SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Bula0160/ sw + siła + masa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5680

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 408 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11544
Witam!
Postanowiłam założyć pierwszy swój dziennik, aby zwiększyć motywację i pokierować się uwagami kolegów :)

DANE:
wiek: 17
płeć: M
wzrost: 180cm
aktualna waga: 80kg

STAŻ:
2lata siłownia + pół roku Muay Thai

AKTUALNE WYNIKI:
przysiad: 100x5
wyciskanie: kiedyś 100x3 aktualnie 80x3
martwy: 160x5


DIETA:
1. płatki owsiane+wiórki+rodzynki+jogurt nt
+(czasami) oliwa bądź serek wiejski lub 2-3jaja
2. kanapka z chlebem razowym + suszona kiełbasa (krakus) + owoc
3. twaróg półtłusty + na zagryskę zwykły jogurt
4.przed treningiem - kasza/ryż/ziemniaki+warzywa+pierś
5. to co w 4
6.4-5 jaj bądź makrela wędzona, lub serek wiejski+ czasem oliwa/migdały
warzywa i owoce wrzucam codziennie do jadłospisu, spontanicznie.

odżywki/suple:
aktualnie bcaa + białko (okołotreningowo)
wkrótce zamierzam wrzucić stacka bądź boostera i może spalacz jakiś

TRENINGI:
treningi siłowe 2 razy w tygodniu, dodatkowo sw 2-3 razy


Plan:
A
Podrzut jednorącz
Przysiady ze sztangą na barkach
Wyciskanie sztangielkami/sztangą leżąc
Wiosłowanie sztangielką

B
Zarzut siłowy
MC
Podciąganie podchwytem
Pompki na poręczach
Wszystko 5x rampa prócz poręczy i drążka.

Jak widać plan z body-factory made in Knife , realizowany czwarty miesiąc, zastanawiam się nad zmianą planu nie wiem czy push/pull byłby dobry jeśli trenuję sw jeśli nie to kolejny plan Knifa

Zdjęcia zrobię dziś po treningu :)


Krytyka i porady, zwłaszcza to drugie, mile widziane.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1434 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29757
Siemka,

Wiesz co , jeżeli trenujesz taja 2 razy w tygodniu to spokojnie możesz je potraktować jako aeroby..bardzo dobre aeroby
Swego czasu kiedy również miałem 2 razy w tygodniu sw , spokojnie wyrabiałem z 4 dniowym splitem. Porządna dieta , regeneracja na dobrym poziomie i spokojnie ciśniesz :)

Przy 4 treningach taja + 4 treningach na siłce --> wtedy dopiero miałem problemy..aby utrzymać wagę , ale nie ma co się dziwić(stare dobre czasyjadło się pizzę kilogramami , a się nie tyło...) , brak chęci do treningów na siłowni , jedynie co chciałem po sw zrobić to dobrze zjeść i się położyć.

Tak więc przy takiej aktywności dieta musi być bardzo dobra i nie ma bata aby nie było pozytywnie.

Będę zaglądał , powodzenia

Pozdro!
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 408 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11544
Po dzisiaj wykonanym treningu stwierdzam spadek...
W sumie norma bo obciąłem kcal ze wzg na zmniejszenie bf.

Uwagi w dzisiejszym treningu!
Najpierw zarzut - okropny skwar zrobione 4serie rampą ok 5 na 1pow i 2 podejścia nie udane;/ wykończenie 80%CM 3pow.
mc - było ok do 3serii potem SZOK!
Od temp i mega potu sztanga wyleciała z rąk i teraz mam stłuczonego małego palca trzeba zmienić ciąg z sumo na klasyk i dokupić magnezję.
pompki - 5serii ok od 8do 6pow powolne ruchy.
drążek zmieniony podchwyt na nachwyt i 3serie od 6do 4pow
na koniec odpał aby spompować bica metodą 7x7x7

Reasumując:
Trzeba zmienić plan treningowy i mam pomysł aby zmodyfikować dotychczasowy plan :
A
Podrzut jednorącz - oburącz (push press)
Przysiady ze sztangą na barkach - zostają (wyelminowanie podkładek)
Wyciskanie sztangielkami/sztangą leżąc - zostaje raz sztanga raz sztangielki
Wiosłowanie sztangielką - sztangą

B
Zarzut siłowy - high pull
MC sumo - klasyk
Pompki na poręczach - zostają
Podciąganie podchwytem - nachwyt

Dodatkowo myślę o dodaniu wycisku wąsko do B i uginaniu ramion do A
Jednak kiedyś Knife miał zastrzeżenia co do tego ale po paru miechach treningów myślę że mogę ciu zwiększyć objętość.

A opcja 2 to push/pull (zawsze chciałem spróbować ale nie było okazji

Proszę o rady.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1434 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29757
Co Cię nie zabije to Cię wzmocni
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 408 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11544
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 408 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11544
Wpis za wczoraj bo późno wróciłem ^^

Tak więc wczoraj wpierw szkoła potem sw, wiadomo że sezon bez koszulek na treningach bo za gorąco ^^
troszkę się wkurzyłem i doszedłem do wiadomości że zrzuce 5kg (do 75) aby do minimum zredukować tłuszcz na redukcję przewiduję nowy plan na siłkę od zaniżonych ciężarów to myślę nie będzie tak źle (oby) :P
Co do treningu sw to było ciężko, pewno od gorąca nie mogłem dać z siebie wszystkiego przez ten skwar, no trzeba do niego przywyknąć ;)
Jutro podam nowy plan którym pojadę (push/pull) .
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 408 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11544
27.05.12 Pierwszy dzień treningu nowym planem :

A
Podrzut oburącz (push press) 20/30/40/50/60 i teraz mam problem z nadgarstkami :( a poszło by więcej ale ból straszy - rady? help :(
Przysiady ze sztangą na barkach 40/50/70/84/94 poszło ok ale nie wiem jak rozstawiać stopy, chodzi o kąt czy też może równolegle?
Wyciskanie sztangą leżąc - 30/35/45/50/55 - będzie szło ostro w górę ;]
Wiosłowanie sztangą (pendley rows) 30/40/50/60/70 - super się je robi będzie siła ^^
uginanie ramion ze sztangą 20/30/20 zobaczymy jak będzie z regeneracją czy zostawić czy zmniejszyć seri.

Wyszczególniłem zapytania, pozdrawiam :)


Zmieniony przez - bula0160 w dniu 2012-05-27 17:25:02
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Podrzut oburącz (push press)- chyba pomieszały Ci się 3 ćwiczenia. Robisz samo wybicie, wyciskopodrzut czy podrzut?

Stopy na szerokość barków, palce skierowane na zewnątrz.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 408 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11544
Masz racje ;P
Push press, czyli wyciskopodrzut

I co do niego to ból nadgarstków można by zniwelować poprzez zmianę wyprowadzania sztangi z karku zamiast jak ja to robię z klatki?
Czy muszę pracować nad chwytem?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
To robisz wyciskopodrzut czy wybicie? W wybiciu masz typowo olimpijski odwrócony nachwyt i mocno wykręcone łokcie, w pp są bardziej pod sztangą i mniej obrywa się nadgarstkom.

Możesz robić z karku, ponoć łatwiej jest się nawet nauczyć, ale moim zdaniem nadgarstki szybko się przyzwyczają. Trzeba jest tylko rozciągać, ewentualnie zgoogluj dłoniołamacze Wodyna czy jakieś ćwiczenia na upper body flexibility, ale wątpię, żeby to było konieczne.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 408 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11544
Robię wyciskopodrzut.

W takim razie spróbuję zza karku robić a jak nie pomoże to dłoniołamacze
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka podst. pytan od nowego

Następny temat

Trening dla początkującego na siłowni.