegle pietnaski, w piatek dychy itp?

Zmieniony przez - _zwierzu_ w dniu 2010-10-21 15:16:52
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1281 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18579
nie ma odpszczania 15 ! one być muszą, wieć poprostu przesuwasz je na kolejny dzień. a we wtorek nie dasz rady ?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 6283 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 131166
nie, a mozna tak robic bez regeneracji dzien po dniu? wtorek, sroda i piatek?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 345 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13861
Nie lepiej zrobić.

wt
czw
sb

?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BARDZO WAZNE!!!

Następny temat

wasze zdanie please!!! WAŻNE

Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Czekoladki low carb a'la kinder country Czekoladki low carb a'la kinder country Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Sernik cytrynowy 182 kcal. Sernik cytrynowy 182 kcal. Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie