SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Budowanie masy i poranne bieganie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2876

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 93 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8007
Czy ktos z was ma jakies doswiadczenia z robieniem masy i bieganiem (rano, na czczo)?
Zapoznalem sie juz wczesniejszymi postami na ten temat i widze, ze wiekszosc ludzi jest przeciwna (nieliczne glosy za bieganiem w sumie tez maja mocne argumenty).
Jednak to wszystko teoretyzowanie a tak naprawde robil ktos takie polaczenie?

170cm, 71kg, 23 lata

Moja propozycja:

Treningi na silowni - Pon, Sr, Pt - masowe ale nie zalezy mi na ogromnych przyrostach a na harmonijnie zbudowanej sylwetce, nie stosuje supli, ale jest dobra dieta masowa

Bieganie - Wt, Czw, Ndz - dni bez silowni, rano, na czczo, przed sniadaniem, tempo oczywiscie umiarkowane o czym bylo juz wiele razy (65% cardio max), na poczatku szybki marsz, pozniej marszobiegi, bieg, cel -

Cel biegania: przede wszystkim poprawa kondycji(ciagly bieg przez 30-35min - tempo umiarkowane), rozruszanie i dotlenienie organizmu (zrzucenie tluszczu raczej nie wchodzi w gre jako ze robie mase), malo mam ruchu wiec propozycja wydaje mi sie to sensowna

Kiedys chyba si2uel pisal o tym ze dobrze wywazone aeroby i trening masowy ida w parze, ale nie moge znalezc tego posta.
Dam SOGI za pomocne wypowiedzi, juz wkrotce zrobie abona

pozdrawiam serdecznie forumowiczow
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
Ida, ida tylko wszystko zalezy od diety (bilans kaloryczny musi byc na +) i Twojej przemiany materii. Jak z natury jest szybka to nalezaloby unikac kazdego dodatkowego wysilku. Jak jest wolniejsza, to biegi moga byc pomocne. Tylko z tymi porannymi aerobami na czczo to sie troche teraz zmienia poglad, obecnie sadzi sie (i co wydaje sie uzasadnione) dobrze bylo by biegac 20-30 min po pierwszym posilku skladajcym sie z odzwyki bialkowej z dodatkiem oliwy z oliwek lub oleju lnianego - szczegolnie jesli Twoim celem jest poprawa umiesnienia. Jak nie stosujesz odzywek to wydaje mi sie ze omlet z bialek jaj bylby ok w te dni.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 93 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8007
Mawashi - to bardzo ciekawe co napisales.
Czy masz jakies zrodla informacji na temat takiego podejscia do aerbow?
Nie spotkalem sie jeszcze z taka koncepcja na forum.

SOGa juz wkrotce bedziesz mial u mnie.
Jesli ktos ma jeszcze jakies doswiadczenia w tym temacie to zapraszam do dyskusji.

pozdrawiam serdecznie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
Ostatnie KiF z tym ze tam bada sie podejscie do redukcji tluszczu z minimalnym katabolizmem miesni. Okazuje sie ze wykonywanie aerobow na czczo niesie ze soba wieksze straty masy miesniowej (tluszczu tez) niz po posilku bialkowym. Wiec mysle ze w Twoim konkretnym przypadku (wiem o co Ci chodzi) takie rozwiazanie bylo by dobre. Oczywiscie nie wspominam ze tylko w przypadku dobrej calej reszcie diety
Mysle ze rewelacyjnym rozwiazaniem bylo by zastosowanie tutaj treningu HST - zwiekszenie masy, a napewno minimalizacja straty juz wypracowanych miesni.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1953 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 60646
to nie jest nowa koncepcja tylko od dawna znana, wystarczy jakbys sie zapytal w suplementacji , jak nie chcesz rano "palic" miesni musisz sie zaopatrzyc w jakies antykataboliki przed bieganiem, albo wpi/wpc czy tak jak mawashi napisal np omlet z bialek jaj, dopiero wtedy po 30min od tego "posilku" mozesz isc spokojnie biegac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
Ja tam specem od supli nie jestem i dla mnie to ciekawostka, choc sam osobiscie nigdy nie cwiczylem na czczo, zawsze chociaz aminokwasy lub wpc, wiec instynkt kulturysty prowadzil mnie dobrze

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 93 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8007
Kulturysta tez musi sie ruszac.

Zapomnialem jeszcze dac 2 pytania w temacie:

Czy moja propozyja odnosnie ilosci treningow biegowych w tygodniu ze stopniowaniem wysilku(przy zachowaniu tetna) nie jest przesadzona?

Jaki jest lepszy plan treningow ze wzgledu na regeneracje?
Bieg (max 35min - godz 7:00), Silka(godz - 15:00)

Pon Biegi + Silka
Wt Wolne
Sr Biegi + Silka
Czw Wolne
Pt Biegi + Silka
Sob Wolne
Ndz Wolne

czy
Pon Silka
Wt Biegi
Sr Silka
Czw Biegi
Pt Silka
Sob Wolne
Ndz Biegi

wielkie dzieki za cenne rady dla przedmowcow, SOGI wpadna dla was

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
Ja osobiscie biegal bym w dni treningowe - sprawdzilem i tak mi lepiej, tylko ze ja treningi silowe mam pozno wieczorem i nastepnego dnia rano wole pospac
Tobie proponuje spobowac przez 2 tyg, pierwszego rokladu i ocenic wyniki. Jak bedziesz przemeczony to zmien - choc jak pisalem uwazam ze przy takim rozplanowaniu (wymazona pora na trening silowy i sredniej intensywnosci aeroby) dni treningowe powinny byc treningowymi w pelnym tego slowa znaczeniu

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

__MASÓWKA DO OCENY__

Następny temat

ACT-pomocy, czy dobrze????