logo
zamknij zamknij

Brak przyrostu masy mięśniowej. Papierosy?

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3125

0 5 0
napisał(a)
Gator93
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 35
Przeczytałem kilka tematów mówiących o moim problemie. Zanim zaczniecie mnie odsyłać do innych tematów chciałbym Wam uświadomić, że nie znalazłem tematu, który by odwzorowywał mnie.

Pale papierosy - około 10-13 na dzień. Chodzę na siłownie cztery razy w tygodniu, a dwa razy w tygodniu na treningi Muay Thai. Od razu wspominam, że z kondycją u mnie jest wszystko w porządku. Na około trzydzieści osób jestem najbardziej sprawny kondycyjnie, trener za każdym razem staje przy mnie i utrudnia mi treningi, abym kompletnie wyczerpał swój organizm(te podstawowe nie są w pełni wystarczające).

Uczęszczam na siłownie od około miesiąca, a na treningi Muay Thai od około pięciu. Jem zazwyczaj 5-6 posiłków dziennie. Ograniczam słodycze, jem więcej warzyw i owoców, mięsa i przerzuciłem się na chleb żytni. Pijam także jogurty naturalne, maślanki itp. Moja masa cały czas stoi w miejscu. Nie wiem czy winą mogę obarczyć papierosy, czy po prostu wystarczy poczekać jeszcze kilka miesięcy na efekty.

Za pomocne wypowiedzi szczerze dziękuje.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Maniutek
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 140 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3709
Pety nie mają nic do tego,po prostu za mało wieprzasz.To,że jesz 6 posiłków wcale nie oznacza,że będziesz przybierał na masie.Wszystko zależy co jesz.Najprościej będzie jak obliczysz swoje zapotrzebowanie kaloryczne i dodasz to tego jeszce z 300 do 1000 kcal na plus i nie ma bata,żebyś nie przybrał na masie.
napisał(a)
Krzychu79
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 1465 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 167375
przyczyny:
1. j/w nie rośniesz bo za mało żresz lub źle jakościowo (np za mało białka)
2. trening z dupy, też bardzo możliwe u początkującego (ćwiczysz planem FBW? raczej nie wygląda na to że jak większość rzuciłeś się na split! BŁĄD)
3. regeneracja - LEŻY - ĆWICZYSZ INTENSYWNIE 6 RAZY W TYGODNIU
napisał(a)
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 417 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184874
Papierosy jednak zwiększają trochę metabolizm jednak tu chodzi o diete jak koledzy napisali. Kwestia palenia to inna kwestia nie wiem komu chcesz zaimponować ale polecam rzucić póki jesr czaqs.

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

napisał(a)
Krzychu79
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 1465 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 167375
Drobiazgów można się w fajkach dopatrzeć np upośledzają wytwarzanie NO co też się przekłada na wyniki. Ale u Ciebie jako początkującego jest to sprawa marginalna.

ps jak rzucisz to masa leci aż miło taki apetyt jest

Zmieniony przez - Krzychu79 w dniu 2011-02-09 14:05:23
napisał(a)
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 417 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184874
Kwestia zdrowia i wytwarzania wolnych rodników ponad 1000 z jednym machem ...

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

napisał(a)
Gator93
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 35
Czyli muszę więcej jeść i lepiej jakościowo. Za jakiś czas wybieram się na zakupy, to kupię sobie zapas na dłuższy czas i zobaczę jak mi to wszystko wyjdzie(postaram się ułożyć tak, aby kalorii było więcej niż moje dzienne zapotrzebowanie). Jeśli chodzi o trening, to na początku (2 tyg.) był to FWB, a potem przerzuciłem się na split. Kwestia ilości treningów - 6 to za dużo? Odrzucić sobie jeden dzień siłowni?
napisał(a)
Gator93
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 35
Poczytałem przed chwilą o treningu FWB, a Split i prawdopodobnie powrócę do FWB. Tylko nie bardzo mogłem zrozumieć z tego tematu - http://www.sfd.pl/Trening_FWB_ocencie.-t365498.html
3/2 serię po 8-12 powtórzeń, to nie jest trochę za mało? Do tego na innych forach wspominali coś o zwiększeniu powtórzeń w większych partiach mięśni. Dajmy na to 12-16 na większe, a 8-12 na mniejsze.
1
napisał(a)
Krzychu79
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 1465 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 167375
9 na duże i 6 serii na małe grupy mięśniowe TYGODNIOWO i więcej Ci nie trzeba.
napisał(a)
Andrzej Baczko
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 93
Papierosy nie mają tu nic do tego. Zacznij jeść więcej pożywienia które wydziela insulinę typu biały ryż itp.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase - proszę o sprawdzenie

Następny temat

Tran w kapsułkach żelowych na czczo ??

Kreatyna niszczy cały organizm! - według francuskich instytucji

Chałwy - porównanie okiem dietetyka

Klaudia Mincewicz - ocena sylwetki

Zastój w wynikach treningowych, jak go pokonać?

Która kasza jest najlepsza? Porównanie okiem dietetyka

Śmierci i kontuzje w sporcie

Czy białko „z proszku” jest bezwartościowe?

GRAND PRIX POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS, DEBIUTY SUMMER EDITION 2017 - wyniki I dnia