SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CO ZAMIAST WINSTROLU??

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6731

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 80
Witam Wszystkich,

mam prośbe czy ktoś mógł by mi doradzić jakąś alternatywe do winstrolu.
jak widzicie jestem totalnie zielony jesli chodzi o doping. Swoją przygode z silownia zaczołem kilka lat temu. nigdy nie stosowałem dopingu. w hcwili obecnej podjolem decyzje aby pojsc krok dalej i poprawic definicje. za 2 miesiace bede mial moje 30 urodziny wiec chcial bym wyglądać lepiej niz kiedy kolwiek.
jak już wspomniałem mam prawie 30 lat, moja obecna waga 98 kg przy 183cm wzrostu. bardzo prosze o pomoc i jakieś rady. Mam na mysli co brac, ile i jak długo.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94065 Napisanych postów 363906 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1667502
ankieta działu

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 266 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12279
1. Ankieta.
2. Czemu wino (solo?) na 1 cykl?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 80
1. WIEK:30
2. WAGA:98
3. WZROST:183
4. WYMIARY:
-biceps:42
-klatka:117
-udo:??
-talia:96
5. STAŻ NA SIŁOWNI:7 LAT Z PRZERWAMI - 8 MIESIECY BEZ PRZERWY
6. DIETA: POSILKI 5 RAZY DZIENNIE, WSZYSTKO GRILOWANE LUB NA PARZE
-białko:
-węglowodany: