SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Brazowe plamy na skorze

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 36951

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13
Mojemu koledze wyskoczyly ostatnio jakies brunatne plamy, najpierw na reku, potem na plecach i jeszcze na lydce. Dermatolog powiedzial ze to "zwykle palmy pourazowe" ale zadnych urazow nie bylo, wiec ...


Cz ktos orientuje sie co to moze byc ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43226 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
moze to pokrzywka barwnikowa napiosz jaka srednica plam i dokaldnie jak wystapuja najlpeij zrob zdjecie bo tak semozna gdybac
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12
moze to od slonca?? mi lekarz powiedzial ze takie znamiona robia sie od slonca wlasnie i ze niema sie czym przejmowac
1

szyszkojad

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43226 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
no albo zwykle przebrarwienia
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1753 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20297
To jest brak pigmentu w skorze, to mozna i nalezaloby leczyc.

Trening czyni rzemieslnika, MISTRZEM to sie trzeba urodzic
http://s5.bitefight.pl/c.php?uid=82912 <-- Taka ciekawostka
Tutaj sa moje fotki do oceny:
http://www.sfd.pl/temat233849

http://www.sfd.pl/temat286418/  WEJDZ ZOSTAW WPIS OD SIEBIE

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12
hym , mozliwe ja mam problem z opaleniemm sie:] a jak sie to leczy??
jakies witaminki???

szyszkojad

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1753 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20297
Nie mam pojecia jak to sie leczy, ale moj kumpel leczyl to kilka tygodni musial wyjechac do sanatorium, ale wrocil wyleczony

Trening czyni rzemieslnika, MISTRZEM to sie trzeba urodzic
http://s5.bitefight.pl/c.php?uid=82912 <-- Taka ciekawostka
Tutaj sa moje fotki do oceny:
http://www.sfd.pl/temat233849

http://www.sfd.pl/temat286418/  WEJDZ ZOSTAW WPIS OD SIEBIE

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43226 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
lifen tec brazowe plamy to brak pigmentu? ehhe to wlasnie intenmsywna melanogeneza nie mow glupot
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1753 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20297
To czyli mnie kolo oklamal.
A to szelma jedna

Trening czyni rzemieslnika, MISTRZEM to sie trzeba urodzic
http://s5.bitefight.pl/c.php?uid=82912 <-- Taka ciekawostka
Tutaj sa moje fotki do oceny:
http://www.sfd.pl/temat233849

http://www.sfd.pl/temat286418/  WEJDZ ZOSTAW WPIS OD SIEBIE

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12
to jak jest w koncu?? :]
1

szyszkojad

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1753 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20297
Prawdopodobnie ja klamie

Trening czyni rzemieslnika, MISTRZEM to sie trzeba urodzic
http://s5.bitefight.pl/c.php?uid=82912 <-- Taka ciekawostka
Tutaj sa moje fotki do oceny:
http://www.sfd.pl/temat233849

http://www.sfd.pl/temat286418/  WEJDZ ZOSTAW WPIS OD SIEBIE

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moja pikawa

Następny temat

Problem ze snem

Deynn i Majewski kupili sobie psa Deynn i Majewski kupili sobie psa Spadek libido. Dlaczego libido maleje? Spadek libido. Dlaczego libido maleje? Sklepowe sushi - które wybrać? Sklepowe sushi - które wybrać? Facet na sterydach - jak z nim wytrzymać? Facet na sterydach - jak z nim wytrzymać? 27-28.10.2017 Grand Prix Pepa - Opava - Wyniki 27-28.10.2017 Grand Prix Pepa - Opava - Wyniki Miłość z siłowni... Miłość z siłowni... Masło - dlaczego podrożało? Masło - dlaczego podrożało? Jaka jest najlepsza forma kreatyny? Jaka jest najlepsza forma kreatyny?