logo
zamknij zamknij

Budowanie pośladków

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 801

0 5 0
napisał(a)
Mejkson
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 67
Witam :)
Moim priorytetem jest zbudowanie silnych, dużych pośladków z tym że nie chce rozbudowywać żadnej innej partii mojego ciała za bardzo. Moje ciało ma skłonności do zbierania tłuszczu (to zapewne przez niedoczynność tarczycy między innymi)
Stosuje dietę carb cycling. W dni gdy nie mam treningów jem mniej węglowodanów, wszystko równo z zapotrzebowaniem, a w dni gdy trenuje nogi i pośladki jem więcej kalorii, w tym wiecej węglowodanów. Gdy trenuję inne partie ciała też jem równo z zapotrzebowaniem.
Ze względu na moją pracę trenuję raz w tygodniu te pośladki, ale za to porządnie (po tygodniu czuje pełną regenerację). Ćwiczę na siłowni z ciężarem pozwalającym zrobić max 10-12 powtórzeń, czyli dosyć duży ciężar. I teraz moje pytania: czy powinnam coś zmienić?
Czy ćwiczenia z gumą oporową w budowaniu pośladków są podobnie działające jak ćwiczenia z ciężarem? Jak mogę przyspieszyć progres?
Z góry dziękuję za rady :)
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Lexi_
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 37 Napisanych postów 528 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9503
"Ćwiczę na siłowni z ciężarem pozwalającym zrobić max 10-12 powtórzeń, czyli dosyć duży ciężar." to akurat nic nie znaczy, bo ja np. niektórych ćwiczeń bez ciężaru nie zrobię 10 powtórzeń, a MC na 50 kg zrobię i 30, więc wypadłoby wymienić te ćwiczenia i obciążenia. no i ankietę z działu jeśli chcesz porad.
a o idei budowania samych pośladków nie będę się wypowiadać w sumie.
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 936 Napisanych postów 12040 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157463
napisz jak wygląda Twój plan treningowy, jaki masz staż, jak dlugo robisz ten trening
wiecej o diecie tez by sie przydalo
najlepiej wypelnij nasza ankiete
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

silviaa1- problemowa redukcja

Następny temat

Kilka problemów

Niesportowe wyznania Kamili Rutkowskiej

Prohormony - sterydy w kolorowych opakowaniach

Leksykon suplementacji: l-cytrulina

Kolejność wykonywania ćwiczeń a rozwój mięśni

Zapraszamy na Debiuty PZKFiTS 2018

Wapń w diecie bezmlecznej

“Wielki” trening Aliny i Alusi!

Wady i zalety treningu dzielonego: partia raz w tygodniu