SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

CKD - fakty nie mity by qaz

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 606018

Ankieta

napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 723 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
pocaluj mnie w oko JA MAM DYORTGRAFIE I KONICE NIC NA TO NIE PORADZE ,WIEC FLY AWEY MEN
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1349 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7751
quazar podales 3 dniowy system treningowy a jesli chcialbym robic aeroby codziennie, bo zawsze robie aeroby w dni treningowe,
czy nie mozna podciagnac tego do 4-5 dni? tzn treningu, mimo wszystko art za***isty wszystko ladnie i czytelnie brawo,
btw- zastanawiam sie skad ty masz taka wiedze

Moje fotki:
http://www.sfd.pl/temat188375/
pozdrawiam

napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 723 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
Wiedza--> kisazki,doswiadzczenie(2 lata na ckd)
Jasne mozesz ,rob trening taki jak dla kobiet rozpisalem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2060
Czytałam wiele Twoich wypowiedzi na forum i wydajesz mi się najbardziej kompetentna osoba, chciałaby Cię prosić o pomoc, ułożyłam dietę i chciałabym żebyś ją ocenił, albo zaproponował zupełnie coś innego. Tylko nie wysyłaj mnie do lekarza, bo niestety dietetycy w Polsce są jeszcze na etapie „dużo owoców, zero tłuszczu”.
Mam 22 lata, jestem kobieta, nie jem mięsa nawet rybiego (i nie chce go jeść), ale jem przetwory mleczne i jaja. Od zawsze byłam na diecie wysoko węglowodanowej, praktycznie same owoce i warzywa, pieczywo ryżowe/żytnie, jajka 2xw tygodniu, trochę sera i jogurtów (z reguły około 800-1000 kcal dziennie), raz w tygodniu głodówka-tylko woda. Pomimo ćwiczeń fizycznych, co drugi dzień, (ale wieczorem) i basenu oczywiście nie mogłam pozbyć się tłuszczu. Przy wzroście 160cm, 53 kg.
Przez złe odżywianie, trafiła do szpitala na wakacjach, z zapaleniem wątroby i trzustki i kamicą żółciową- tak mi się wydaje, że przez złe odżywianie, bo podobno przez to ze nie jadam tłuszczu i woreczek żółciowy nie był opróżniany systematycznie żółć zagęściła się w kamienie. Wycieli mi woreczek i kazali przejść na dietę lekkostrawną, tylko białe czerstwe pieczywo, z owoców gotowane jabłka, warzywa tylko gotowane i to bez strączkowych, zapustnych i ostrych (typu papryka rzodkiewka), wszystko odtłuszczone, z jaj tylko białko. Oczywiście przytyłam na tym jeszcze bardziej i straciłam miesiączkę.
Tak miałam jeść 3 miesiące, ale przedłużyło się to do 0,5 roku, bo wymiotowała przy każdej próbie powrotu do normalnego jedzenia. Od 3 miesięcy jem już normalnie, no może za wyjątkiem tłuszczu- za duża ilość orzechów czy czegoś takiego i albo biegunka albo cały dzień wymiotowania. Miesiączką pojawiła się. Lekarz zapytany czy mam się jakoś szczególnie odżywiać powiedział ze nic smażonego i tłustego i zero alkoholu do końca życia, bo mam uszkodzoną trzustkę, (gdy przewód był zablokowany kamieniem, zaczęła się sam trawić tak to jestem zdrowa).
Chciałabym żebyś pomógł ułożyć mi dietę, chciałabym stracić trochę tłuszczu, próbowałam z ta dietą CDK ale nie mogę jeść tyle tłuszczu, ale może jakąś mniej drastyczną, ale też niskoweglowodanową.
Mam 22 lata, 160 cm, 57 kg.
Od pół roku nie ćwiczę już wieczorem, ale tuż po przebudzeniu (areoboxing 30min, potem calanetiks 30min, rozciąganie 15 min) co drugi dzień( czyli 3-4razy w tyg.) i raz w tygodniu basen 45min (70 długości), co do ćwiczeń to już raczej nie znajdę czasu chyba że jeszcze jeden basen, na więcej bo studiuje dziennie i pracuje 3 razy w tyg. +weekend (praca siedząca).
kawy ni emoge n apusty żołądek wiec odpada przed ćwiczeniami.
57x 24x0,9x1,1=1354 – 10% = 1218
b – 2x57=114g 456kcal
t – 50g 450 kcal
w- 312 kcal 78g

10.00 75g ser biały chudy,
13.00 jajko, 20g surówka,
16.00 75g ser biały chudy, 20g surówka
19.00 50g ser białycudy, 150g jogurt owocowy słodzony aspartamem
21.00 odżywka białkowa serwatkowa (80%)
Za każdym razem do sera dodaje otręby pszenne, płatki owsiane, orzechy (kokos, migdały, sezam),nasiona słonecznika, siemię lniane. Surówka to starte surowe: marchew, korzeń pietruszki, seler. Wiem, że ten jogurt to naciągana sprawa, ale chciałam cos dla urozmaicenia smaku, jak każesz to wywalę. Nie przeszkadza mi ciągłe jedzenie sera o ile to mi nie zaszkodzi ta ilość .Z góry bardzo dziękuje za cierpliwość, wiem ze ługo.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1349 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7751
hehe chcialem zedytowac a ty juz odpisales:), jakie przerwy (czasowe)miedzy cwiczeniami/seriami bo nie zauwazylem
za pare dni zarzuce sobie efke...chyba to nie jest zly pomysl bo charuje jak wol na tej silowni, i jestem troche wyczerpany potem przez reszte dnia.


Zmieniony przez - fenix... w dniu 2005-02-04 17:47:38

Moje fotki:
http://www.sfd.pl/temat188375/
pozdrawiam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2060
prosze o pomoc guzazra, z góry dziekuje.
napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 723 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1349 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7751
co 4h chciales chyba napisac, chyba ze to jakis nowy slang
dzieki quaz

Moje fotki:
http://www.sfd.pl/temat188375/
pozdrawiam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2060
sorry , qazara
napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 723 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
Spokojnie do zadnego lekazra cie nie wysle a juz napewno nie do dietetyka ,dla ciebie dobrym wyjsciem bedzie skd z iloscia ww kolo 60-80 g dzienie przyzyjmy sie diecie

10.00 75g ser biały chudy,

Czemu tak pozno snaidanie,o ktorej wstajesz ja widzial bym to tak ,jogurt naturalny zmieszany z orzechami,otrebami i platakami,oraz jagodami i malinami

13.00 jajko, 20g surówka,

2-3 jajaka ,surowka

16.00 75g ser biały chudy, 20g surówka

piers z kurczaka ,150g surowki z kapusty kiszonej i marchwi zalanej oliwa z oliwek

19.00 50g ser białycudy, 150g jogurt owocowy słodzony aspartamem

Losos parowany z zparowanymi brokulami

21.00 odżywka białkowa serwatkowa (80%)

oki ,do tego wpan rano i na noc po 1g,tran 5g ,multiwitamina,piejmy wode 3-4l i zielona cherbate do posilko(w lisciach )
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Białko przed snem - tuńczyk czy odżywka?

Następny temat

Białko 70% z Allegro???

Leksykon suplementacji: Gotu Kola Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć? Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Kłopoty Pauli i Piotrka! Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki