SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Budowanie dolnej części pleców

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1426

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 20 lat Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 833
Cześć!
Chciałbym Nabić bardziej dół pleców (dół najszerszego i prostowniki). Mam problem z martwym : mam po nim zmęczone plecy i się garbię.

Plery wygladają obecnie tak.

Plan (ćwiczę w domu):
poniedziałek:
ohp 3x10
pompki z obciążeniem 3x10
pompki na poręczach z obciążeniem 3x10
francuz 3x10
wznosy nóg na brzuch 3 serie aż trochę popiecze
allach 3 serie aż trochę popiecze

wtorek:
over head squat 3x10
wykroki 1x50
podciąganie z obciążeniem 3x10
wiosłowanie nachwytem 3x10
ściąganie linki górnego wyciągu do klatki (w moim przypadku gumy zawieszonej na drążku) 3x10
uginanie przedramion ze sztangą 3x10
uginanie przedramion ze sztangielkami z rotacją 1x10 (żeby trochę ruszyć na koniec jeszcze głowę krótką bicepsa)

środa: odpoczynek
czwartek: to samo co poniedziałek
piątek: to samo co wtorek
sobota: odpoczynek
niedziela: odpoczynek

Jakie ćwiczenia polecalibyście?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
Plecy na zdjęciu wyglądają dobrze i proporcjonalnie. Najlepszym rozwiązaniem byłoby dołożenia martwego ciągu.
Plan ogólnie masz dobry ale jak dołożysz martwy ciąg to będzie kompletny.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 78 Wiek 197 dni Na forum 196 dni Przeczytanych tematów 5617
Polecałbym martwy ciąg chwytem rwaniowym z wydłużoną ekscentryką oprócz oczywiście wersji klasycznej w wariancie siłowym. Do tego róznego rodzaju trap raise oraz face pulle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 20 lat Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 833
Dobra dorzucę ten martwy ciąg, może po paru treningach plecy się przyzwyczają.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 78 Wiek 197 dni Na forum 196 dni Przeczytanych tematów 5617
Możesz nagrać technikę bo problem z ich zmęczeniem może wynikać z tego,że wykonują więcej pracy niż powinny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 2764 Napisanych postów 39486 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 308972
Raczej inaczej niż za pomocą MC prostowników nie zbudujesz
Cudów nie ma

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 763 Napisanych postów 5114 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45949
Pewnie ze zbuduje dol plecow bez MC MC nie musi nawet byc w planie ale sie tak utarlo ze to non plus ultra. Good mornig, sklony na lawce rzymskiej z obciazeniem, odwodzenia tulowia na maszynie, ciezkie wiosla w opadzie. Jsk juz ktos napisal plecy z fotki wygladaja dobrze i sa proporcjonalnie rozwiniete. Z czasem jak dolozysz miecha to beda napewno wygladac inaczej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 78 Wiek 197 dni Na forum 196 dni Przeczytanych tematów 5617
Gugcio
Pewnie ze zbuduje dol plecow bez MC MC nie musi nawet byc w planie ale sie tak utarlo ze to non plus ultra. Good mornig, sklony na lawce rzymskiej z obciazeniem, odwodzenia tulowia na maszynie, ciezkie wiosla w opadzie. Jsk juz ktos napisal plecy z fotki wygladaja dobrze i sa proporcjonalnie rozwiniete. Z czasem jak dolozysz miecha to beda napewno wygladac inaczej.

Ty chyba nie widziałeś jak wyglądają plecy trójboistów. Ciężkie martwe ciągi pozwalają bardzo dobrze rozwinąć gęstość pleców. I tutaj nie chodzi tylko o prostowniki ale również o mięśnie czworoboczne oraz najszersze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 763 Napisanych postów 5114 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45949
Heliodor Cepa
Gugcio
Pewnie ze zbuduje dol plecow bez MC MC nie musi nawet byc w planie ale sie tak utarlo ze to non plus ultra. Good mornig, sklony na lawce rzymskiej z obciazeniem, odwodzenia tulowia na maszynie, ciezkie wiosla w opadzie. Jsk juz ktos napisal plecy z fotki wygladaja dobrze i sa proporcjonalnie rozwiniete. Z czasem jak dolozysz miecha to beda napewno wygladac inaczej.

Ty chyba nie widziałeś jak wyglądają plecy trójboistów. Ciężkie martwe ciągi pozwalają bardzo dobrze rozwinąć gęstość pleców. I tutaj nie chodzi tylko o prostowniki ale również o mięśnie czworoboczne oraz najszersze.


A ty chyba nie umiesz czytac ze zrozumieniem i nie widziales plecow kulturystow ktorzy MC nie robia wogole Nie mam ochoty na kolejne przepychanki wiec proponuje zluzowac. A wiekszosc trojboistow z wagi ciezkiej to przewrznie maja tak wysoki % BF ze malo co tam widac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 78 Wiek 197 dni Na forum 196 dni Przeczytanych tematów 5617
Gugcio

A ty chyba nie umiesz czytac ze zrozumieniem i nie widziales plecow kulturystow ktorzy MC nie robia wogole Nie mam ochoty na kolejne przepychanki wiec proponuje zluzowac. A wiekszosc trojboistow z wagi ciezkiej to przewrznie maja tak wysoki % BF ze malo co tam widac

Nie ma żadnych przepychanek . Po prostu sobie dyskutujemy jak na forum przystało. Jeśli jako wagę ciężką masz na myśl +120kg to sobie zobacz Larrego Wheelsa , co do wysokiego bf to już nie te czasy, teraz każdy chce startować w jak najniższej kategorii wagowej by mieć większe szanse na wygraną. Jedynie w +120kg można zobaczyć potwory powyżej 150kg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 763 Napisanych postów 5114 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45949
To sie ciesze. Ogolnie moim zdaniem MC nie jest potrzebny zeby zbudowac ladne i geste plecy. Sam jestem po operacji odcinka lędźwiowego i walcze z plecami zeby cos dolozyc. Aktualnie szykuje sie do pierwszego sezonu w kulturystce klasycznej i im mniej fatu tym lepsze plecy i mimo ze nie robie MC a rack pulls z wysokosci kolan wrzucilem dopiero 3tyg temu to jakies prostowniki sa. Nie interesuje sie trojbojem wiec pewnie dlatego mam bledny obraz aktulanie startujacych. Mimo to jesli komus zalezy na naprawde mocnym i poteznym grzbiecie mysle ze warto wrzucic MC. Autor wyglada na osobe poczatkujaca lub średniozaawansowana i jemu bym MC odradzal jesli nie ma mozliwosci wykonania go na porzadnym sprzecie i pod okiem osoby bardziej doswiadczonej. Inn kwestia to talerze, w domych silowniach sa czesto o mniejszej srednicy i trzeba by napewno lekko podwyzyc a autor dosc wysoki o stosunkowo malej wadze. Tyle ode mnie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia i Biegi jak pogodzić ?