A więc tak. Czy 6w daje większe efekty niż robienie brzuszków? Bo jeśli się z nimi wyklucza to lipa, ale cóż nie można mieć wszystkiego. Po drugie czy 30 minut biegu (około 4 km) wolniejszym tempem daje jakieś efekty? A może lepiej krótszy dystans ale szybciej. Czy "szóstka" wyklucza się w jakiś sposób z bieganiem? Jakie potrawy wykluczyć z jadłospisu żeby szybciej wyrobić tzw. "kaloryfer"??? Czy picie dziennie 2l wody minaralnej tez coś daje? Jestem szczupły i wysoki, jednak na brzuchu mam trochę tłuszczyku, ćwiczę od jakiegoś miesiąca i mięśnie sie juz delikatnie zarysowywują przy napinaniu ale tłuszcz nie znika, po prostu przy napinaniu są widocznie, ale tak normalnie to nie za bardzo. Wiem że dużo pytań, ale jestem amatorem, proszę o odpowiedź chociaż na część z nich :)
Zmieniony przez - duriel89 w dniu 2008-02-07 16:42:15
Czy 6w daje większe efekty niż robienie brzuszków? Bo jeśli się z nimi wyklucza to lipa, ale cóż nie można mieć wszystkiego. Nie wyklucza, ja zaczynam trening od brzuszków, a kończę a6w
Po drugie czy 30 minut biegu (około 4 km) wolniejszym tempem daje jakieś efekty? A może lepiej krótszy dystans ale szybciej. Krócej to HIIT, 30min to mało przy wolnym tempie (efekt spalania zaczyna się dopiero po 20-30minutach)
Czy "szóstka" wyklucza się w jakiś sposób z bieganiem? a6w jest idealne bezpośrednio po bieganiu
Jakie potrawy wykluczyć z jadłospisu żeby szybciej wyrobić tzw. "kaloryfer"??? 'Generatory insuliny' czyli wszystko co zawiera cukier i mąkę
Czy picie dziennie 2l wody minaralnej tez coś daje? Redukuje apetyt
"Wszystko jedno gdzie się żyje, Raz się chudnie, raz się tyje..."
Ekspert -
1202402141000
Pro_Mass
Wysłana - 07 lutego 2008 18:16
Brzuch ćwiczy się w kuchni przy stole, a nie w domu brzuszkami ileż razy można to powtarzać !!
Jaki ma dawać efekt to bieganie ?
PS. Jogger Ty jeszcze tutaj, ja tam z paczki Tyki, czasem podczytuje czasem nawet coś skrobnę
1202404569000
duriel89
Wysłana - 07 lutego 2008 18:28