Znajdz stabilizator / ortezę

Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 39059 razy
  • Autor

    Brom ?

  • Eucalyptus
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 634
    • Wiek: 32 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 13.
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3869

    Wysłano 09 maja 2008 21:39

    zgłoś naruszenie

    Cześć. Chciał bym sie was poradzic - otoz prosze znawców o profesjnoalną odpowiedz co proponowalibyscie zazywac by obnizyc popęd seksualny, ale zeby utrzymac lub zwiekszyc poziom testosteronu? Mam na mysli Brom (stosowany w wojsku) wiem ze obniza bardzo libido ale czy poziom tescia takze ? Jesli znacie jakie kolwiek srodki prosze sie wypowiadac.
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 10 maja 2008 17:37

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • Eucalyptus
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 634
    • Wiek: 32 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 13.
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3869

    Wysłano 10 maja 2008 17:37

    zgłoś naruszenie
    Widze ze Ciezko bedzie na uzyskanie odpowiedzi, podbijam
  • Aderos
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2798
    • Wiek: 32 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: 15 lat z duzymi przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 16571

    Wysłano 10 maja 2008 17:47

    zgłoś naruszenie

    Strobili lupuli – owocostany chmielu Humulus lupulus (Cannabaceae)
    Zawiera: olejek eteryczny (terpeny i seskwiterpeny: mircen, humulen), żywica (kwasy goryczowe)
    Surowiec wykazuje działanie uspokajające i hipotensyjne. Jest anafrodyzjakiem (obniża nadmierny popęd płciowy).

    ... ja dodam od siebie, że etanol (w odpowiedniej dawce).

    Przeczytałem też, że dobre efekty w hamowaniu nadmiernego popędu płciowego daje aromaterapia z wykorzystaniem olejku z Majorana hortensis (Origanum majorana)

    Z egzotycznych rzeczy, Mashua (Tropaeolum tuberosum) - andyjska roślina, tradycyjnie wykorzystywana do obniżania popędu płciowego przez Inków (wodzowie karmili nią swoich żołnierzy, aby ci "zapomnieli o swoich żonach"). W badaniach na szczurach dieta z mashua spowodowała 45% spadek poziomu testosteronu i dihydrotestosteronu. Do badań klinicznych nie dotarłem.

    Badania na szczurach wykazują także, że bardzo silnym anafrodyzjakiem jest aceton... ale nie polecam.

    Efektem obniażania libido charakteryzują się też niektóre substancje stosowane z zupełnie innych wskazań:

    Amfetamina i leki przeciwdepresyjne (amitryptylina, imipramina). ich działanie w tym kierunku jest jednak bardzo uzależnione od indywidualnych cech pacjenta i występuje w wąskim zakresie dawek.

    Barbiturany, pod warunkiem długotrwałego stosowania, także mają skłonność do obniżania poziomu potrzeb seksualnych

    Niektóre leki działające na układ sercowo-naczyniowy, np. stosowane w nadciśnieniu, zmniejszając ukrwienie narządów płciowych, mogą powodować obniżenie funkcji rozrodczych.

    octan medroksyprogesteronu i dietylostilbestrol, leki które przyspieszają metabolizm testosteronu i dihydrotestosteronu, są eksperymentalnie stosowane u przestępców seksualnych. Efektem ich działania jest spadek poziomu testosteronu i spadek popędu (aż do całkowitej impotencji).

    Stosowany jest także flutamid (Prostandril, Fugerel), niesteroidowy antagonista androgenów, w kombinacji a agonistami luteotropiny takimi jak goserelina (Zoladex), leuprolid (Lupron) w postaci octanów, powodującymi spadek produkcji androgenów

    A co do naszych dzielnych poborowych wojaków, to słyszałem że zaprawiano im herbatę bromkami (sal erlenmeyeri), ale nie wiem czy to prawda...


    (zaczerpniete z netu)
  • KULTURYSTYKA.PL
    krzykacz
    • Pochwały:3
    • Nagany:brak
    • Postów: 38220
    • Wiek: 32 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: od 1997r.
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 212490
    • Status:Ekspert

    Wysłano 10 maja 2008 17:52

    zgłoś naruszenie
    Psychotropy.
    Ale w jakim celu chcesz obniżać...
    Nie rozumiem...
    doping & zdrowie
  • ZASŁUŻONY
    danutha
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3767
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: kilka dobrych latek
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 29908

    Wysłano 10 maja 2008 21:14

    zgłoś naruszenie
    Ja slyszalam,ze w wojsku stosuje sie bromki,ktore dzialaja uspokajajaca (mixtura nervinae, sal erlenmayeri) .. jak juz przedmowca napisal. Te roztwory sa przygotowywane w aptece,gdzie znajduje sie receptura (czyli apteki typu A).

    Istnieja leki na obnizenie libido - jednak jest to ich dzialanie niepozadane (wiekszosc psycholi takie posiada ) Jednak nie zalecam stosowania lekow silnie dzialajacych tylko w takim celu,aby obnizyc poped..



  • Eucalyptus
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 634
    • Wiek: 32 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 13.
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3869

    Wysłano 11 maja 2008 12:59

    zgłoś naruszenie
    Musze sie dowiedziec, jak zostawic w normie lub podniesc tescia a obnizyc poped seksualny. a po co mi to ? 3 late temu zastosowałem TBS (Testosterone Bio System) CZytałem kiedys art o tym na niemieckiej stronie cykl polegał na podniesieniu testosteronu poprzez naturalny sposob a wygladało to tak
    3 miesiace abstynencji od seksu itp.
    Teraz wam przyblize jak to zastosowac, jakie miałem po tym efekty i po co mi ten brom.

    Wiec przez 3 miesiace całkowita abstynencja od seksu po ~ok 1-2 tygodniach poziom testosteronu zaczyna pomału wzrastac (objawy w nocy otwiera sie Autmoat) nasz organizm otwiera tzw. Automat i sam wyrownuje poziom niepotrzebnego Tescia w organizmie zostają jedynie pochodnego ktora sa bardziej potrzebne Aminokwasy itp. Oczywiscie mozna dodac do całych tych 3 miesiecy jakies preparaty podnoszace poziom tescia (szczeze odradzam) dlaczego ? Nie wiem czy dacie rade wytrzymac 3 tygodnie. Cykl cały wykonałem 3 lata temu, zrobiłem sie bardzo agresywny, niecierpliwy, rozkojarzony, jedny słowy mnie wszystko w****1ało,automat otwierał b. czesto, w ciagu całego cyklu jesli dobrze pamietam z 112kg poszło do 118-119 sam juz dobrze nie pamietam. Wiec taki otoz opis znalazłem na jednym niemieckim Forum, siła takze skoczyła po cyklu połowa została reszta spadła z upływem 2 miesiecy moze krucej, teraz opisze po co mi Brom, otoz po to bo wiem jak było 3 late temu ciezko wytrzymac wiec musze cos na zminimalizowanie popędu bo teraz bedzie ciezko cykl mam zamiar zaczac za 2 tygodnie, narzeczona wyjezdza na sesje na 4 miesiace wiec mam dla siebie 3 miesiace abstynencji to czemu miał bym nie powtorzyc. Tylko prosze o pomoc w ktoryms srodku na zminimalizowanie popedu.

    P.s jesli ktos kiedys sie natchnoł na ten art o TBS to niech wklei link.
  • korarar
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 4
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 14

    Wysłano 19 kwietnia 2009 19:35

    zgłoś naruszenie
    Witam od pewnego czasu zauważyłam że mój szwagier z którym mieszkam zdradza moją siostę która o niczym niewie...chciałabym mojemu szwagrowi zrobić post i oczyszczanie duchowe:) czy moglibyście mi doradzić jakie tabletki mu podawać żeby nie miał erekcji..i jakie tabletki można kupić bez recepty i bardzo skuteczne.z góry dzieki za pomoc
  • STEFN
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 272
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: kilka lat z jeszcze dłuższymi przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 9401

    Wysłano 20 kwietnia 2009 19:04

    zgłoś naruszenie
    Lekiem który używany jest do obniżenia popędu sexualnego jest Androcur, oczywiście dostępny TYLKO na receptę.
    danutha słusznie zauważyła że stosuje się sole bromu czyli bromki (bromek sodu, potasu i amonu) a nie BROM który jest silnią i żrąca trucizną.
  • korarar
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 4
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 14

    Wysłano 21 kwietnia 2009 09:33

    zgłoś naruszenie
    a te bromki sodu czy potasu to mozna w aptece kupic??
  • Gacu116
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 266
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: 2
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3962

    Wysłano 21 kwietnia 2009 14:31

    zgłoś naruszenie
    Fajny szwagier ,proponuje zamiast tabletek poprostu ostry wpierd.l spuścić (skuteczne w 100%) chyba ze zależy ci na współlokatorze to nie wiem
  • Kiku_
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 838
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 4042

    Wysłano 21 kwietnia 2009 16:18

    zgłoś naruszenie
    korarar, a jak szwagier uczulony na jakiś składnik leku? Poinformuj siostrę babo, bo możesz kolesia nawet zabić.