SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

CKD - fakty nie mity by qaz

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 641354

Ankieta

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 194 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 988
pieczywo pelnoziarniste razowe, odtluszczony zolty ser, chudy twarog, jajka, ser mozarella, kefir, maslanka, jogurt naturalny(0%tluszczu), kurzy lub indyczy cycek, losos , tunczyk w sosie wlasnym, pol kubka mleka 0,5%dziennie, kawa, brokuly, fasolka zielona i zolta, soczewica, oliwa z oliwek lub olej z pestek winogron, serek homog. 0% tluszczu, jablka, papryka czerwona, serek wiejski light, grapefruit - ktoras z tych rzeczy jest niedozwolona na ckd?nie pytam o proporcje, ale o produkty. dzieki za odpowiedz

emka2

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1539 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 54236
nie ma niedozwolonych rzeczy praktycznie.chodzi o to żeby nie przekraczać 30g węgli dzinnie.z tych prodktow ktore wymieniłaś jest troche zawierających znaczą ilość ww i tych pownno się unikać.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1539 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 54236
pieczywo pelnoziarniste razowe, kefir, maslanka, jogurt naturalny(0%tluszczu, pol kubka mleka 0,5%dziennie, fasolka zielona i zolta, soczewica, serek homog. 0% tluszczu, jablka, papryka czerwona, serek wiejski light, grapefruit

te wyżej produkty nie są najlpsze na diecie ckd.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 194 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 988
a czy mozesz w takim razie napisac jakie sa korzystne?nie mam czasu przeczytac wszystkich info na ten temat, bo to przeciez rzeka, a podejrzewam,ze mozna to ujac w kilku zdaniach?
mozesz zerknac na przykladowy dzienny jadlospis?:
sniad: 2 jajka na twardo
2sniad: pol kostki twarogu chudego, 20 pistacji czy innych orzechow
obiad: pol piersi z kurczaka na oliwie i brokuly
przekaska: serek wiejski light(3%tluszczu)
kolacja:tunczyk w sosie wlasnym lub filet z lososia(standardowa kostka)z zielona fasolka albo brokulami

gdzie moge znalezc link do wyliczenia wegli , bialka itp?
dzieki za odpowiedz

emka2

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 194 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 988
i moze jeszcze jakas rozpiska zawartosci wegli w poszczegolnych produktach, bede wdzieczna

emka2

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2790 Napisanych postów 55731 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 586774
http://www.sfd.pl/temat40963/ 

Moze byc?

Moderator działu Odżywianie

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 644 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8193
ponawiam

-====TKD====-

wzrost: 172
waga: 60

BMR: 60 x 24 = 1440
średnio aktywny 1,2 x 1440 = 1728

bialko: 2,2 x 60 = 132 g x 4 = 528 kcal
weglowodany: 30g x 4 = 120 kcal
tluszcze: 1728-528-120 = 1080 kcal co daje 120g

---------------------------

trening wyglada skrotowo tak:
na rzezbe
Trening-Aeroby-Trening-Aeroby-Trening-Wolne(ewentualnie aeroby)-Wolne
dzien 1: nogi i barki
dzien 2: klatka i tricepsy
dzien 3: plecy i bicepsy
na brzuch, dzien w dzien 6stka Weidera
Aeroby to bedzie trucht od 30-60 min

przez czas wprowadzenia (14 tyg, ww do 30g) bede robil ACT (by sie nie przemeczac, niech sie moj organizm przyzwyczai, a potem jak juz rusze to przed i po treningu, zgodnie z zalozeniami TKD wegle

ladowani, raz na 2-4 tyg jak bede mial taka potrzebe

------------------------------

i nie wiem teraz tylko czy jestem srednio aktywny czy aktywny ? (pracy nie mam obecnie, cwiczyc bede 3 razy w tyg nie liczac aerobow wiec chyba srednio

PROSZE o sprawdzenie czy poprawnie obliczylem, dietka TDK
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 810 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5882
Witam

Od jutra chciałbym rozpocząć CKD - trenuję już kilka lat, już zbijałem wagę - szło to raz dobrze raz źle - dieta jako tako ułożona - mam problemy z niewystarczającą ilością tłuszczu - ale coś jeszcze wymyślę

Mam następujący problem -chodzi o treningi - wypadało by mi w pon robić aeroby, wtorek, środa siłownia, czwartek aeroby, piątek aeroby a rano w sobotę siłownia i wtedy już początek ładowania - może tak być ?

Fotograf, fotoreporter - potrzebujesz PROFESJONALNEGO fotografa??? - gciepiel@wp.pl

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 6889 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 100566
w sobote po siłowni ładowanie, jsen że może tka być
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 6889 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 100566
quazar jaką kreatyne i którego gainera polecasz na łądowania z tych tanich oczywiście
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Białko przed snem - tuńczyk czy odżywka?

Następny temat

Białko 70% z Allegro???