SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Budowa masy dla średnio zaawansowanego.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 432

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 53
Cześć!
Mam 19 lat. Wzrost 175 przy wadze 65kg. Cel treningu to zwiększenie masy z efektem wyrzeźbionego ciała oraz zwiększenie siły (jedno z drugim się w pewien sposób wiąże). Chciałbym dojść do 75kg. Na siłownie zawitałem pierwszy raz jakieś dwa lata temu lecz nie było to ćwiczenie regularne (problem zdrowotny, wyjazdy za granicę). Od mniej więcej października wróciłem na siłownie i zacząłem regularne ćwiczenie. Trenuje 3 razy w tygodniu przy podziale: Klatka + Biceps, Plecy + Triceps, Barki z kapturami + Nogi + Przedramie. Większe partie mięśniowe 4 ćwiczenia po 3 serie, a mniejsze 5 ćwiczeń po 3 serie wszystko systemem 12,10,8. Co do moich możliwości to np. klatkę (ławka płaska) ostatnią serie robię ciężarem 70kg.

I teraz ważniejsza część tego po co tu piszę:
Zamierzam kupić kreatynę (http://www.sfd.pl/sklep/Vitalmax_Creatin_Monohydrate-opis223.html) + węglowodany (http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_CarboMax_Energy_power-opis2099.html), wiem że białko powinno być też elementem tej diety, ale finanse nie pozwalają na wszystko. Oprócz tego dużo odżywiam się naturalnymi produktami, ale mam dobrą przemianę materii i ciężko mi przytyć. Czy należy jakoś dostosować specjalnie trening, aby uzyskać dobre efekty głównie wizualne i czy po przestaniu stosowania odżywek nie spadnie mi masa?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18390 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73689
Pokaż ten treningi ...

Masz diete ?

A najlepiej wstaw ankietę to wszystko będzie jasne ...

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 53
jaką ankiete? nowy tu jestem :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2531 Wiek 104 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 12950
Płeć :

Wiek :

Waga :

Wzrost :

Cel treningowy :

Staż treningowy na siłowni :

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :

Dieta :

Przeciwskazania medyczne :

Zażywane suplementy :

Ostatnio przerabiany plan:

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 53
Płeć : m

Wiek : 19

Waga : 65

Wzrost : 175

Cel treningowy : zwiększenie masy, efekt wyrzeźbionego ciała

Staż treningowy na siłowni : 2 lata z przerwami

Uprawiane inne sporty : raz na tydzień piłka nożna czasem siatkówka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : siłownia wyposażona dobrze, ławki, brama, wyciągi itd.

Dieta : normalny proces żywienia tyle że w większych ilościach. 5 razy dziennie

Przeciwskazania medyczne : astma (lecz nie przeszkadza)

Zażywane suplementy : obecnie brak

Ostatnio przerabiany plan:

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18390 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73689
Odpuść sobie na razie suple skup się na diecie

Gdzie są wyniki w podstawowych bojach ??

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 53
kurcze dopisze potem bo chcialem edytowac ale nie zaakceptowało:

martwy ostatnia seria 65
przysiad ostatnia seria 70
klatka ostatnia seria 70

Zmieniony przez - gaucho93 w dniu 2013-02-13 14:20:27
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2191
Cześć poczytaj o odżywianiu przyda się na pewno,zobacz jak wyglądają diety i spróbuj coś ułożyć a na pewno znajdzie się ktoś kto pomoże ci poprawić błędy bądz doradzi.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18390 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73689
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak przymasowac

Następny temat

Trening w piwnicy

Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Trening siłowy - absurdalne teorie Jak radzić sobie z bezsennością? 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki